杜如風

佢算唔算係美魔女?杜如風減肥後狂露肩曬鎖骨 網民:其實佢都靚過…

最新娛聞

廣告

又女神﹑又美魔女,自從多咗呢啲稱號,就搞到好似一街都係女神咁,當中到底有幾多個係真正的美女呢?好似美魔女呢個稱號,其實係源於日本雜誌,講緊嘅係年過35歲,但單靠外表身型絕對睇唔出有老態,反而望落係似得廿幾歲嘅女生。近日,就有網民開post討論,已經有45歲嘅杜如風,到底算唔算係美魔女呢?部分網民就話,喪魔女就有佢份,又有人話佢係有家底嘅魔女,同美字扯不上關係。但都有網民話其實杜如風,都曾經靚過㗎…

撰文:東方新地 |圖片:instagram﹑facebook﹑節目截圖

最近,杜如風在新一輯旅遊節目《昇龍道攻略》中,除了一如以往介紹日本有咩食玩買之外,佢喺節目中嘅身型都備受大家注意,唔少人都覺得佢比起之前發福的身型瘦了下來,fit咗好多!

可能就係因為咁,就有網民以「杜如風算唔算美魔女」為題開post討論,到底杜如風已經40有5歲,算唔算係keep得又靚又年輕呢?

網民嘅反應都好極端,有人話杜如風同個「美」字真係完全扯不上關係,又有人話其實杜如風未暴肥之前,都係靚女一名。

網民又話 「佢以前幾靚,但自從暴肥後就美貌不再…」

對於身形嘅繳變化,杜如風曾經話過自己唔介意被批評,仲話自己媲美楊貴妃,一笑置之。

亦有傳杜如風早前暴肥,係因為食咗甲狀腺嘅藥物,其副作用令她身形暴漲。

其實睇返杜如風以前啲舊相,樣子都真係唔差㗎,幾可愛,學生年代嘅佢都好清純!

而在最新一集旅遊節目《昇龍道攻略》中,杜如風為了證明自己瘦咗好多,仲特意喺介紹「水饅頭」時,擺晒pose露出肩膊同鎖骨。

佢仲話露肩都係因為,要話比你哋知佢瘦返啦!

瘦咗好多!!

睇返2016年拍攝《東京攻略の新年番外篇》時嘅杜如風,佢又真係認真瘦返好多,當時面漲卜卜,塊面圓到呢,當時加大碼嘅身型而家都瘦返唔少喇!

 

在《東京攻略の新年番外篇》穿著和服,仲俾人笑似架坦克車…

 

2016年,杜如風當時為電飯煲賣廣告,當時比較圓潤的身材,又被網民笑咗一段時間!

而部分網民就話,杜如風只可以算係「喪魔女」﹑「 有錢嘅魔女」,絕對唔係美魔女!

 

 

相關新聞:

非一般港女!杜如風學生年代威水史

話說當年杜Sir從前經常行船去日本,因此學識日語,回港後做過翻譯日本娛樂資訊的工作。杜如風在旁耳濡目下亦學識日語。

佢後來在加拿大讀大學,參加過當地的日語演講比賽,仲拿咗全國冠軍!此外又考取日本文部省獎學金,獲註加拿大駐日本大使的夫人賞識,推薦佢畢業後去東京御茶之水女子大學修讀日本文學。要知道呢一間係非常難入的名校,唔少日本的傑出女性都係畢業於此。

杜如風讀完書回港,杜Sir並無利用自己的人脈將女兒捧成大明星,反而介紹佢去英皇電影做日本電影字幕繙譯及編劇學徒,由低做起,之後一步步踏上成名路。所以話杜如風並不完全係「成功靠父幹」,本身都真係叻女嚟!

杜如風 世界級金句錄

「世界級港女」杜如風呢個稱號點嚟?之前《流行首爾》一出成為全城熱話,勁多人話佢一味晒自己幾有米有幾多名牌,反而實用嘅旅遊資訊就無乜。加上佢勁浮誇嘅說話方式同動作,真係勁多人想打爆部電視!

不過你有你鬧,佢有佢繼續我行我素,而且老老實實,旅遊節目一向深受歡迎,好多人邊鬧邊睇。所以大台食過翻尋味,之後再搵杜如風拍十集《東京攻略》,介紹東京吃喝玩樂好去處,鑑於上次《流行首爾》中表現俾人插到飛起,今次似乎刻意收起港女本色,講嘢明顯正經咗,順耳咗!《新地網》為大家精選杜如風過往喺節目上講過嘅金句,其中有晒命又有自嘲亦有文釆,等大家好好回味一番。

百足咁多爪都着唔晒啦港女!

會唔會係佢唔夠高睇呀?

 

找數未先?

 

睇得出…睇得出…

如果人嘅排泄物唔臭的話……

 

包皮嘅嘢你識條鐵咩!

世事都俾佢看透了……咁要快啲追住阿婆睇吓咩事啦!

飲醉酒啲人永遠話自己無醉!

 

押晒韻,好文釆!

唔好以為佢港女格無半點墨水,吟詩一樣掂!

大家又睇吓佢今次喺《東京攻略》有乜轉變︰

似豬又有咩所謂吖,咪幾可愛!

想着靚衫係要有犧牲o架啦……撐你!

呢個爛gag……OK好笑喎其實!

 

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!