最佳劇集

【萬千星輝】今年「最佳劇集」花落誰家? TVB高層原來一早有暗示……

最新娛聞

廣告

一年一度的無綫《萬千星輝賀台慶》在11月19日(今晚)舉行,除了有大家期待已久的節目表演外,還會率先頒發新加坡和馬來西亞的視帝視后。而每年舉行的《萬千星輝頒獎典禮》,除了選視帝視后外,還會選出「最佳劇集」。今年TVB主席陳國強賀詞中,就疑似暗示了今年最佳劇集花落誰家。

撰文:東方新地、Anna|圖片來源:劇照

TVB高層暗示今年「最佳劇集」

就在18日,電視廣播有限公司主席陳國強博士發布了以《無懼挑戰 TVB「50+1」再出發》為題的台慶賀詞,一開始陳國強便對TVB大加稱讚,指出即便香港未來發展仍然充滿變數,但影響不了TVB慶祝大力發展OTT平台myTV SUPER、TVB Anywhere及網上社交娛樂平台Big Big Channel的成果。

而陳國強在賀詞中也指名稱讚四套劇集,包括《宮心計2深宮計》、《再創世紀》、《跳躍生命線》和《是咁的,法官閣下》,認為它們成功吸引了內地觀眾,也就是說,這四套劇集在其眼中均為好劇集。而這句話從主席口中說出來,這四套劇集的地位自然是馬上提高了的。

四套劇集同時被點名,但哪一套勝算會比較高呢?《跳躍生命線》和《是咁的,法宮閣下》雖然口碑不錯,在香港內地都有好收視,加上是台慶劇,理應是有機會的,但可惜它們非一線藝人佔大多數,不能算是星光熠熠的大製作。去年最佳劇集由《誇世代》獲得,最主要原因是劇中幾位TVB一線或資深藝人,包括歐陽震華、陳豪、田蕊妮和李佳芯等,而2015年的最佳劇集《梟雄》更有黎耀祥、黃秋生和湯鎮業,所以這《跳》和《是咁的》要得到最佳劇集似乎有一點難度。

反觀而言,《宮心計2深宮計》和《再創世紀》有很多一線藝人又能符合TVB合拍劇的大方向,看起來勝算也是很大的,很可惜《再創世紀》的「7天跨平台總收視」從沒試過高於24點,全劇平均收視只有22點,但《宮心計2深宮計》全劇平均有29點,兩者差距甚大,所以感覺上《宮心計2深宮計》勝算會更大一些,不過最後結果如何,還是要等到12個月頒獎禮才會知道。

相關文章:

2018年視后走勢全面分析

1. 陳煒

今年大熱必定係陳煒,2012年由亞視轉去TVB後都有不少演出。今年憑劇集《果欄中的江湖大嫂》「李夢露」一角,演繹出外表剛強內心柔弱的果欄欄主,一腳踢打理果欄,對抗反對她的其他欄主。

2018年都可以話係陳煒最豐收嘅一年,除咗《果欄》做女主角之外,亦都憑住《宮心計2之深宮計》奸險霸道的太平公主角色,成功令觀眾憎到佢入心入肺。而太平公主呢個角色面對住駙馬藏著內疚感,真係少啲內心戲都唔得。

2. 李佳芯

李佳芯(Ali)最能夠吸引男觀眾,Ali五官標緻,經常喺IG 發布自拍派福利。角色方面,不論做新手媽媽定係性感法官都得。今年就憑住一套令新手媽媽爸爸、奶奶都有共鳴嘅《BB來了》成功入圍競逐視后。而《BB來了》亦係2018年最高收視劇集三甲。

對比起陳煒,Ali演技就未太爐火純青,劇集咁高收視好大機會都係因為吸引咗一班媽咪收睇。

3. 林淑敏

林淑敏喺《愛·回家之開心速遞》大小姐一角入晒屋,上年台慶只係提名到最佳女配角獎項,引來大批網民反對,認為大小姐先係佢哋心目中嘅女主角。今年大小姐終於有份入圍最佳女主角,相信係TVB對佢嘅一個肯定。不過相比起大熱陳煒嚟講,大小姐演技似乎未追得上。

4.蘇玉華

蘇玉華演技好就唔使多講啦,今年佢憑《平安谷之詭谷傳說》入圍,可惜呢套劇收視麻麻兼且年頭已經播出,真係唔提返都未必有人記得。不過蘇玉華對於電視台女主角獎或者唔會有太大競爭慾望,畢竟佢最主要都係舞台劇演出。

5. 朱晨麗

朱晨麗喺《特技人》係第一次擔任女主角,去年憑《超時空男臣》奪得最佳女配角時被部分網民批評演技唔掂,完全唔配拎獎。短短一年間,雖然朱晨麗演技有明顯進步,咬字都清晰咗,只可惜今年競爭激烈,由於煒哥坐陣,朱晨麗都未必有機會拎獎喇!

6. 楊怡

劇集《再創世紀》入面,楊怡飾演一個用手段上位但係都有愧疚心嘅女強人,同其他人喺商場上爭奪全港第一富豪。不過劇集收視認真麻麻,相信都影響到楊怡奪后機會。

7. 黃智雯

被指係今年黑馬嘅黃智雯憑《三個女人一個因》,飾演一個人格分裂嘅角色,可以話係獨腳戲咁滯。黃智雯憑住呢獄劇亦大受網民肯定,而演技都確實係大有進步。相信今年同陳煒有機會較量嘅就只有佢。

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!