女主持

長知識又大飽眼福 白色小背心女主持好吸睛!

熱話

廣告

「你發雞盲㗎?!」呢句說話大家都成日講,不過大家又知唔知點解形容人視力差係「發雞盲」呢?網絡平台「Beginneros」每日都製作不同圖片或影片分享冷知識,其中一條講解「發雞盲」的影片似乎特別受歡迎,好可能係因為呢位著白色小背心的女主持!

撰文:東方新地|圖片:IGbeginnerosyuenssica

白色小背心女主持 分享冷知識

生活中有啲人和事成日見到、聽到,但大家都未必知道其出處及背景,網絡平台「Beginneros」每日都製作不同圖片或影片分享冷知識,見到例如「萊溫斯基事件」、「三五成群的真實故事」等,睇完真係長知識了!

咩係「發雞盲」?

行街時被人撞倒,或者對方睇唔到一啲顯而易見的事,我哋好多時都會鬧一句「你發雞盲㗎?!」但到底點解係「發雞盲」呢?係咪雞隻視力真係特別差?

靚女主持愛著小背心

呢段影片相當受歡迎,錄得逾17萬次觀看,唔多唔少都因為呢位叫「Sscia」的女主持,一雙大眼睛好突出,而且身穿白色吊帶小背心,豐滿身材呼之欲出,唔少網民都想認識女主持!女主持IG帳戶係「yuenssica」(佢其實叫Sscia定Ssica?) ,IG有1萬7千幾粉絲,有唔少靚相睇,佢都真係幾鍾意小背心㗎!

當然唔少得男士們最期待的泳衣照啦!

名花有主

不過唔好意思啦,靚女主持已經名花有主,IG介紹仲寫明自己係Belong to(屬於) 對方!

網民話佢同女優撞樣?

靚女主持以一雙大眼睛最令人深刻,有網民就留言話佢同已引退的日本女優水菜麗有幾分相似!大家覺得呢?

關鍵詞
小背心