學是學非

「是非精」都要行埋一邊 !《學是學非》大玩Cosplay最受矚目係佢

最新娛聞

廣告

是非精們在《學是學非》中的靈魂人物,日前一班是非精拍攝《學是學非》,Judy等人隨即發布合照,但相中主角竟然係……

撰文:東方新地、Anna|圖片來源:instagram

《學是學非》大玩Cosplay最受矚目係佢

不知不覺,無綫資訊節目《學是學非》第一輯播出已經是5年前,每集都會由幾位女主持找出生常日活會遇到的問題,然後請來大學教授利用實驗解答。

《學是學非》是非精們經常扮鬼扮馬,通常都係以故事形式去帶出問題所在。

最近是非精再次聚集拍攝新一輯《學是學非》,鄺潔楹、張寶兒、馮盈盈、梁嘉琪、劉穎鏇一起Cosplay小矮人,不過當中最搶鏡的是睡在正中間的火博士。

照片中的火博士帶上假髮,假裝吃了毒蘋果後的白雪公主躺在中間,網民也沒想到火博士居然那麼「玩得」。

就連梁嘉琪也笑言,相信之後節目的「是非精會再多一個」。

之前汪明荃特別的Tag人方式,連火博士都有在Instagram大玩汪阿Tag。

鄺潔楹憑《3日2夜》升呢女神

身高只有157cm的鄺潔楹現時25歲,在美國讀完書回港後先加入模特兒公司,然後再加入TVB ,成為娛樂新聞台主播,並因一次機緣巧合下拍攝《3日2夜》,自此深受網民關注及追捧!嬌小身高可謂Judy的標記,加上甜美笑容同可愛酒窩,難怪成為網民新寵兒,封佢為「仙氣女神」!

細細粒著泳衣

雖然鄺潔楹身形嬌小,不過又唔代表冇身材,著起泳衣一樣都好吸睛!仲勝在有甜美樣子及雪白肌膚,男士勁buy!

請欣賞(只係一部分)泳衣照~

愈來愈入屋

仙氣外表、加上容易令人記得的嬌小身形,鄺潔楹加入TVB不久已經累積一定人氣,開始做節目主持及拍劇等工作,知名度愈來愈高!

鄺潔楹那些年廣告片出土

近日有網民喺討論區開Post,翻睇一條鄺潔楹2012年時拍攝的廣告影片,並指Judy以前個樣同依家完全唔同!小編就唔作評論,唔知大家睇完下文又覺得點呢?

大家覺得分別大唔大?

網民有話兒:

個樣唔同咗的原因有好多種:

當然都有網民唔認同鄺潔楹係「執」過個樣,其實個樣唔同咗的原因可以有好多~

睇片

鄺潔楹愈來愈入屋

|加入是非精

無綫綜藝節目《學是學非》深受觀眾歡迎,長做長有,能夠做「是非精」的女藝人大多都能成功入屋,上位可待。早前鄺潔楹亦加入《學是學非》大家庭,做個最細粒是非精~

|接棒做邦民女

鄺潔楹早排更接棒成為第五代「邦民女」,與葛民輝拍攝新一輯廣告,樂天的鄺潔楹笑言自己的嬌小身高就是賣點,加上聲線比較響亮,同埋有一邊酒窩,都可能會俾人容易記得!

|鄺潔楹 伍樂怡孖住去關島

無綫《3日2夜》相信唔使多介紹,觀眾都知道呢個節目除了介紹唔同旅遊景點,仲出名多索女,一班身材正爆的女藝人都會喺節目中大騷Quali!鄺潔楹與落選港姐伍樂怡(Kelly)早前飛到關島拍攝新一系列《3日2夜》,一高一矮的美女組合相當養眼,雖然未有大家最期待的比堅尼出現,不過已令一眾男網民睇到眼定定!

兩位靚女都有為食的一面!食得好滋味~

|Kelly騷長腿 Judy出「股」惑

終於有得睇佢哋玩水啦!可惜鄺潔楹同伍樂怡上身都著住潛水衣,不過好在下半身有白滑靚腿欣賞,Judy對腳唔及Kelly長,但就鬼馬出「股惑」!

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!