黃翠如

37歲依然仙氣十足!黃翠如 毋懼素顏

最新娛聞

廣告

蕭正楠拍拖3年愈嚟愈恩愛,近年黃翠如去到邊就梗見男友一定喺身邊。二人合體時固然sweet sweet,難得見翠如BB一個人出動,仲要素顏現身,37歲依然仙氣十足,難怪蕭正楠咬實唔肯放手。

撰文:東方新地 圖片:新傳媒圖片、TVB節目截圖、蕭正楠黃翠如Instagram

37歲黃翠如 毋懼素顏

當日翠如一個人自駕去大角咀宣明會,疑似要取文件。不施脂粉、長髮飄飄咁,落車過馬路時帶著甜笑、小心翼翼留意來往車輛,然後一陣風咁辦完正經事又再開車走人。

翠如泊好車後回頭確定鎖好車門才離開,非常謹慎。

即將奔四嘅翠如依然baby face ,攞住疊白紙喺手又輕輕撥吓吹散咗嘅頭髮,好有文青大學生氣質囉!

黃翠如同蕭正楠拍拖多年依然甜蜜,其實翠如BB同Edwin 自2014年五月公開戀情後,至今已經拍拖三年!兩人戀情一直十分高調,有如糖痴豆。不論鏡頭前後都可現二人甜蜜蹤影!

其實佢哋嘅戀情萌芽於拍攝《師奶MADAM》之時!翠如喺「定情劇」中飾演由千金小姐變做屋邨師奶的女卧底,而蕭正楠就飾演翠如嘅兒時夢中情人,與翠如扮演夫妻,一同查案。劇中二人有情人終成眷屬,由假夫妻變成真夫妻,而喺現實生活中,Edwin都一樣係翠如BB嘅Mr. Right!個個都Like爆佢哋,二人仲多次一齊奪得 熒幕情侶獎添!

黃翠如37歲生日會

黃翠如早前37歲生日,男朋友蕭正楠就大搞咗一個全男班嘅生日會同女友翠如BB慶祝,包括曹永廉、楊潮凱、區永權、袁偉豪等都有到場為壽星女祝賀,認真夠哂熱鬧!

各位猛男仲大合唱咗首生日歌送俾壽星女,有男朋友同成班型男齊齊為自己唱歌,成功氹得翠如BB勁開心!

個個男士都落力為壽星女唱生日歌,絕對唔係兒戲了事!

蕭正楠送蘋果蛋糕

有咁多人同翠如BB慶祝生日,生日蛋糕又點止得一個呀?踏正12點,壽星女就捧出第一個生日蛋糕。其後,男友蕭正楠再捧出一個巨型蘋果蛋糕!

蕭正楠送嘅呢個巨型大蛋糕造型非常特別,猶如無重量限制咁掛喺樹上,唔講都唔知原來係一個真正食得嘅蛋糕!

蘋果樹蛋糕暗藏浪漫含意

不過原來蕭正楠之所以揀蘋果樹蛋糕,原來係源自於二人嘅定情劇《師奶Madam》,當時黃翠如於劇中飾演花蘋,而蕭正楠就飾演羅大樹。

因此,今次蕭正楠送心型大樹裡有一個大蘋果嘅生日蛋糕,明顯係想表達羅大樹一直深愛住花蘋!果然好有心思之餘,仲好浪漫!

黃翠如更喺個人社交網開心留言:「謝謝蕭一,為我準備了一個全男班的生日飯,一班男人的約會,總覺得我也是男人的一分子。謝謝各位俊男,祝黃二我生日快樂。」,睇嚟壽星女今年生日應該好難忘啦!

《美女廚房》蕭正楠黃翠如 放閃光彈唔使錢!

蕭正楠黃翠如打情罵俏打到上《美女廚房》,眾人梗係要食吓花生、抽吓水啦!點知不敵閃光彈,張振朗淨係企喺一邊都頂唔順,開口講笑話自己都係出返去先啦!

其中一幕,廚房門一打開,黃翠如攞住菜刀質問眾人:「你哋邊一個踩我!」,吳卓羲立即指向蕭正楠:「佢(蕭正楠)話身材好過你。」

黃翠如即刻回應:「除衫!睇你係咪好過我!」,點知,抵死嘅蕭正楠神回:「你知㗎!」真係閃到冇人有啊!!!

蕭正楠 公開盛讚

讚還讚,成集蕭正楠讚黃翠如冇停過口,連女友切幾片薑都讚!

梗係搞到全場嘩然!

想做100分男友嘅命運係咁㗎喇!

深情對望

黃翠如喺第一輪嘅菜式獲得除咗蕭正楠以外嘅人嘅一致負評,但阿蕭喺翠如深情嘅目光下,竟然講得出:「其實好甜!」然後再Chok爆回望翠如,真係唔使加Effect到感覺到佢哋有幾Sweet啦!

愛情來了的《美女廚房》

試食咗少少,蕭正楠Man咁爆咗一句:「無人欣賞你,我欣賞你。」再嗱嗱塞哂翠如煮嘅餸落口,哇,真係感動全場!

蕭正楠真情流露黃翠如眼泛淚光

能夠搵到個願意煮飯俾自己食嘅女人,係幾咁幸福!難怪全場都係咁起哄叫佢哋快啲注冊結婚!

 

「結婚!結婚!結婚!」

相信唔少粉絲都非常希望佢兩個快啲「有情人終成眷屬」,唔知幾時會聽到佢哋嘅好消息呢?

【美女廚房】「蕭黃」閃爆美女廚房

【美女廚房】「蕭黃」閃爆美女廚房蕭正楠同黃翠如打情罵俏打到上美女廚房!一句「無人欣賞你,我欣賞你」,哇真係感動全場啦!搞到翠如都眼濕濕! 小編都好想快啲見到佢哋有情人終成眷屬啊!#美女廚房 #cookingbeauties #蕭正楠 #黃翠如 #美女廚房爆笑精選即刻上 big big channel 睇 「蕭黃」閃爆美女廚房立即下載 big big channel 追蹤啦!iOS 版本:https://goo.gl/mKdpgYAndroid版本: https://goo.gl/koAb9o

Posted by TVB on Saturday, 18 August 2018

 

蕭正楠成滿分男友4大原因|生活離不開「魚」

其實,Edwin係點成為一個100分好男友,可能係因為以下原因!作為藝人當然會不時飛到外地工作,蕭正楠之前要同曹永廉、胡定欣及姚子羚到外地拍攝《兄弟姊妹去旅行》,離開香港一段時間。

Edwin臨出發前更向網民呼籲:「記得幫我餵魚」,而「魚」就是黃翠如嘅花名,未出發就已經掛住女友,可想而知Edwin對翠如嘅思念係滔滔不絕!

就算只係啱啱飛到外地,但個心就依然留咗喺香港,喺IG不時留言「反而有少少思鄉病!我現在是面向香港嗎?」、「我要飛返香港」等,表現出急不及待回港嘅心情,當然原因亦只有一個,就是掛住女友黃翠如!

|常與女友大講情話

早前黃翠如37歲生日,翠如爆出兩人之間嘅親暱稱號,就是「蕭一」同「黃二」!就算男方名叫「蕭一」,聽落似係個老大,但就對黃翠如呢位「黃二」於生活上非常貼心。

二人不時就會喺個人社交網隔空留言,Edwin更唔介意喺廣大網民前大講情話,例如:「尋人啟事,好重酬!」、「whenever the fish are, that’s where we go.」等情深說話,氹得女友非常開心!

View this post on Instagram

橫店第十一日!尋人啟事,好重酬!

A post shared by Edwin Siu (@edwinsiu) on

View this post on Instagram

Wherever the fish are, that's where we go.

A post shared by Edwin Siu (@edwinsiu) on

|愛屋及烏

黃翠如屋企養咗一隻細細隻又好可愛嘅松鼠狗,叫黃小六。蕭正楠不但愛錫黃翠如,有時間亦會幫忙照顧小六,喺Edwin個IG度就不時會出現佢照顧小六及同小六玩嘅相。

Edwin曾經Post出與小六「一家三口」嘅合照,望落就儼如一對恩愛夫妻!

View this post on Instagram

黃楠六!!💛💙💚

A post shared by Edwin Siu (@edwinsiu) on

View this post on Instagram

你擋住我鏡頭啦 …. #小六 #人tea你又tea

A post shared by Edwin Siu (@edwinsiu) on

|經常稱讚女友

Edwin耐唔耐都會喺個人社交網留言大讚女友,女仔就當然鍾意俾人讚,特別係俾自己男朋友,所以翠如聽到自己男朋友讚自己就梗係會開心啦!

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!