比堅尼

佗B岑麗香飛夏威夷度假 罕有曬比堅尼照騷纖腰

最新娛聞

廣告

岑麗香(香香公主)自今個月月頭宣布佗B五個月後就無再點更新社交網站,不過今日佢PO上比堅尼照,原來係同老公強強去美國夏威威夷度假啊!

撰文:東方新地 |圖片:Instagram

香香公主榮升香香媽媽

34歲女神岑麗香(香香公主)今個月6號喺社交網站公布陀B並留言「B-a-b-y coming 2019!」獲得唔少粉絲同藝人留言恭喜。

岑麗香罕有曬比堅尼照

今日香香就喺Instagram上發布一張著住比堅尼嘅背影照,留言「Aloha」。就咁睇見到香香四肢纖瘦,而且仲有腰型曲絲,真係完全唔覺得佢陀B五個月喎!

香香仲喺IG story上 Po一張喺泳池邊,著住長袖衫長褲瞓喺沙灘椅上嘅相,並Tag 地點係夏威夷,非常寫意!

岑麗香16年嫁強強

岑麗香於2009年贏得了溫哥華華裔小姐冠軍後回流香港發展,她的笑容甜美燦爛,因《巴不得媽媽…》香乃馨一角關係,讓觀眾對她的印象非常深刻,更被冠上香香公主名號。2015年被揭露她與金融才俊Joshua(強強)拍拖,之後在16年兩人在溫哥華結婚,過著幸福快樂的生活。

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!