孕媽

佗B岑麗香騷索爆比堅尼照 盤點娛樂圈11位最靚孕媽

最新娛聞

廣告

近期娛樂圈女藝人有喜嘅好消息一個接一個,今個月月頭岑麗香都宣佈造人成功,大家戥佢開心,而香香的好姊妹李亞男現時陀B九個月,隨時生得。有唔少媽媽擔心佗B會搞到外表變得不同,雖然面對這麼恐怖的變化,但一眾女星還是無畏無懼的向著生兒育女的方向前進,即眼見個個星媽陀住BB都一樣咁靚,其實大住肚都唔一定要著鬆身顯肥嘅孕婦裝!要少女味有,要潮味都有,要女人味更加有!好像以下呢11位最靚孕媽,陀B期間一樣Keep住靚靚!

原文:More、東方新地|圖片來源:Instagram、電視截圖 |編輯:東方新地

盤點娛圈十一個最靚孕媽

1. 李亞男

李亞男早前在與王祖藍拍拖9週年的日子宣佈有喜,結婚3年終於傳來好消息,一眾好友都為他們感到開心!陀B期間,李亞男長胎不長肉,手腳仍然纖瘦。加上她身形高挑,衣著打扮素來也有品味,相信也會是個值得參考的靚媽人選!

李亞男搞Baby Shower迎接愛女

11月26日李亞男和老公王祖藍大搞Baby shower派對,興奮迎接愛女。李亞男喺社交網晒出好友合照,更用英文留言,多謝大家:「Thank you all for your love and welcoming our baby girl into this world !! can’t wait to meet her !」

唔少圈中好友都有出席,包括苟芸慧、李璧琦、陳明恩、陳美詩、孫耀威及陳爽等。

最近升呢做媽媽嘅宋熙年都有出席。

鄺文珣仲帶埋囡囡捧場,出席嘅賓客都紛紛喺社交網大晒聚會合照。

2. 鍾嘉欣

李亞男好友鍾嘉欣生第2胎,樣貌冇走樣之餘,身形也一樣Keep到!鍾嘉欣年初曾與家人到夏威夷度假,腹部微隆的她穿上長袖波點連身裙,仍散發出青春少艾的感覺。

即使到海邊也不失時尚感,牛仔褸襯碎花上衣,造型型格有層次!鍾嘉欣懷孕期間亦發佈了幾張露肚孕照,慵懶的髮型和純白的衣著!

仔仔出生了,外表又是跟爸爸一個餅印。

3. 宋熙年

宋熙年懷孕期間同陳智燊不時在社交平台放閃,完全是幸福女人的模範!而宋熙年陀B期間都一樣只肥胎唔肥人,出席活動和日常生活都繼續時尚,懷孕時穿上A-line晚裝,能修飾肚型,性感度不減。休閒服以牛仔配搭,保留潮味!

呢一輯喺影樓拍嘅懷孕照片都好型格,好靚!

度假當然要著民族風和碎花裙,穿上Tube Dress的宋熙年盡顯纖瘦四肢;仲突顯因懷孕而更顯豐滿的上圍,女人味十足!

4.林芊妤(Coffee)

Coffee可說是懷孕不見肚的代表人物,宣佈有喜之後仍多次以三點式示人,只見驕人身材不見肚,不過這都是有賴她平日勤運動,又以瑜珈鍛練出線條所致。

5. 吳雨霏

歌手Kary吳雨霏婚後曾經歷小產,走出傷痛後再次成功懷孕,更於數月前前誕下一子,家庭生活幸福美滿。而Kary一直也是潮人形象,懷孕期間雖然不改風格,但增添了不少女人味,絕對是潮媽一名!

6. 胡杏兒

胡杏兒的大肚Look相信大家都不陌生,因為她懷孕時曾與一眾胡說八道會的閨蜜到澳洲拍攝旅遊節目,節目中已上演了一次孕婦Fashion Show。當時胡杏兒的三點式泳衣照也大受網民稱讚,指她完全沒有長胖,又沒有長妊娠紋,勁靚!

8. 陳敏之

索腿天后陳敏之擁有42吋長腿,平時最愛Show off自己得天獨厚的好身材,拍起孕照上嚟都魅力不減!

9.賴慰玲

演員賴慰玲出名演技好,觀眾緣也不錯,去年年中宣佈懷孕,年尾誕下一子後亦繼續活躍於幕前。賴慰玲性格開朗搞怪,其懷孕衣著打扮也相當年輕,懷孕時都有同一樣懷孕中嘅閨密孫慧雪合照!

10. 謝安琪

樂壇天后謝安琪 (Kay) 為生第二胎不惜全面停工,終於相隔近十年後再度成功懷孕!Kay陀B安胎期間也有少許發福,不過也算是健康的身形。Kay產後也沒有急於修身,反而樂於湊B享受家庭樂,近期才再出新歌重投樂壇,樂迷都好期待再欣賞Kay的表演!

11. 岑麗香

 

 

早前香香宣布陀B,近日就喺Instagram上發布一張著住比堅尼嘅背影照,留言「Aloha」。就咁睇見到香香四肢纖瘦,而且仲有腰型曲絲,真係完全唔覺得佢陀B五個月喎!

香香仲喺IG story上 Po一張喺泳池邊,著住長袖衫長褲瞓喺沙灘椅上嘅相,並Tag 地點係夏威夷,非常寫意!


將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!

關鍵詞
懷孕星媽