牛奶

揭開女明星私藏獨有牛奶食譜 牛奶 + xx 可以變更靚!

生活

廣告

正所謂女人唔補好易老,眼看電視上的女明星就算已經過了三十多歲,仍能保持著白皙、身材姣好的完美身形,除了她們天生麗質之外,其實她們更有一套私藏的保養妙招,就是她們都愛喝牛奶!牛奶當中蘊含豐富的營養,而且容易消化吸收,原來在牛奶中加入其他食材更有不同的神奇功效,一於立刻仿效明星的私藏牛奶食譜吧!

原文:more-Fion Yu|圖片來源:Instagram|編輯:東方新地

明星大愛的牛奶食譜

1.蕭亞軒 牛奶+燕窩

蕭亞軒身形超fit不是沒有原因,原來在小時候她媽媽都會規定她早上起床時要喝一大杯牛奶,有時候還會加入燕窩一起喝。久而久而喝燕窩牛奶讓她的皮膚變得白皙,而且牛奶可以幫助消化及促進新陳代謝,同時消退水腫,自自然然就能打造超Fit身形了!

除了喝燕窩牛奶之外,蕭亞軒也會配合運動來進行瘦身,而且閒時更會跟朋友去行山,真是非常健康呢~

2. 大S牛奶+珍珠粉+杏仁

大S由出道開始白到透光的膚色令人非常羨慕。而她的私藏牛奶食譜就是常常將珍珠粉和杏仁加入牛奶之中,而且更會避免吃像醬油、咖啡等黑色的食物,對於美白的學問真是非常嚴謹呢!

另外,大S更會敷牛奶面膜和浸牛奶浴,裡裡外外都用上牛奶,難怪大S的皮膚這麼白!

3.范冰冰牛奶+山藥

范冰冰曾透露過自己很愛牛奶加山藥這個組合,因為山藥含有豐富的維生素 B1、B2、C 及豐富的礦物質、澱粉跟自由氨基酸,多吃不但溫而不燥,而且更可以令皮膚變得光滑細膩。加上牛奶食用後,可以令肌膚變得白皙,同時令胸部維持彈性及挺度!

山藥不但對腸胃好,而且還能幫助降低血糖,近年來更常常加入在不同的料理當中呢~

37歲秦嵐親授護膚之道

37歲的秦嵐保養得宜,驟眼望落一啲都唔似接近40歲!近日佢旋風訪港三日,在港期間出席化妝品品牌活動,不過最吸睛嘅富察皇后皮膚相當白皙,喺閃光燈下皮膚更猶如白到識得反光!

當問到皇后娘娘有咩護膚之道,秦嵐就大方向大家分享透露自己每天都會敷mask,做運動,同不吃煎炸食物!

少吃感光植物

皇后表示自己對飲食好注意,基本譬如說香菜(如芫荽)就好少吃,而且仲少吃感光植物,然後經常要食一啲更健康嘅食物,譬如說每天會有酸奶牛奶攝入!

相信唔少人可能對於感光植物唔太了解,其實感光植物就係含有光敏感性物質嘅植物,例如芹菜、韭菜、檸檬、紅蘿蔔等!

但大家可能會問檸檬唔係可以美白嘅咩?據營養師指出檸檬真係感光食物,但要一次過要食300百個先會變黑,所以只要適量進食應該就影響唔太大嘅,但娘娘就決定一於少食為妙!

勤做運動

娘娘仲表示要維持美好身段,就一定要堅持做運動!佢認為好嘅身材一定不會喺懶人身上,所以一定要勤奮!

早晚敷臉膜

之後,秦嵐指基本每日敷兩片臉膜,早晚各一片,因為有時拍戲前一定要敷一片,如果唔係個妝就會好唔貼!

定期排汗

而且,佢仲話因為拍戲長時間照燈光,再加上面上有好厚嘅妝容,其實會對皮膚蠻傷,所以清潔佢會好在意對皮膚嘅保養!

秦嵐表示要定期排汗,因為咁樣做可能會對於代謝比較好!當然,定期排汗除咗可以令身體代謝加快,仲可以keep住個弗爆身型,認真一舉兩得!