吳綺莉

靠吳綺莉接濟 卓林煙駁煙遊街

最新娛聞

廣告

吳綺莉的19歲女兒卓林,出走加拿大接近一年,上年11月中突然宣布同31歲網紅外籍女友Andi結 婚,找到她所謂的偉大愛情,唔想被約束,但又唔生性做人,返港半個月就爆出拖欠賓館二千多元租金被包租婆報警,要阿媽吳綺莉出手打救,卓林更帶埋老婆返吳 綺莉大坑寓所暫住!不過住唔夠兩日,卓林再次離家搬到旺角賓館,日前,兩人就拍拖遊街煲煙自拍,無所事事,繼續做無業遊民,靠阿媽接濟過活!

撰文:東方新地 圖片:新傳媒圖片

卓林 靠吳綺莉接濟

自小與吳綺莉相依為命的19歲卓林,前年識咗現時的外籍老婆Andi後就搞作多多,離家出走加拿大接近一年,又在當地直播尋父,山窮水盡靠食 物銀行過活,最後在加國拖欠三個月租金未清,被迫執拾細軟返港。

企街煲煙

上年11月同老 婆Andi返港,並宣布開多媒體公司,但現實只見到卓林同老婆生活無所事事,閒時拍拖遊街煲煙。

阿媽打救

上年12月中卓林因拖欠賓館二千多元租金唔找,畀包租婆報警,最後卓林致電搵阿媽吳綺莉求助,更同老婆Andi坐的士返回阿媽大坑寓所暫住,身心俱疲的Elaine,更帶卓林去銀行攞錢。

開腔指控阿媽

驚人行為一次爆過一次,上年11月中宣布同外籍女友Andi結婚,卓林 更大搞多媒體公司,返港滿有大志受訪,開腔指控阿媽吳綺莉未能接受同 性太太,才令兩人關係愈嚟愈差,又指未見過生父成龍,表示冇諗過在對方身上得到任何嘢云云!

講到正氣凜然!可惜搞大龍鳳唔夠一日,卓林就唔爭氣爆出欠租,被 賓館包租婆報警,要向阿媽吳綺莉求助,身上只剩二十元的她,同老婆 Andi坐的士返回吳綺莉大坑寓所,要阿媽落樓畀車錢再去銀行攞錢接濟。

冇錢交租識得返屋企,收到錢卓林再次變回甩繩馬騮,日前吳綺莉出席活動,就指女兒卓林已經搬走:「每個人嘅觀點角度都唔同,唔能夠逼 人做唔鍾意嘅嘢,等佢出去經歷同感受,我只能夠從旁提點佢!」

幫買日用品

幫女兒清付欠租後,吳綺莉翌日再一個人揸車去西環藥房,幫女兒同外籍新抱買日用品。

阿媽寓所避難

欠租被賓館包租婆報警趕走,走投無路的卓林帶埋老婆Andi返阿媽大 坑寓所避難,不過住咗兩日就搬走!

幫補生活費

同女兒卓林關係變僵,無助的吳綺莉一直靠工作和信仰支撐,據知情者透露:「卓林好似中咗降咁,阿媽講乜嘢都聽唔入耳, Elaine(吳綺莉) 依家只係希望卓林唔好再闖禍,佢同Andi一齊佢知自己已經管唔到,都開 始接受,只係想個女生性做人,有一日會明白阿媽嘅用心,依家卓林要Elaine幫補生活費,兩母女keep住有聯絡,起碼知卓林喺出邊情況,佢都冇咁擔心!」

街拍成狂

自稱係模特兒的Andi ,個人社交網一直有大堆自拍照,現在連卓林都被她洗腦,遊街不停自拍自娛,無聊到極!

日前,本刊就拍到卓林同外籍老婆銅鑼灣出巡,完全陶醉於自己 的愛情世界的卓林,孖住老婆Andi 有講有笑沿途行去利舞台期 間,就不停搵景自拍,自稱係Model出身的Andi似乎已經將卓 林完全洗腦,兩人街拍忘晒形,期間又一齊去便利店買煙,兩 人更企街煲煙,影到攰,再企街煲煙,之後便一齊坐港鐵返 去旺角新填地街賓館,生活拮据,但選擇買煙,與其批判父母對與錯,卓林倒不如先好好反省自己,做個有用嘅人!

便利店買煙

卓林同Andi 入了便利店買煙,只見卓林離開 時,手上攞住一疊錢有二十元有一百元,似乎生活有阿媽接濟,仲有錢消費!

煙癮大

卓林同老婆煙癮頗大,兩人買完 煙,繼續煙駁煙冇停過!

買麵包

兩人途經一間麵包西餅店,買兩個麵包又當一 餐。

蝸居賓館

上年12月中先因欠租畀包租婆報 警,轉個頭得阿媽清晒租金,卓林同老婆Andi 又搬返入同一間公寓,當日遊完街,兩人就一齊返賓 館上樓。

上年2月,吳綺莉報警指卓林失蹤,同女兒失聯幾個月,直至4月卓林被拍到同女友Andi在加拿大一間超市尋父,自認是成龍女兒,揭發卓林偕女友出走加拿大,之後卓林同女友搞作多多,直播尋父、瞓街執垃 圾,欠租畀包租婆趕走,瘋狂行為冇停過。

公布婚訊

上年 11 月,19 歲卓林在 IG 晒出結婚證書,公布同31歲外籍女友Andi 註冊結婚。

加拿大尋父

同Andi 出走加拿大接近 一年,以往極少提及父親的卓林,更一反常態,被拍到在當地一間超市尋父,自稱是成龍女兒。

卓林返港開公司 暴瘦吳綺莉孤單過活

吳綺莉自99年誕下女兒卓林以來便一直母女相依為命,可惜隨著11年從上海搬回香港工作定居,環境改變、女兒亦長大變得反叛,兩母女紛爭不斷不時搞到報警又入醫院。前年卓林出櫃戀上30歲加籍Andi,吳綺莉再被獨生女兒摒棄在生活之外,好在有信仰和身邊友人支持,一年來慢慢學會放下。

宣布訂婚

雖然直播生意所賺生活費有限, 不過冇阻Andi同卓林相愛,去年4月,二人更新感情狀況,宣布訂婚。

獨自逛超市

平時在港島獨居的她除了繼續畫畫、種花草果菜打發時間外,去年45歲生日後亦發布新工作照,更獲邀演出 ViuTV新劇《 理想國 》與林祖輝 飾演夫妻。而本刊發現吳綺莉一個人外出買包、入油。雖然繼續暴瘦做獨家村,不過精 神不錯神色輕鬆,還難得面露笑容,看來已經開始習慣一個人過活。

買完包順便去油站入油,心情看似輕鬆的吳綺莉還向油站職員展現笑容打招呼。

一個人生活就係咁簡單,買完包、入完油,吳 綺莉若有所思自駕打道回府。

短訊賀媽媽復工

卓林與未婚妻Andi 離港將近一年,去年11月突然 update 個人社交帳戶,公告天下二人新 組多媒體公司「UCHU hause」、又請友人粉絲關注個人及公司新帳號。翻看「UCHU h a u s e 」公司面書網頁,卓林與 A n d i 都自稱為公司老闆,而本港超過十間公關公司更同 一時間收到以「UCHU hause」訊息,發訊息的卓林表示一周後會與未婚妻Andi回 港,希望與各大公司品牌合作、獲邀出席活動,還提到尤其看重為本地同志平權組織發 聲及合作。當外人以為兩母女繼續不相往來,吳綺莉則自爆公布最新宣傳相時,收到女兒訊息「you look well」,不過母女對話僅此而已,據悉開公司、返香港咁大件事,竟 一如以往,外人比媽媽更早獲得知會!

 

早前卓林在 IG貼出和Andi的半裸沙龍照,為二人開設的公司拍攝宣傳照。

自組多媒體公司

個人社交網頁自去年11月後便沒有更新,Andi上月初突然update同卓林恩愛新相,還公布二人新公司的官方fb。

「UCHU hause」資訊可見公司位於加拿大多倫多,而卓林與Andi都是公司老闆。

去年12月雙雙返Andi加拿大老家後,卓林一度山窮水盡求人收留,更被指要拾荒過活,二人亦兩度拍片上網,直播咀嘴之餘,又大呼:「我是成龍的女兒。」

新公司話以相片、短片方式邀請品牌宣傳合作,而負責攝影的卓林亦公開自拍近照,可見比起在媽媽身邊時瘦了不少!

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!