大帥哥

《大帥哥》終極結局劇透!大帥哥沅婉Happy ending 馬炭呢個下場⋯

最新娛聞

廣告

《大帥哥》踏入結局篇,由喜劇變悲劇,真係估佢唔到,當中最估唔到嘅係飾演馬炭的洪永城,居然上演一場變奸的成魔之路,今晚大結局,眾人下場又會如何?大家都好關心嘅大帥哥同沅婉,仲有Happy ending 馬炭居然係呢個下場⋯

 

撰文:東方新地 圖片:新傳媒圖片

《大帥哥》終極結局劇透!

《大帥哥》由之前嘅輕鬆喜劇,但到上星期忽然漸變成大悲劇,真係始料未及,馬炭洪永城愈嚟愈奸,往日出生入死的四大兄弟決裂,其中羅義(徐榮飾)更被馬炭親手殺死,觀眾都替羅義的死感到不值!

馬炭為了不令蒙大同懷疑,於是將責任推卸在冬來身上,而冬來就被收監,收監之前冬來更被馬炭狠狠地打,昔日嘅兄弟都冇情講!

以為奸仔最後入魔,不過今晚嘅結局係又嚟個大逆轉!馬炭最後被大帥哥打動,他更為了救眾人而犧牲自己,而劇中奸角蒙大同、根本英俊趙永洪,同李細龜張達倫都難逃一死,真係估你唔到!

羅義死了!艾妞好傷心,佢最後係選擇離開大帥哥,而大帥哥同最愛嘅人⋯沅婉都有情人終成眷屬,開花結果,全劇最幸福嘅角色,咁嘅結局相信冇人異議啦!

飾演藝妓玲木愛美嘅(林泳淘飾)身世可憐,幸而佢同冬來(李嘉飾)也是Happy Ending⋯總算大團圓結局!

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!