譚詠麟

【錢途無限】譚詠麟22歲餅印仔牛津碩士畢業!任職國外遊戲公司工程師

最新娛聞

廣告

「校長」譚詠麟在80年代紅遍兩岸,他亦在風頭一時無兩的時候與太太楊潔薇結婚,遺憾兩人無所出,多年後,紅顏知己朱詠婷為譚詠麟誕下一子,令網上引起不少討論。而校長的兒子譚曉風家陣22歲,前年牛津大學碩士畢業,譚詠麟飛到英國參與兒子的畢業禮。貴為星二代曉風高大威猛靚仔過阿倫,著名學府畢業,現時任職國外遊戲公司工程師,成個package好完美!

 

撰文:TLY(原文刊於:Sunday Kiss)|編輯:東方新地|圖片:譚詠麟微博、新傳媒圖片

兒子譚曉風牛津碩士畢業

兒子譚曉風出類拔萃,遺傳了爸爸的音樂天分,彈鋼琴,吉他,打鼓,同時甚有運動細胞,籃球、足球、划艇各方面都很出色。他在英國GCSE考試中,考獲12A好成績,拔尖入讀牛津大學。前年他碩士畢業,譚詠麟飛到英國參與兒子的畢業禮,身為父親的阿倫引以為榮。譚曉風畢業後,現時任職國外遊戲公司(Axiom Zen)的工程師,開發遊樂器主機遊戲。其公司是一所加拿大的開發區塊鏈遊戲公司,客戶包括NASA和Microsoft。曉風在這間公司工作,真是前途無可限量!

 

譚詠麟 兒子譚曉風牛津碩士畢業

譚詠麟 除了在香港樂壇地位崇高外,其一生最大成就還包括有個出類拔萃的兒子譚曉風。自小已是譚家金叵羅的曉風,雖然與母親Wendy一直生活低調,但卻非常出色,5歲時憑一幅素描贏得全香港兒童繪畫比賽亞軍,11歲已經考獲六級鋼琴,識打鼓又會彈結他,而且甚有運動細胞,籃球、足球、划艇樣樣精,由細叻到大。

十優狀元 能文能武

曉風運動叻,學業成績更加威威,10年成為十優狀元後被阿倫送去英國升學,於英國GCSE考試中以12A佳績,以拔尖身份攞埋獎學金,考入世界頂級學府牛津大學。對兒子絕口不提的阿倫,當年曾罕有公開大讚:「佢媽咪(Wendy)教得佢好好!但我仲要佢明白到幸福唔係必然,所以自細帶佢去貧困地方探訪,我唔會畀好大壓力。其實我都好想做嚴父,但真係冇可能,印象中,只係喺佢兩歲時打過佢一次。」曉風在牛津攻讀電子工程碩士四年,前年以二級榮譽畢業,阿倫雖然忙於為今個月尾與阿Sam的個唱綵排,但他仍抽空飛英國出席曉風畢業禮。

 

百萬英國觀禮團

阿倫得一粒仔,碩士畢業咁大件事當然拉大隊去觀禮,包括Wendy娘家的親友及阿倫的好友拉姑、鬍鬚Kong,以及晨曦班主周文曦等,阿倫花過百萬包起觀禮團,為賀阿仔使幾多都值得。

單睇阿倫在畢業禮戴上兒子的四方帽,攬住兒子直豎拇指的興奮照,就知道曉風是他的驕傲,令他非常自豪,雖然他自己po上社交網的照片全都是囝囝的背面,仍看到曉風高阿倫成個頭,身高六呎的他身形壯健,本刊記者更找到他在Linkedin登記的帳號,英文名為「Howard Tam」的他,比幾年前多了一份成熟,是個陽光大男孩,跟阿倫後生時如餅印一樣。

 

派Wendy睇實個仔

多年來阿倫主外搵錢,教育兒子的重責落在Wendy身上,大學畢業的Wendy由曉風幼稚園開始已親自教做功課溫習,從不假手於人。知情者透露:「Wendy有學識又有耐性,咁多年嚟放咗好多心血同時間喺曉風身上,曉風讀書學嘢全部都好自動唔使人逼。阿倫夫婦從來唔會畀佢覺得自己高人一等,自小同佢講要有收穫就要先努力。阿倫以前好少理佢讀書啲嘢,不過個仔愈大佢就愈緊張,因為唔少圈中人都想打曉風主意,又話想簽佢,其實曉風唱歌真係有天份,不過阿倫同個仔講依家做歌手搵唔到食,叫佢唔使諗,趁後生讀埋個博士先。」

據知阿倫把口話唔緊張個仔有冇拍拖,但暗地裏就成日叫Wendy睇實個仔,仲喺牛津區買咗間大屋畀佢哋兩母子,Wendy每年都飛去五、六次,阿倫要知道曉風同啲咩女仔行埋,講到明唔想個仔媾鬼妹。原來呢方面阿倫好傳統,想個仔娶番中國人,孫仔千祈唔好金頭髮!

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!