黎明

黎明B女潮跟BLW飲食法 9個月大拎住條菜心自己食!

最新娛聞

廣告

金句王黎明現任女友Wing Chan,去年4月為黎明誕下 肥肥白白的囡囡,女兒出世後平日深居簡出,日前罕有地抱埋B女出巡,已經九個月大的明公主同爸爸黎明餅印一樣,期間更加自己拎住條菜心自己食,仲食得好滋味,原來阿Wing畀明公主嘗試BLW飲食法!其實去年TVB熱播的劇集《BB來了》都有關於港媽追捧BLW的劇情。到底乜嘢係BLW飲食法?一齊睇睇啦!

撰文:東方新地 圖片:新傳媒圖片、instagram

黎明女友抱B出巡

金句王黎明現任女友Wing Chan,由女助手變 成掌管公司要務及財政大權的 左右手,去年4月為黎明誕下 肥肥白白的囡囡,母憑女貴。 女兒出世後,黎明有女萬事足,甚為享受做爸爸的黎明 更希望豬年成功添丁,湊個 「好」字。女友阿Wing亦養好 身子準備生第二胎,平日深 居簡出的她,日前罕有地抱 埋B女去銅鑼灣與親友見面,已經九個月大的明公主皮膚白晳,肥嘟嘟眼仔碌碌, 同爸爸黎明簡直餅印一樣。

帶囡囡見親友

日前深居簡出的阿Wing鮮有地帶埋囡囡外出,由司機專車接載到銅鑼灣鬧市,雖 然有外傭同行幫手,但阿Wing落車後堅持自己抱B,去到餐廳與兩名親友 食午飯,阿Wing才交由外傭照顧片刻。現場所見,已九個月大的B女可能少出街,對所有事物都非常好奇,不時眼仔碌碌周圍望,頭髮唔多的她皮 膚似足爸爸黎明白晳,當日阿Wing明顯為女兒悉心打扮,母女穿上同款波 鞋。食完飯準備離開,一名男親友抱走B女行去搵司機,離開母親視線範圍都沒有扭計爆喊,可見黎明女兒的性格非常好亦唔難湊。見完親友,阿 Wing即帶囡囡返回上水寓所,唔敢周圍去。

 

4人團隊傍實 明公主精靈吮手指

黎明B女 潮跟BLW飲食法

期間見9個月大的明公主與媽咪出街拎住條菜心自己食,原來是近年流行的 BLW飲食法(Baby-led weaning,簡稱BLW)即「嬰兒主導斷奶」,這是一種順應孩子自然生理發展的進食方法,讓嬰兒主導用手去拿食物,感受食物的質感,自己進食,而不是傳統把食物磨至稀爛才餵食。

外國有研究表示進行BLW好處多,可減低孩子體重過重的機會,以及減少偏食的情況,因為小 朋友從小學習自我調節,知道幾時飽,不易吃得過多,而BLW一般的食 物選項亦多元及健康,有助孩子不偏食。

BB來了》允豬也試BLW

而去年大熱無綫劇集《BB來了》除了捧紅了劇中演員,還令BLW廣為人知。劇中Ali和黎諾懿因為要餵允豬而無法安心吃飯,不過轉了BLW之後就不用再逼孩子進食,讓BB決定吃多少、如何食;父母也頓時輕鬆得多!再加上BLW的食譜並不像傳統糊仔般,需要爸媽花大量時間將食物煮至軟爛再打碎,所以備餐過程簡單得多!

BLW乃Baby Led Weaning的簡稱,意思即是讓嬰兒主導整個進食過程,給孩子自行拿著食物吃,自然學懂吞嚥。這種加固形式絕對顛覆了大眾對嬰兒飲食的認知——原來6個月大的BB就算未出牙仔,一樣可以用牙齦磨爛食物;原來放手讓BB選擇食物,能增強他們對食物的自發興趣,養成他們自己進食的良好習慣!BLW的益處多多,難怪新一代父母都放心讓孩子嘗試啦!

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!