李施嬅

【荷里活有個大老千】李施嬅傳授勾引男人秘訣!15秒連擺21個甫士…

最新娛聞

廣告

大台劇集《荷里活有個大老千》出街後反應不俗,而喺日前播出其中一幕,飾演過氣演員瑪利蓮嘅李施嬅(Selena),為教三個新人明珠(文凱玲飾)、芬芳(陳雅思飾)同埋小燕(劉溫馨飾)拍攝勾引男人嘅戲份,喺短短15秒連擺21個誘惑甫士作示範,唔少網友睇完大讚佢有喜劇感!

撰文: 東方新地│ 圖片:電視截圖

李施嬅 傳授三大秘訣

劇中身為經理人嘅Selena見到三個新人唔識點演繹誘惑男人,即刻傳授三大秘訣就係「咦~」、「耶~」、「官人我要!」

 

一開始李施嬅就自己同自己講:「入戲」跟住自動波一氣呵成係咁「咦~」、「耶~」加埋擺出「身體痛」嘅甫士!

包括「牙痛」、「耳痛」、「腳痛」、「腰痛」、「腳痛」、「頭痛」…

期間佢不斷用姣爆聲線叫「咦」、「耶」,最後狂眨眼放生電臨尾加句「官人我要!」真係畀佢笑死!

 

網友:估唔到佢咁有喜劇感

期間佢不斷用姣爆聲線叫「咦」、「耶」,最後狂眨眼放生電臨尾加句「官人我要!」真係畀佢笑死!Selena喺15秒內一口氣擺出21個性感甫士,三個新人睇到o晒嘴。劇集出街後,即引嚟大批網民熱烈討論,唔少人大讚佢原來能演出喜劇感!

有片睇:

捱足15年 李施嬅擊敗過百演員獲加拿大新劇女主角

在TVB出道15年的李施嬅演技一向備受認同,Selena在大台拍攝過不少出色的劇集,《樓奴》、《寒山潛龍》、《紫禁驚雷》中的表演都讓人印象深刻,更獲得了「萬千星輝頒獎典禮」最佳女主角的提名。不過在大台已經出道15年的李施嬅從配角做到女主角,但15年依然沒有得到任何獎項,讓她感到灰心,甚至開始懷疑自己的能力。

Selena在美國遊學期間因一次機緣巧合下自薦出演微電影《Once More》,意外獲得了「European Cinematography Awards」同「Los Angeles Film Awards」最佳女主角,成為雙料影后,讓她的演技得到國際的肯定!最近Selena更在加拿大劇集《Blood And Water》第三季中擔任女主角,聽說這個角色也是Selena努力爭取回來!

由於李施嬅在外國的名氣並不如香港,所以當地的導演、監製對她都完全零認識,完全要靠自己的實力去把角色爭取回來,Selena在試鏡中成功打敗了過百個演員,成功贏得女主角,果然「真金不怕烘爐火」,有實力始終會被人賞識的!

另外一個新挑戰就是角色類型,Selena在TVB主要的戲路都是美女氣質類型的角色,偶爾才飾演一次奸角,但是在《Blood And Water》裡面首次飾演大反派女殺手Michelle,槍械打鬥場面都不少,由黑警逐漸變成殺手,內心戲絕對不簡單!

Selena之前也談過和TVB續約的問題,最近李施嬅就被監製梅小青賞識開拍《法證先鋒IV》擔正做女一,看來Selena終於守得雲開見月明,有機會可以飾演到TVB的重頭戲,希望到時能帶給觀眾更多的好戲!

李施嬅 肌膚繃緊

03年參選香港小姐入行的李施嬅,今年被安排在「第46屆香港小姐」選舉 決賽中擔任評判,要同新一屆佳麗同場出鏡鬥靚,37歲的她卻能逆齡生長,相比當年22歲參選時仍然零皺紋,當晚出鏡時肌膚繃緊眼肚消失愈變愈靚,同新婚陳凱琳、田蕊妮坐埋一齊,就有網民表示差啲認唔到佢。

晒海外獎爆喊

在《胡說八道真情假期》節目上,提到攞獎就一度感觸落淚,原來當時她剛憑微電影《Once More》在海外攞咗兩個女演員獎,拿住獎項同好姊妹分享時,她就爆喊表示演技終於獲得肯定,令她對自己有番信心,嚇到一班姊妹即時安慰佢;早前有消息指她計劃明年約滿無綫唔再續約,據知情者透露:「入咗行咁多年,每年台慶頒獎禮都係陪坐,連一個女配角獎都未攞過,Selena其實都好心灰,成日都呻話到底自己係咪真係唔得!」

取替楊怡

李施嬅再次被監製梅小青賞識,在10月開拍的《法證先鋒IV》擔正做女一,同男主角譚俊彥繼《天命》後再次合作,但唔講唔知,原來呢個機會亦得來不易。據知情者透露:「《法證》系列可以話係收視保證,以前好多藝人都係拍呢套劇紅咗,所以Selena知道小青姐會用佢,不知幾開心,不過,其實小青姐籌拍初期女一人選係楊怡,不過阿怡想休息趕生B推咗,反而益咗Selena!」執到好籌有機拍TVB重頭劇,難怪李施嬅要落力變靚!

 

李施嬅 4.0變靚 進化史

03年原始版

03年參選香港小姐獲「最上鏡小姐」及「才藝小姐」兩獎,不過睇番當年李施嬅個樣同依家的確相差頗大,矇豬眼,無鼻樑,身材亦唔多突出。

14年進化版

14年拍《樓奴》演出被讚,而且樣子甜美。

16年變靚版

前年出席活動,李施嬅輪廓愈見鮮明,睇落仲有啲似好姊妹胡定欣。

18年再進化 忽然緊緻!

日前有份擔任今年港姐評判的李施 嬅,雖然風頭不及新婚陳凱琳及一班新任港姐,但面容忽然緊致脹卜卜,睇落比當年22歲參選時更標緻,睇嚟呢位師姐應該可以教吓班佳麗有乜方法可以愈變愈靚。

 

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!