鄭嘉穎 陳凱琳

鄭嘉穎 陳凱琳首次公開B仔相 「自己個BB係最得意!」

最新娛聞

廣告

日前有傳陳凱琳入院產子,不過鄭嘉穎同陳凱琳一直都未有正式公開BB樣子,今日鄭嘉穎終於在IG公佈兒子的樣貌!

原文:Sundaykiss|編輯:東方新地|圖片來源:Instagram

鄭嘉穎 陳凱琳首次公開B仔相

鄭嘉穎在Instagram上留言:「個個父母都話自己個BB係最得意⋯我終於明啦!😍」

而陳凱琳就Po出同一相片,並透露兒子的英文名為「Rafael」。

現年27歲的陳凱琳,2月15日在香港島一間醫院剖腹誕下兒子,BB成為第一位出世的豬年星二代!49歲的鄭嘉穎和27歲的陳凱琳去年8月於峇里結婚,直到去年11月,二人終於認有喜!

當時有消息指出,鄭嘉穎在香港島一間醫院出現,神情自若,有記者上前問陳凱琳是否已誕下BB,鄭嘉穎則笑笑口,冇否認之餘仲話:「多謝關心,多謝關心,有消息再公佈。」

不過據現場消息指,陳凱琳今日已經在醫院內接受剖腹手術,成功誕下兒子,恭喜恭喜!

黑白孕照

陳凱琳大肚時影的黑白孕照,相當有味道!

陳凱琳大講情話冧老公

陳凱琳陀住BB,但依然飛去越南度假,放鬆下個人!而早前Grace就晒出度假靚相,見佢淡妝上鏡望落非常精神,仲留言問大家:「你最喜歡嘅假期早餐又係咩呢?呵呵!」,睇嚟呢位咁歎嘅大肚婆心情好靚!

除此,Grace再晒出一張側身照,雖然著上鬆身上衣,但仍見到佢個肚已經好大!Grace仲sweet爆留言:「When he tells you he loves your pregnancy glow(當佢話你知佢喜歡你陀B嘅時候)」,明顯個「佢」係講緊老公鄭嘉穎,真係閃到爆燈!

晒近7個月大肚泳衣相

之後,Grace更甫出大肚泳衣相,見到雙腳依然相當纖瘦嘅佢著上一件頭泳衣享愛陽光,望落個肚又好似唔算太大,唔知係咪因為遠睇所以先細咗啲呢?

陳凱琳頂巨肚出席飯局

陳凱琳最近頻頻出席活動分享陀B心得,日前就同一班「少婦聯盟」成員,包括龔嘉欣、譚凱琪同沈卓盈,齊齊提早打邊爐,食團年飯。現時已經陀B 6個月嘅陳凱琳,個肚已經非常明顯,阿B仲有幾個月就出世,唔知「少婦聯盟」嘅姊妹會唔會榮升契媽呢?

 

 

 

 

圈中兩位準媽媽陳凱琳早前出席公開活動,Grace自從懷孕後,身材豐滿了不少,Grace大讚老公鄭嘉穎夠體貼,知她鍾意飲中湯不時親自煲湯,Grace話佢連湯渣都食埋!

 

 

因拍戲變好姊妹

龔嘉欣、沈卓盈、陳凱琳和譚凱琪因拍劇認識,結果一拍即合,發覺大家都愛講「師奶野」,就組成了「少婦聯盟」!在「少婦聯盟」成軍1週年時,4位靚靚「少婦」影下一輯性感黑色泳衣照,相當養眼!

View this post on Instagram

年初二村姑開年飯,祝大家雞年好運來

A post shared by 譚凱琪 (@zozotam1o1o) on

 

少婦聯盟希望之後有機會一起去旅行,一齊浸溫泉、滑雪,拍攝今次浴室泳衣照後,更話要一齊沖涼!不介意坦盪盪一起沖涼,真的只有真閨蜜才做到呢~

陳凱琳 鄭嘉穎公布喜訊

睇番去年11月底陳凱琳率先上載一張與老公鄭嘉穎擁抱的合照,表示喺感恩節呢個大日子,宣布家庭將會有一位新成員!恭喜恭喜!

 

陳凱琳:「我都想生孖胎!」

婚後陳凱琳出席慈善晚宴接受訪問,話鄭嘉穎好鍾意小朋友,助養咗10個兒童,講到生育大計,她又說:「我都想生孖胎,我有龍鳳胎基因,可能生孖胎或一男一女,我屋企仲有個家姐,我同細佬係龍鳳胎,三個好熱鬧,可以玩,不過我又聽過係隔代遺傳。」咁佢想生幾多個小朋友?陳凱琳坦言:「3個,因為我自己都係3個(家中3姊弟),感覺好似個完整家庭咁,坐架5人車啱啱好。」 而據知,陳凱琳嘅五舅父同舅母都喺澳門住,今年4月五舅母生咗一對孖仔!

睇番Grace之前喺社交平台分享全家福,佢對上有個家姐,另外仲有個孖生弟弟Derek,不過當時張相貼出後,唔少人話家姐(左一)又好中國人樣,而Grace同孖生弟弟有啲似mix!

其實早在Grace當選港姐時已被誤會是混血兒,不過父母都中國人臉孔,曾引起一陣話題。當年陳凱琳曾回應傳媒說: 「我係爸爸媽媽親生,細佬同我一樣,由細到大都鬼鬼哋⋯」

又睇吓呢張姊弟合照,唔講真係似為佢哋係mix!

陳凱琳 同孖生弟弟拍廣告

Grace同孖生弟弟Derek為化妝品牌拍攝影片,首度出鏡的Derek和家姐Grace頭貼頭一齊上妝,為了測試品牌的防水能力,佢哋一齊做運動之餘,Derek仲拎住毛巾為Grace擦臉,好溫馨呀!

不過,陳凱琳稱細佬不會入行,今次是經驗和回憶,將來他們重溫會好開心。

拍攝當日廣告商與陳凱琳經理人也在場,他們也詫異Derek 首次出鏡但表現很自然。

由細到大Grace跟Derek也好好感情,一齊玩、一齊同朋友聚會,而細佬更係佢傾心事的對象。

當時影片出街後,留言讚cute、cool、靚仔、靚女嘅人好多,但都有唔少網友都話奇怪佢哋嘅父母係傳統嘅中國人樣子,但Grace同孖生細佬居然就好似mix,更有網友更指Derek同外國影星Ryan Reynolds似樣,到底點解呢

 

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!