好日子

【好日子】相愛29年仲咁sweet!黃智賢最愛揸車接OL老婆返放工

娛聞

廣告

51歲黃智賢(Ben)捱足30年電視台,由兒童節目組主持《閃電傳真機》做起,入咗戲劇組十幾年都係徘徊喺二、三線之間浮浮沉沉,近年總算叫做捱出頭來,愈嚟愈多劇有得擔正,正在播放嘅新劇《好日子》佢就擔大旗做第一男主角。事業穩打穩紮,愛情亦都一樣細水長流,黃智賢有個OL老婆,拍拖14年、結婚15年,兩公婆一早有共識唔生B,更加大條道理全心全意錫晒老婆一個。

撰文:東方新地 圖片:新傳媒圖片、黃智賢微博、myTVsuper截圖、Instagram

《好日子》黃智賢 捱30年升呢做男一

入行30年的黃智賢,由兒童節目主持人做起,近年開始升呢做男主角,喺新劇《好日子》佢飾演的齊萬基性格吊兒郎當,被齊家村的村民排斥,不過現實生活中黃智賢是個用情專一、錫老婆的住家好男人!

陳煒爆黃智賢供女友讀書

在《好日子》同黃智賢有很多對手戲的陳煒,早前出席宣傳活動大爆Ben有段時間玩股票蝕了20幾萬,雖然如此,但他當時仍堅持借拍緊拖的女朋友(現在的太太)到外國讀書,完全係出於「愛」。黃智賢表示現在的財政大權全交由老婆管,同埋佢已轉買藍籌股,好穩陣喎!

《褔爾摩師奶》都孭重飛

而喺較早前嘅無綫懸疑查案劇《褔爾摩師奶》中戲份好重,黃智賢飾演祖迪得力管家關一夫,二人展開緝拿油麻地妓女連環殺手之路,同樣被讚好戲!

黃智賢係癡心情長劍

平日黃智賢入廠趕劇冇乜時間陪家人,但劇集一煞科就自由得多,黃智賢仲會化身住家男買餸煮飯,佢早前被本刊拍得去咗將軍澳買定餸仲買埋花,然後親自揸車接老婆大人返屋企玩煮飯仔!28年嚟兩公婆恩愛如惜,全因呢位愛妻號肯花心思氹老婆囉!

51歲黃智賢喺電視台捱足30年,近年總算叫做捱出頭來,有得擔正做男一。

 

 

拎到一袋二袋原來仲未買夠,行完藥房又見黃智賢折返街市去咗幫襯花店,二人世界果然夠晒情趣。

買齊嘢時間啱啱好,黃智賢驅車去附近上落車位,果然見到黃太已經企定定等候。

黃智賢固然食咗防腐劑一樣仲同當年《真情》阿海一個樣,四十多歲黃太亦都keep得好,身材好fit仲有一雙長腿㖭。

與太太拍拖14年 結婚15年

黃智賢同任職OL嘅太太結婚多年依然好恩愛,黃智賢話過最鍾意每日朝早送太太返工,因為車程中就係二人可以傾計的時間,而他平日夜晚拍廠景時,回家太太已睡,而再奢侈一點就是二人一齊食lunch,他唔使開工時都愛揸車接太太放工!

黃智賢透露和太太的愛情故事是由廚房開始,很久以前他在餐廳做廚房partime,負責送菜出窗口,而太太當時是waitress,二人透過小窗口對望生情愫!直至有一天,黃太見Ben的鑰匙扣殘舊,便送上新的,二人就這樣開始了情緣,直到2004年他們去紐西蘭旅行期間註冊結婚,這是由於二人都愛簡單不愛舖張!

 

有共識唔生B

拍拖14年、結婚15年,黃智賢一直都好保護老婆,太太早年被傳媒追訪時,佢曾經表示:「佢係圈外人,冇心理準備,我老婆好細膽又怕醜,過往好少同佢出席首映同飯局。我作為老公要保護老婆,佢係OL唔想引起太多話題,要搞就搞我!(點𠱁番老婆?)將佢嘅相影得靚啲,唔影都影咗,可以點?」黃智賢話同老婆結婚三年後已經傾過,諗好咗唔會生BB:「大家都知對方性格唔啱做爸爸媽媽,覺得責任好大,我哋冇呢個耐性,而且香港嘅教育制度或者社會,都令我冇安全感,唔覺得適合有小朋友,我視太太為『唯一』就夠。當然意外有咗又係另一樣嘢,個天畀你又唔同。我哋決定咗之後都冇再諗小朋友嘅嘢,反而會諗冇小朋友嘅好處,我覺得『無憾』就係唔好反反覆覆去後悔。」

 

 

養狗代B

黃智賢家中養咗兩隻可愛狗仔,分別係摩天使女Cream Cream同T-cup貴婦女Pepper,依家已經六歲,冇生B計劃嘅黃智賢夫婦都當正佢哋係自己仔女咁錫到燶,不過原來黃智賢當初想養嘅係大狗,會養細狗全因遷就太太:「太太驚大狗,而且細狗易啲打理,就算唔得閒放狗,佢哋都可以自己喺屋企玩。至於揀狗女亦都係太太嘅意思,因為狗女嗲啲,又得意!」

嘉穎教識打網球

黃智賢熱愛運動,接觸網球已有十年,不時相約鄭嘉穎、郭晉安等波友一齊打網球,佢話:「之前係打羽毛球嘅,但一直好想學打網球,都係識咗嘉穎之後佢教我打,最初我用咗好多打羽毛球嘅習慣打網球, 同埋好唔慣網球飛嚟飛去,估唔到個速度,依家我淨係打網球,鍾意網球夠powerful,減壓發洩好好!打波出一身汗,有傾有講, 同水準接近嘅對手打,來回板數多,好開心!」

第一代《閃電傳真機》主持

黃智賢初出道係兒童節目《閃電傳真機》嘅第一代主持,當年同佢同期嘅主持除咗有譚玉瑛姐姐,仲有「麥包」麥長青同黎芷珊,依家四人都有不同成就,各自捱出頭。

《真情》彈起

黃智賢自1995年開始演出長壽處境劇《真情》「阿海」一角,與張慧儀飾演嘅兩個角色「彩瑤」同「阿貴」都有感情線,開始為觀眾所熟悉。

《翻生武林》 演狡詐東廠

新劇《翻生武林》中黃智賢飾演東廠仇不群,將參加新晉英雄大賽嘅玉雲龍(蕭正楠飾)收入監牢,嬌鳳(簡慕華飾)救弟心切,暗中放風指客棧有隱世寶物,不群不單立即釋放雲龍,更派出左右手仇在心(陳凱琳飾)跟隨玉雲龍到客棧收取情報,此事亦引來各路隱世英雄一一湧現,各施奇謀,期間令一直尋找殺害雙親嘅仇在心發現真相,倒戈相向對付仇不群,更與玉雲龍產生感情,決心一同改革武林,令本已奄奄一息的武林再現生氣,但二人卻陷入本是慈悲老人嘅任我飛(姜大衞飾)籌謀已久嘅復仇大計中⋯⋯