張繼聰

父子齊操!張繼聰谷子入港足

最新娛聞

廣告

幸福人爸張繼聰,除咗有個天后老婆謝安琪照顧周到,一 對寶貝仔女更為他增添唔少歡樂,女兒張靖 未夠兩歲已經好有音樂感, 能歌善舞表演慾強, 11歲寶貝仔張瞻,更遺傳咗爸爸超強運動基因,自小愛踢足球,4歲已在車路士足球學校學波,更決心要踢贏父親。為谷仔入香港足球隊,張繼聰同老婆謝安琪輪 住陪仔上堂練波,前年更出動埋爺爺陪孫仔去上海特訓, 又到西班牙作技術交流,日前,練得一身肌肉的張繼聰, 帶同兒子去做Gym狂操,實行瞓身力谷愛兒變小球王!

撰文:東方新地 圖片:新傳媒圖片、Instagram

張繼聰囝囝 陪睇波變足球迷

眨吓眼,謝安琪張繼聰的寶貝仔張瞻今年已經11歲,夫婦教仔理念一致,不會狂谷仔女讀書、上補習班,自小就安排兒 子升讀國際學校減輕功課壓力,讓他有更多空間發展個人興 趣,受爸爸張繼聰影響,張瞻更是足球迷,4歲開始在車路士足球學校練波。據知情者透露:「阿Kay同阿聰教仔好開通,唔想個仔有太大功課壓力,小學開始就安排James(張瞻)讀國際學校,唔會迫個仔死讀書,兩 公婆反而好鼓勵James發展個人興趣,因為細細個就陪住爸爸睇波, James自細已經好鍾意 踢波,阿Kay都好支持個仔做自己鍾意嘅嘢!」

全家撐

張瞻受父親影響愛上踢足球,除咗有阿爸張繼聰落場教路,阿媽謝安琪亦經常會陪同兒子返足球學校上堂,自從女兒出世後,阿 Kay 更會抱埋囡囡全家出動 撐兒子練波,趁機家庭樂。

4歲開始在車路士足球學校學波的張瞻,是校內精英隊負責踢前鋒及 側翼進攻位置,球技有板有眼!

張瞻接受訪問時,坦承有信心將來球技可超越爸爸。

張瞻 立志入港隊

小小年紀張瞻已經志氣宏大,公開受訪時自信表示,有信心將來球技能超越爸爸,更想加入港足。「爸爸差啲入港隊,不過中途去咗打籃球,我再踢落去就會贏到佢!」張繼聰 亦全力支持兒子實現夢想。據知情者透露:「James知道爸爸曾經係足球青年軍,一路都好 羨慕爸爸,仲以爸爸做目標,好細個已經話想將來入到港隊,阿聰自己都咁鍾意踢波,當然好鼓勵個仔做自己鍾意嘅嘢,知道個仔迷車路士,喺阿仔4歲嘅時候,已經安排佢入車 路士足球學校,畀佢接受專業訓練,James本身都好有天份,踢咗幾年,依家技術已經超晒 班,喺球隊負責踢前鋒及側翼進攻位置,係校內精英隊。」

父子拖住行

即將到貴州開工的張繼聰,近日爭取時間湊仔,日前父子出動去做gym,張繼聰在旺角朗豪坊停車場泊低車後,全程拖實兒子行,確實係緊張好爸。

兩父子穿過商場行去健身中心。

陪仔上堂

兒子踢波潛質優厚,即使唔係球迷,謝安琪再忙都會抽時間陪兒子練波,張瞻10歲時更由爺爺陪同到上海參加訓練營,上年又去西班牙作技術交流,有過唔少實戰經驗。知情者謂:「阿Kay本身就係個貼地媽媽,佢幾忙都一定會爭取時間自己湊仔,James讀幼稚園同 上小學,佢都會揸車接送個仔返學放學, James每星期要返足球學校練波兩日,佢得閒會抽 時間陪個仔上堂練波,話要用行動支持個仔,阿聰就更加唔使講啦,佢會陪埋個仔落場踢 㖭!又會教個仔好多踢波嘅技巧,本來佢都鼓勵兒子打籃球,不過James完全冇興趣,佢哋好民主,不過亦有提醒個仔,如果想要做到成績,就一定要堅持到底!千祈唔好遇到困難就放棄!」

谷fit個仔

11 歲張瞻開始長高,但身形仍然偏瘦,睇嚟阿聰真 係好想操 fit 個仔,張瞻對健身亦大有興趣,不時捉住爸爸教路,然後兩父子分開練習。

keep住操

拍《誇世代》教埋陳豪keepfit的張繼聰,至今仍每星期 keep住做gym狂操,一身肌肉絕對得來不易。

張繼聰有健身教練Brenda教路多年,健身成績顯著,近日就帶埋阿仔一齊操 fit !

俗語有話虎父無犬子,張瞻就似足童星出身的張繼聰多才多藝,除咗踢波叻,亦表演慾強,去年更開咗個YouTube Channel,拍片做埋YouTuber ,又在IG開埋Account,不時拍 片直播和大家互動,父母亦有follow𥄫實。

近年積極健身的張繼聰,練得一身肌肉,不時公開晒料,兒子張瞻亦視爸爸為偶像,跟住爆肌有樣學樣!

補充體力

做Gym做足兩個鐘,父子行去攞車前先去超市買飲品補充體力。

一齊健身

本來拍完無綫劇《老表》系列及《誇世代》形象入晒屋,張 繼聰大有機會在TVB大展拳腳,偏偏因為經理人蕭定一拖欠 無綫片酬,連累他被封殺,近一年轉攻電影,有失亦有 得,工作量不多反而令他多了時間湊仔,近期他就不停放相 上IG放閃,幸福湊仔公對住一對仔女就眉開眼笑,不過今個 月底將到貴州拍新片三個月,阿聰坦言怕到時會掛住個女而匿埋喊。

張瞻性格內斂,全程攞住本圖書睇,同爸爸感情更非常好,父子在超市揀嘢亦全程黐到實傾偈,唔會各有各睇!

趁未開工亦爭取時間陪仔女玩,日前他孖住11歲寶貝仔 張瞻一齊去做健身。當日下午一時許,張繼聰駕車載著兒子 由大埔比華利山寓所出發,去旺角做Gym,在朗豪坊停車場 泊低車後,拖住兒子一齊穿過商場行去健身中心,近年跟教 練狂操日子有功,阿聰身形健碩手瓜相當大隻,去到Gym 房,他亦唔偷懶不停舉重及拉肌,張瞻亦不時捉住爸爸教 路,雖然只係初哥,張瞻亦非常勤力練習,父子操足兩個鐘先離開,睇嚟想做足球小將的張瞻,真係好努力操fit要追貼 爸爸!

買糖氹女

揀完嘢飲畀個仔,張繼聰亦有買糖相信是用嚟氹家中寶貝女,之後先去排隊畀錢。

愛妻號好爸

39歲的張繼聰,絕對是愛妻號兼廿四孝好爸,一家四口在他的個人社交網出鏡 率極高,幸福人夫人爸最愛放閃光彈!

家庭裝賀年

大年初一,全家著上Polo家庭裝賀年。

 

結婚12周年

不經不覺,同老婆謝安琪結婚 12 年,雖然曾經有過長時間的女尊男卑,不過夫妻同心捱過風雨,感情一直堅固。

活力十足

去年工作量減少的張繼 聰,亦以湊仔女為樂, 老婆謝安琪開工,他一 個人帶著一對仔女去睇 騷,張瞻更同妹妹隨著 音樂跳舞,動感十足!

鍾意唱歌

女兒亦遺傳了父母的優良基因,歲幾人仔,已經充滿音樂感。

幸福湊仔公

望住一對寶貝仔女,張繼聰已經甜到入心。

謝安琪視覺下的老公張繼聰:我好似個阿叔!

 

用老公視覺影自己女神老婆就緊係以最靚角度,相中嘅謝安琪自然而唔造作嘅pose就獲得唔少網民讚賞!不過,張繼聰就留言一段兩公婆嘅對話:「我:『依個位靚呀,企埋去幫你影張相吖』 ..兩秒影完,張相水準的確好高吓,佢:『真係ok喎☺️咁你埋去,我幫你影吖』..影完……我攞番手機一睇….佢:『點呀?ok嗎?』 我:『好好呀 ! 我好似一個阿叔第一次去旅行咁….』 …之後去其他景點,我冇再影相…..」,淨睇段對話都認真笑爆嘴!

老婆視覺下的老公

相信大家都好想睇下究竟喺老婆視覺下嘅張繼聰有幾大叔,有相為證,張繼聰亦上載自己老婆為佢影嘅作品,睇到張繼聰好生硬咁企定定,但成塊面就暗晒,成張相嘅感覺同謝安琪嘅獨照差好遠,唔怪得網民都不斷留言笑指:「係人問題,造型同pose既關係」、「唔係呀!你嗰張影得幾靚呀!影後邊座山」、「我笑咗出嚟」、「完全明白你心情」等等。

即時回顧:

張繼聰 街頭唱情歌冧謝安琪

張繼聰在Instagram上寫道:「老婆話唔要啲物質禮物,但係要難忘嘅冧豬嘅幾十年後都記得嘅,於是我帶佢去海旁,問班年輕人借咗啲架生……」原來佢問喺海旁嘅年輕人借咗支結他,即興自彈自唱張學友首《每天愛你多一些》冧老婆,片中所見現場有近百人圍觀,見證呢個浪漫時刻!

當鏡頭影到Kay時,佢笑得好燦爛好冧成副冧樣出晒嚟,相信呢份禮物最永恒,也令呢位幸福人妻一世難忘!

張繼聰仲話要多謝班借樂器畀佢嘅年輕人,更向Kay表白話要「每天愛你多一些」,兩公婆恩愛到暈。

原來獻唱前仲有段小插曲,張繼聰話喺海旁遇上周國賢夫婦,而周國賢除咗幫張繼聰拍片,都有份拎起結他獻唱佢首《目黑》!

張繼聰冧完今世情人,再發咗張同前世情人嘅相,佢上載咗張咀嘴囡囡溫馨照祝大家情人節快樂,仲搞笑話張相係「激嬲老婆系列」!

大家一齊睇片,感受吓當時場面有幾冧!

結婚12周年!張繼聰送浪漫金句冧謝安琪

早前係張繼聰同謝安琪結婚12周年,二人選擇食餐飯,簡簡單單地慶祝。張繼聰上載一張由美國作家及新聞工作者Mignon McLaughlin 寫嘅金句「A successful marriage requires falling in love many times ,always with the same person.(一段成功嘅婚姻要不斷與同一個人墮入愛河」送俾老婆,真係超級浪漫!

除咗金句,張繼聰亦送上2隻刻有名嘅杯俾老婆,,物輕情意重,簡簡單單嘅禮物卻有意義!

View this post on Instagram

快樂不知時日過❤️ #12 #aniversary

A post shared by 張繼聰 Louis (@louischeung2013) on

 

睇番當年張繼聰、謝安琪12年前嘅結婚相,阿Kay個樣都冇乜點變,保養得好好,阿聰明顯變得又man又成熟!

早前農曆新年,阿聰喺IG話最快樂係成日陪住一對仔女。見佢上載咗條短片,囡囡張靖好有愛咁錫咗哥哥一啖,張瞻都好開心!

張繼聰一家Chok住影相 仔女搶晒鏡!

兩個小朋友唔經唔覺已經大個咗好多,11歲嘅張瞻已經學識打扮,仲高到去媽媽嘅膊頭!兩兄妹仲學識擺甫士,哥哥識Chok樣,而妹妹張靖兩隻手篤住臉仔扮可愛,張繼聰同謝安琪都冇佢哋咁搶鏡!阿聰仲留言話「#哥哥曉擺甫#妹妹識插袋」。

不少網民都大讚「妹妹真係好得意」、「哥哥賣型!妹妹賣萌」、「全家型到一個點!依家連妹妹都識擺post」

已經11歲嘅哥哥真係長大咗好多!

一家四口着靚靚散步 張繼聰做龍友影家庭照

黃昏時分,張繼聰同太太謝安琪,囝囝張瞻,仲有囡囡張靖,一家四口趁晚飯前喺自住屋苑散步。一身白色衫,明顯有襯過啦!

 

由爸爸負責揸機,將兩個一生最愛嘅女人,影得特別靚!

阿仔喺爸爸嘅鏡頭下,忽然多咗幾分90年代嘅偶像特質!

 

可惜少咗一張全家福!呢張唔知係媽咪揸機定係阿仔揸機呢?

張繼聰 謝安琪 開自家花燈會

係人都知,張繼聰同謝安琪住喺大埔豪宅比華利山,間house對住個無敵海景,上星期中秋節佢哋一家人就喺屋企食飯聚天倫!

View this post on Instagram

中秋.團圓❤️

A post shared by 張繼聰 Louis (@louischeung2013) on

晚飯期間,仲有妹妹表演魔術助興!

食完飯,就將自己個天台,變咗做花燈會喇!排滿風琴式紙燈籠,好靚呀!

View this post on Instagram

中秋節.賞月❤️ 快樂😘

A post shared by 張繼聰 Louis (@louischeung2013) on

 

天色都算唔錯,夜晚又有點涼意,最適合就係賞月啦!睇吓阿Kay同個女一齊賞月,幾enjoy!

玩完賞月又玩錫錫,好溫馨呀!

大時大節,11歲嘅哥哥張膽,就一個咁坐咗喺天台望月,型到呢!

型到媽咪都要學吓!

大時大節,「晒囡狂魔」又點會唔把握機會晒吓!

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!