李麗珍

前度閃婚獨女拍拖!李麗珍傍實老友記開飯

最新娛聞

廣告

糾纏三十年、離離合合第四次,珍妹李麗珍同著名填詞人潘源良的最愛是誰跨世紀戀愛遊戲最後竟然係由男方閃婚而畫上句號,外人估唔到,連珍妹都話白等兩年、得悉一刻腦裡空白一 片。套用潘源良歌詞一句 :「走的終須走,傷的終傷透」,傷完都係要企番起身繼續人生。前度再婚、愛女倚榕留學在外仲拍埋拖,剩番獨居珍妹感情未有著落,惟有扮演乖乖女,體貼陪長者飲茶過日辰。

撰文:東方新地 圖片:新傳媒圖片、Instagram

李麗珍前度閃婚

舊愛結婚了,新娘不是李麗珍,三十年感情敵不過撻著一年、志趣相投的新歡,潘源良高調晒婚照又同新婚太太Rita聯手為二次創作演唱會連月宣傳,放閃不停。上月初潛水多時李麗珍終於蒲頭,接受雜誌訪問承認大受打擊,睇新聞才知道舊愛婚訊、其時她與愛女倚榕身在加拿大:「我同個女對望,唔敢做乜特別反應,當時的確係空白一片。然後就開始鑽牛角尖,點解會咁樣呢?一定係我唔夠好,但有乜唔夠好呢?又諗唔到喎!」李麗珍更透露每次想起「男友結婚了,新娘不是我」而爆喊,更為此食咗兩年情緒藥。

孤單珍妹伴孤獨老人

多年來無論獨身定拍拖,都有女兒在旁相依為命,不過21歲的倚榕已經大個女,最近個人社交網絡被爆出大量火辣靚相,婷婷玉立深得媽咪遺傳,社交生活亦極精彩有男朋友仔又攬又拖。女大女世界、與其留在加拿大伴讀,不如提前回港習慣獨居生活。以前除咗獨力湊女就係愛情大過天,如今回復單身,愛女亦不在身邊,珍妹有時間精力可以關懷吓身邊長輩。日前就見素顏珍妹陪住年約七、八十的花甲伯伯現身跑馬地,陪完醫肚再陪散步,食飯時全神貫注做聆聽者,散步回家時則放慢腳步細心照顧。活了大半世,到53歲又再剩下一個人,對住孤單長輩想必感受特別深,所以特別能夠體貼又體諒。

 

體貼咬耳仔

飯後陪住伯伯慢慢在跑馬地散步,李麗珍知道老人家聽力不好,說起話來都貼近對方耳邊慢慢講。

茶記撐枱腳

陪長者一餐飯食足兩個鐘,大部分係伯伯講不停,而窩心後輩珍妹就全程細心聆聽。

李麗珍對於前度結婚,就表明冇回應,亦冇正式露面過。及後其好友張文慈喺社交網上載兩人合照,留言話:「好開心今晚見到珍妹,依然明艷照人#李麗珍」相中嘅珍妹淡妝上陣,的確好省鏡!

失戀令珍妹抑鬱

2016年跟潘源良四次分手,珍妹大受打擊,她在朋友的支持下才活躍起來。今年1月她在社交平台上寫道:「這七年來都沒特意慶祝,但今年生日過得特別快樂。之前過著一塌糊塗的感情生活,令自己抑鬱了很久,一直都不願意去面對大家, 把自己封閉著, 多謝一群朋友對我的用心,沒有放棄及離開我,令我終於都開竅。明白到日子總要過,失去了愛情,但原來身邊還有很多支持我的人,終於明白自己並不孤單,多謝朋友們,也希望大家像我一樣,可以走出黑暗。不用怕,再難過的都會過,謝謝#國峰督促我運動keepFit #坤哥有時指點我唱歌。」

女大十八變

與前夫許愿婚後四年離婚,多年來一個人照顧獨女許倚榕,最近倚榕私相簿外洩,原來女大十八變,21歲女極省鏡!

珍妹係一代性感女神,倚榕身材亦都深得媽媽真傳,再加埋識影相有角度呢,大長腿青出於藍。

中學至今被珍妹送到加拿大讀書,愈大愈靚的倚榕社交生活極精彩,男女朋友都唔少,仲有疑似男朋友仔攬腰又拖手。珍妹話囡囡都有帶過男友回家。

四離四合

潘源良與珍妹拍拖期間,經歷「四合四離」,潘早年接受訪問透露:「1986年我搵佢合作拍電影,大家相識後,很快有呢種(戀愛)感覺,不過最終冇繼續落去,各有各發展。」當年李麗珍跟潘源良拍《戀愛季節》傳出不倫之戀,有傳當年李麗珍介入令男方婚姻破裂,不過二人感情無疾而終!
92年當年珍妹憑神劇《大時代》方婷一角,事業漸有起色,二人雖然於公開場合中重遇,可惜當時潘源良因要到外國工作,未有重新發展!其後珍妹於1996年與香港音樂創作人許愿結婚,被傳媒冠以「美女與野獸」組合,婚後育有一女許倚榕,至2000年,李麗珍與許愿離婚,女兒撫養權歸其擁有。

爆3P孽緣

2004年,珍妹因與已婚髮型師馬桂燦(Jacky Ma)夫婦爆出3P醜聞,事件震驚整個娛樂圈,而珍妹曾因此半隱退香港影壇。

兜兜轉轉後,直至2007年,潘源良同珍妹又再次碰面,雖然多年冇見,但雙方戀愛感覺仍在,加上大家都冇太大改變,於是感情發展神速!雖然有傳珍妹19歲女兒許倚榕唔希望佢哋一齊,但其實潘源良跟倚榕相處融洽,關係如朋友,而分手導火線,有指珍妹性格任性所致!

潘源良被分手感愕然:唔知咩事

2016年二人再次分手,李麗珍好友張文慈於微博貼上跟珍妹合照,留言:「傻豬~忘記他吧!鞋若不合穿,勉強著也是痛!」似叫珍妹忘記過去,之後齊齊到台灣旅行,相信順道為珍妹治情傷!

對於分手一事,潘源良當時大感愕然說:「邊度講㗎,張文慈講?咩人嚟?總之我了解吓佢講咩先,依家完全唔了解情況好難答你。佢(珍妹)好似呢兩日去台灣,好似話張文慈話幫佢睇醫生醫腳。我了解下先,佢又唔喺香港,我又唔知咩事。」

許愿護女兒:讓孩子享受年輕歲月

潘源良與珍妹再度分手,有指係因為珍妹與前夫許愿所生的女兒許倚榕唔接受潘當其繼父,但許愿接受訪問時就代女澄清,指倚榕絕對接受潘源良,而且潘係一個充滿才華、值得尊重的人。而且倚榕只得18歲,唔希望佢被傳聞影響。

愛女心切的許愿,呢日在微博再為女兒發聲:「很多事情,成年人也梳理不了,更何況是小孩子;有些事情,成年人也決定不了,更遑論小孩子能左右。讓孩子享受她的年輕歲月吧。」

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!