楊埕

楊埕爆男友出軌 喪鬧「港姐M」橫刀奪愛 7位最大可能嫌疑人!

最新娛聞

廣告

現時26歲嘅楊埕(Sabrina)2014年曾參選港姐,獲傳媒封為「清純張栢芝」,上年喺無綫新重頭劇《再創世紀》中,擔任周勵淇秘書而為人所熟識。近日,Sabrina突然喺IG發火大鬧,內容中疑似指某位香港小姐橫刀奪愛!

楊埕爆男友出軌喪鬧「港姐M」

日前,楊埕突然喺IG發火,留言鬧爆某香港小姐指:「不懂得拒絕女生的男人非斬不可!當女友在旁,照顧所有朋友是盡顯風度。出雙入對只照顧一位剛認識的是盡顯風流!作為女生有自信是好事但莊閒要識分!」,更hashtag「「#其實成班女仔一齊你有需要被特別看待?」、「#互相集兵互相了解」、「#港姐MissM」及「#MrW」!

楊埕

言詞中,Sabrina雖冇直接提到「港姐MissM」同「#MrW」係邊位,但明顯矛頭直指有人橫刀奪其愛!其後,Sabrina回應指事件係喺自己生日後發生,至於喺網上鬧爆MissM,係因為覺得身為有啲名氣嘅港姐就更應該懂得尊重別人!

之後,Sabrina再次喺IG story甫出唱K短片,片中就打住:「容忍的人其實並不笨 只閃寧可對自己殘忍 既然愛不能恆溫 祝福就給你下一個人」,似乎係借機對男友出軌舒發個人感受!

楊埕

慶祝完生日竟然發現男友出軌,相信係人都會嬲爆!雖然圈中人緣甚好嘅Sabrina並冇進一步透露Miss M係邊個,但就憑「港姐」二字再加「M」字其實唔難發現7位最大嫌疑人!

7位最大可能嫌疑人:

|劉佩玥(Moon)

29歲嘅劉佩玥係2013年香港小姐季軍,雖然阿Moon入行以來緋聞多多,更被稱為「收兵」高手!

不過,前年就爆出阿Moon同「巨聲幫」大孖周志文秘戀,二人更愈愛愈高調,不時唔避嫌一齊孖住出席友人眾會及活動!

|阮嘉敏(Mandy)

27歲嘅阮嘉敏係2016年香港小姐選舉嘅10強之一,落選後加入無綫,更被火速安排擔任《東張西望》外景主持。近年更多咗幕前機會,除先後喺7套劇集中客串出演,亦有綜藝節目演出機會,例如喺《美女廚房》中擔任其中一位美女學徒!

憑著甜美樣貌及姣好身材,Mandy一直深得唔少男網民支持及愛戴,而識做嘅佢平日亦愛喺IG派福利晒靚腿!

|邱晴(Mandy)

參選2017年香港小姐競選嘅Mandy曾被稱為「嫩版李珊珊」,可惜都係八強止步,賽後因樣貌甜美而被受網民歡迎!

Mandy被TVB力捧,擔任《Think Big天地》主持,平日亦鍾意喺IG晒靚相,而白滑嘅佢最愛都係晒腿!

|麥美恩(Mayanne Mak)

Mayanne雖然只係2011年香港小姐殿軍,不過就憑開朗、唔造作兼風趣幽默嘅傻大姐性格而成功受大眾歡迎!

娛樂主播許文軒(Edmond)就係Mayanne一直嘅唯一一位緋聞男友,早前Mayanne更喺節目《流行經典50年》中公開示愛,唔知Edmond係真命天子定係煙幕呢?

|文凱玲(Connie Man)

文凱玲曾參選2010年度香港小姐競選,不過最終名落孫山。然而,文凱玲早前憑劇集《荷里活有個大老千》中飾演純情玉女「明珠」而成功入屋,而戲外佢就有位貌似藝人陳浩民的中佬男友!

楊埕 文凱玲

上個月,文凱玲及男友就被本刊野生捕獲,二人一齊拍拖坐火車返男友新界寓所,雖然Connie對住唔屬高大俊男、冇車要坐公交代步嘅平民男友,但女方仍然每刻甜入心!因此,熱戀中嘅佢相信會撬人長腳機會極微!

楊埕 文凱玲

|麥明詩(Louisa Mak)

27歲嘅10A港姐麥明詩係2017年嘅港姐冠軍,16年宣布與拍拖近三年嘅林作分手後一直單身,但早前曾揚言自己正積極搵新感情!

楊埕 5_962a_funn_p72_732
Louisa與林作分手後一直單身。

不過,工作忙碌嘅Louisa之前為慈善由香港踩單車去柬埔寨,期間更與隊友單車手胡健燊(Jack)傳緋聞,所以暫時嫌疑唔大!

|黃智雯(Mandy)

貴為無綫花旦嘅黃智雯曾參選《2007年度香港小姐競選》並入圍最後五強,不過眾所周知Mandy同任職珠寶公司高層嘅男友Anthony一向感情穩定,拍拖7年只差拉埋天窗,所以雖然係嫌疑人之一,但撬長腳嘅機會不大!

話說,2015年Sabrina曾與錢小豪兒子龐景峰拍拖,可惜二人兩年後宣布分手,之後女方注專工作。早前,Sabrina投資百萬開美容院,再與友人經營時裝頻度,最近更宣布開設自家製作公司,似乎係想開電影捧自己做女主角!

楊埕

即時回顧:

楊埕做周勵淇秘書

楊埕早前在無綫劇《再創世紀》中,飾演一名內地富二代千金「王子琳」,將會來港工作歷練,並擔任周勵淇秘書,有不少戲份。

#再創世紀 生存在首富公司遇上金融風暴 #王子琳 到底是一個怎樣的人? . . . . #tvb #hkartist #周勵淇 #楊埕 #dramaseries #tvshows
楊埕sabrina(@yeungchinggg)分享的貼文 於 張貼

日前喺宣傳活動上,楊埕透露自己第一次拍劇:「我之前未演過劇集,今次係一個好大嘅挑戰,一入嚟TVB就接拍全年最犀利嘅劇集,有好多好有經驗嘅前輩一齊拍劇,我要極速地好似海綿要吸收好多各方面嘅事。」問到佢係咪想做TVB「親生女」?佢話:「希望啦,一路都會有劇集上,睇吓TVB會唔會畀多啲機會我,可能會做親生女㗎,我覺得TVB都係一個好好嘅平台。」

楊埕sabrina(@yeungchinggg)分享的貼文 張貼

問到楊埕第一次拍劇有冇畀導演鬧?楊埕指劇中大家關係好似一家人一樣:「我覺得監製、導演同演員佢哋都好錫我,以我一個新人嚟講,乜都唔識,好多事情要佢哋指點我,佢哋都畀好多機會我嘗試,所以真係好感謝佢哋!喺深圳開工時我哋一班演員仲會聚埋一齊討論附近有乜好食,大家好融洽,好似一家人,冇唔舒服嘅感覺。」

. 💗#再創世紀💗 雲集各年代美女帥哥演員 #強不強 我的第一套 明晚9:30第一集開始啦
楊埕sabrina(@yeungchinggg)分享的貼文 於 張貼

曾打入港姐16強

楊埕在2014年的港姐選舉中,曾打入16強,並成為大熱門之一,被封為「清純張栢芝」,但中途因同前唱片公司合約問題而退選,翌年佢再代表香港參加在日本舉行的《國際小姐》競選,但並未能得獎。

楊埕

楊埕sabrina(@yeungchinggg)分享的貼文 張貼

楊埕sabrina(@yeungchinggg)分享的貼文 張貼

2014年港姐冠亞季軍為邵珮詩、王卓淇及何艷娟,早前何艷娟舉行婚禮,楊埕亦有份做姊妹。

楊埕 圖為2014港姐選舉3號黃碧蓮、7號何艷娟及10號楊埕。
圖為2014港姐選舉3號黃碧蓮、7號何艷娟及10號楊埕。

龐景峰舊愛

楊埕和藝人龐景峰自2015年拍拖,宣布分手,之後楊埕注專工作。

楊埕 楊埕及龐景峰曾拍拖兩年。
楊埕及龐景峰曾拍拖兩年。

楊埕曾在美國安得烈大學修讀心理學和營養學,並在前年到北京中央戲劇學院修讀戲劇表演系,參選期間楊埕就透露過自己曾演出舞台劇《風之后》和電影《重口味》,前年仲拍一部電影《五月》。除了在《再創世紀》處女拍劇外,仲先後拍下《白色強人》、《十二傳說》同《兄弟》等劇。

.#兄弟 一齊開工倒數Xmas 🤤🤤🤤 . .#tvbdrama . . . #楊埕 #sabrinayeung #王浩信 #白雲 #許家傑 #tvbartist
楊埕sabrina(@yeungchinggg)分享的貼文 於 張貼

又客串過《愛·回家》。

楊埕sabrina(@yeungchinggg)分享的貼文 張貼

楊埕仲不時在社交網晒靚相,向粉絲大派福利。

楊埕sabrina(@yeungchinggg)分享的貼文 張貼

楊埕sabrina(@yeungchinggg)分享的貼文 張貼

楊埕sabrina(@yeungchinggg)分享的貼文 張貼

楊埕sabrina(@yeungchinggg)分享的貼文 張貼

楊埕sabrina(@yeungchinggg)分享的貼文 張貼

楊埕sabrina(@yeungchinggg)分享的貼文 張貼

楊埕新劇演病人 帶頭套變火星人

楊埕早前為無綫新劇《白色強人》進行拍攝,飾演一個腦部有事、要接受手術嘅病人。而今次病人的造型是需要戴頭套扮光頭,結果戴上頭套嘅楊埕,就被網友指她變咗個火星人!好!事不宜遲,有請火星人楊埕!

楊埕 楊埕仲喺電視城撞到齊蔭兼長曲髮嘅江嘉敏。
楊埕仲喺電視城撞到齊蔭兼長曲髮嘅江嘉敏。

今次楊埕巧遇江嘉敏之餘,又將除頭套嘅過程拍低,並將短片放上社交網同網友分享,點知網民都話佢似足個火星人,仲話地球是很危險的,叫佢快點回去火星。

楊埕

趙薇都試過光頭

其實以往都有女藝人都試過帶住頭套扮光頭,當然經典之最嘅就一定係《少林足球》入面由趙薇所飾演嘅阿梅喇!

楊埕 唔知大家覺得邊個光頭look靚啲呢?
唔知大家覺得邊個光頭look靚啲呢?

「清純栢芝」楊埕

楊埕稱得上做「清純栢芝」個樣就緊係有番咁上下靚啦,平時都係靚住出鏡,睇相有啲角度望落又真係有幾分似栢芝。

楊埕

有片睇!33C楊埕 樂做翻版栢芝

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!

撰文:撰文:東方新地|圖片來源:圖片:楊埕INSTAGRAM