黎彼得

「豹叔」Rap得又演得!一代詞人黎彼得成就70、80年代輝煌樂壇

最新娛聞

廣告

無綫處境劇《愛.回家之開心速遞》前晚一集播出後成熱話,3月26日播出的《開心速遞》「根叔」劉丹、「大龍生」羅樂林、「豹叔」黎彼得和「譚道德」陳榮峻組成最強男團大四喜Rap歌。當中最大迴響是「豹叔」黎彼得,近年在電影及無綫劇常演甘草的他黎彼得,是70、80年代是樂壇詞神,為歌神許冠傑、巨星張國榮、梅艷芳寫了無數金曲,其作品雅俗共賞,而08年黎彼得獲CASH頒獎音樂成就大獎,表揚黎彼得對樂壇的貢獻。

 

撰文:東方新地 圖片:新傳媒圖片

大四喜

前晚講及一班實力派演員包括75歲「熊樹根」劉丹、70歲「龍敢威」羅樂林、63歲「譚道德」陳榮峻,加埋68歲的「馬豹」黎彼得組成「大四喜」一起去電視台參加Hip Hop比賽,四人加埋超過270歲,但一身hip hop裝束仲Rap埋,夠晒頂癮。

劇情提到大會改制,需要即興Rap出以IG為題的歌,雖然4人對IG一竅不通,但臨場最終打天才波,丹爺打頭陣Rap出「Hey,乜嘢叫做IG我哋唔知,我哋淨係知,企喺台上我哋可以⋯」三位成員輪流Rap,一身Hip Hop打扮加生動演繹,片段出街後隨即在網上瘋傳!

由於歌詞生鬼又貼地,不少人都想知「大四喜」Rap的詞是出自誰人的手。不少網民都猜測是「馬豹」黎彼得,黎彼得與黃霑、盧國沾、鄭國江係香港第一代粵語流行曲填詞人!

 

 

演得又填得

 

現年68歲黎彼得唔止演得仲好填得,黎彼得年幼喪父家貧輟學,對中文有濃厚興趣的他半工讀苦學,又因參加徵文比賽而有機會在報章寫專欄,及後輾轉經朋友介紹與許冠傑合作寫歌詞,經典詞作包括《打雀英雄傳》、《浪子心聲》、《世事如棋》、《財神到》、《尖沙咀Susie》、《賣身契》等,其創作的作品雅俗共賞,不少流行至今。

 

80年代黎彼得又為張國榮填過《Monica》、梅艷芳《將冰山劈開》等都成為經典廣東歌,而他與許冠傑合作填詞的作品更是多不勝數,至今填詞量逾200首。被冠以「鬼馬填詞人」的稱號。一代詞人作品雅俗共賞,連男神黃子華都對黎彼得的才華讚不絕口。

同發哥好老友

黎彼得同發哥好老友,發哥今年年初難得返港過年亦爭取時間約好友黎彼得敍舊,二人到九龍城歎牛腩麵。發哥90年代曾經出過唱片,佢首「12分十分吋」曾經紅極一時,嗰時仲攞過音樂獎項,呢隻歌就係Peter(黎彼得)同Paco(黃柏高)一齊做策劃,所以佢同Peter咁多年嚟都keep住聯絡,一得閒就會約埋出嚟傾偈敍舊!

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!