Janice Man

【獨家爆】成功釣頂級金龜!30歲Janice Man米蘭豪嫁

最新娛聞

廣告

娛圈喜事停不了,入行15年,現年 30歲的Janice Man(文詠珊)亦封盤嫁人,一直低調保護愛苗的她,原來同富三代才俊吳啟楠拍拖四年修成正果,二人將於今年10月12日在米蘭Lake Como古堡舉行世紀豪門婚宴,宴請約一百名至親好友到場見證喜悅,而近日JM亦開始發結婚囍帖,早前秘密拍攝的華麗婚紗照同時曝光,著上露背婚紗的JM明艷照人,手上結婚鑽戒更加閃爆,唔講唔知,JM準夫婿吳啟楠大有來頭,家族顯赫的他,阿爺是中共黨員,大伯是前人大代表,自己更是有為才俊兼前財爺梁錦松拍檔,36歲家族身家過億,飛上枝頭的JM,近月已進駐未婚夫千萬獨立屋待嫁,即使事業如日中天,亦決定退下火線做幸福人妻。

 

撰文:東方新地 圖片:新傳媒圖片

Janice Man準夫婿 家族顯赫

當年同Angelababy鬥到叮噹馬頭的Janice Man(文詠珊),去年轉戰內地發展,火速追貼較她早幾年攻國內的Baby,不過Baby已結婚做黃曉明老婆 三年多,JM愛情似乎大落後,但原來唔聲唔聲,JM感情已修成正果,準夫婿吳啟楠更非常猛料,現年36歲富三代才俊吳啟楠,出身家景顯赫,阿爺是中共黨員,大伯是前人大代表,父親開設免稅店,難得有家底背景,Carl(吳啟楠)仍靠自己白手創業,同前財爺梁錦松拍檔搞投資公司「新風天域」,條件超卓相比黃曉明絕對唔輸蝕。

五卡巨鑽閃爆

30歲JaniceMan將 於今年10月12日出嫁,同富三代才俊吳啟楠在米蘭舉行世紀婚禮,兩人早前到古堡拍攝婚紗照,著住露背婚紗的JM明艷動人,手上結婚鑽戒更閃爆耀目,估計超過五卡。

10月古堡行禮

如同置身宮廷裡的王子與公主,JM同吳啟楠在古堡長梯攬到實咀嘴,甜蜜之餘亦盡見氣派!

上年求婚成功

不過實事求是的JM,同吳啟楠拍拖四年多以來都貫徹低調作風,不想 讓人誤會她無心工作,原本想在事業衝刺多幾年,上年被男友真誠打 動,先決定趕嫁做豬年新娘。近月JM同準夫婿已秘密籌備婚禮,已定在今 年10月12日在米蘭Lake Como湖畔古堡舉行世紀婚禮,婚禮更橫跨兩日盡顯 豪門氣派。據知情者透露:「雖然事業咁成功,不過Carl絕對唔係大男 人,佢對JM好體貼,JM長期喺內地拍劇,好少時間返香港,佢就算幾忙,都一定會抽時間飛去探班,陪吓女友,呢啲咁貼心表現,令JM好感動又有安全感,本來呢兩年JM喺內地發展得好好,都冇諗過咁早結婚,想喺事業上再衝吓,不過,Carl對JM全心全意,一直都想快啲成家,上年佢好有心思製造驚喜同女友求婚, 終於感動JM,改變睇法唔再拖,答應同Carl組織家庭!」

 

囍帖曝光

JM精挑細選,選址在米蘭LakeComo的VillaErba舉行世紀婚禮,將邀請約百多名至親好友到場觀禮,一班好友近日亦開始收到囍帖。

超豪婚宴

今次婚宴超級有派頭,能夠去米蘭湖畔古堡舉行婚禮,相信係唔少少女夢寐以求的事,JM就公主願望達成,當日古堡行完禮,接著會在湖畔酒店舉行晚宴,翌日早上還有RecoveryBrunch安排,確實非常盡興。

畀女友話晒事

對女友呵護備至的Carl,更將結婚全盤構思交由準老婆話事。據知情者透露:「JM好鍾意浪漫,佢一直都夢想將來結婚,會喺湖畔古堡搞婚禮, Carl知道之後,同JM好努力搜羅婚禮地點,揀咗好耐,終於搵到米蘭Lake Como古堡,為求盡善盡美,佢兩個上年仲專登飛過去睇景。」 雖然結婚地點由JM揸弗,不過為打造童話回憶令老婆一世難忘,Carl都花盡心思,湖畔婚禮玩足兩日,兩人除在古堡行禮,還有welcome party在湖畔酒店舉行,更會在露天場地放煙花,又安排現場樂隊演奏,到時一對新人還可同賓客隨歌起舞,讓大家玩得盡興,翌日還有Recovery Brunch。

單係影婚紗相都咁豪, JM今次出嫁確實夠晒體面。不過,吳啟楠豪娶JM,10月米蘭婚禮卻講明要賓客自費機票及住宿參加,真係有啲美中不足。

入主千萬獨立屋

快升呢做豪門闊太,JM近月已入主Carl的千萬獨立屋做女主人,過富貴生活。

行蹤保密

近日JM同Carl已向雙方親戚好友發送婚宴囍帖。二人早前到古堡拍攝的婚紗 相亦同時曝光,身穿露背婚紗的JM置身古堡內如同古典美人攬住王子情深一吻,共譜幸福人生下一站。據知情者謂:「為咗安排呢次婚照之旅,JM唔想洩露行蹤, 一路都好神秘,同公司請假都只係話去旅行,做足保密功夫,只有負責拍攝嘅團隊先收到通知,呢次影婚紗照,除咗攝影師、化妝、髮型、造型師同助手,團隊多達十 幾人,機票住宿都好豪華,使費已經過百萬,娶得美人歸,Carl真係不惜工本!」

上年米蘭睇景

去年九月, 放假遊意大利及米蘭,全程表現興奮雀躍,唔知當時係去睇結婚場地定係影婚照之旅,不過點睇臉上都充分流露滿滿幸福。

賓客要自費

不過今次獲邀出席婚禮的百多位至親好友,除雙方家長及一班兄弟姊妹團,其 他賓客都要自費參加。「一班親戚好友已經陸續收到邀請,一對新人仲有email貼身 指引點去目的地, book酒店機票嘅安排提示,不過就講明叫賓客自費參加,要去到 咁遠而且米蘭機票同住宿使費絕對唔平,有啲朋友都考慮緊去唔去好。」一對新人 豪得唔夠徹底,又的確有點美中不足!

出名夠潮又型格十足, JM對自己婚禮安排一絲不苟,10月婚禮的婚紗和晚裝更 全部在外地搜羅,有名牌亦有設計師設計。據知情者透露:「除咗拍婚紗相嗰套婚紗之外,婚禮上仲會有另一套宮廷式婚紗,加埋幾套晚裝, 絕對係超級華麗,JM本身 就好有時裝觸角,扮靚佢好有眼光,今次婚紗專登喺外國搜羅,設計既簡約又有特 色,JM好緊張,一路都有同設計師聯絡,給予唔少意見。」

JM準夫婿吳啟楠是城中頂級筍盤,家族顯赫的他大有來頭,阿爺是中共黨員,大伯是前人大代表, 他本人亦白手興家,創業打天下。 去年同前財政司司長梁錦松創辦「新風天域」投資公司,身任首席執行官。

孖梁錦松開公司

孖住前財爺梁錦松開公司,去年「新風天域」在紐約上市,二人受訪大談生意經。

36歲億萬富三代吳啟楠

吳啟楠係大忙人,連日來均外出工作見客,魄力驚人!

未婚夫公事忙

一早回公司工作,期間吳啟楠曾到附近買咖啡提神,但仍冇停過睇手機。

好有生意頭腦

能夠贏得美人歸,除家族顯赫,吳啟楠亦天才橫溢,拍拖不久,早已令JM認定係Mr. Right,結婚只是遲早的事。憑叻字出頭的Carl,自細在外國升學,由於成績優 異中學時跳班, 16歲已中學畢業,以拔尖直入LSE(The London School of Economics and Political Science)主修經濟,並獲甲級榮譽畢業,大學畢業後,獲投資銀行UBS 招手任分析員,07年加入黑石(Blackstone),得前財爺梁錦松賞識,曾於黑石私募股權擔任執行董事,去年更同梁合組投資公司「新風天域」,除此之外,吳啟楠手上有唔少物業,手持上水及半山獨立屋,Carl還有投資月租儲物箱,康師傅以及鷹君等都 是主要股東,家族身家估計過億,如此超級筍盤,難怪成功打動JM芳心,近月JM亦已搬入Carl購入的千萬獨立屋待嫁。

男友日理萬機

日理萬機的吳啟楠,見客開會已是日常基本。

中港再擺酒

身邊好友眾多更不乏商界及政界名人,米蘭古堡婚禮只是前菜,Carl和JM還會 在中港兩地再擺酒。知情者透露:「JM入行咁多年,圈中朋友唔少,Carl就更加啦! 佢人脈咁廣,長輩又有頭有面,一班世交點都要請,所以呢排佢哋都研究緊中港婚 宴賓客名單,怕掛一漏萬!」快將做富貴人妻,不過事業心重的JM,婚後仍會繼續幕前工作。據知情者透 露:「Carl好支持女友發展自己事業,就連JM組公司,兼顧埋幕後,佢都畀好多意見 女友,佢知JM對演戲仲好有理想,都唔反對老婆婚後再做幕前工作,不過,佢都講明唔想老婆太辛苦,一定要JM顧住身體同家庭行先,而且佢哋有共識,會過吓二人世界先生仔!」

女人辛苦搏殺都是想搵個靠得住的膊頭依靠,覓得頂級筍盤當然要長揸,JM唔嫁等幾時!

14年偷運男友返家

當日JM在半島酒店舉行加盟太陽娛樂記者會,之後仲搞Afterparty,直至入夜才離開,原來男友已在她的七人車等候。

同富三代吳啟楠拍拖四年多, 14年拍拖初期就被本刊拍到, JM偷運男友返屯門寓所。

變闊太 周遊列國

14年以三千萬轉投太陽娛樂, JM工作不斷,不過,同富貴男友拍拖四年,JM生活亦似足闊太,不用開工,就孖男友周遊列國享受生活。

睇北極光

17年底同男友去睇北極光,仲搞到唔見行李,不過JM一樣玩得非常開心。

遊美國「死亡谷」

遊美國「死亡谷」,JM好興奮!

日本住超豪酒店

日本血拼當然係潮人JM最愛,住超豪酒店更是身份象徵。

童話回憶停不了

VillaErba

成功娶得美人歸,富三代吳啟楠亦花盡心思為老婆 JM打造童話回憶,二人10月12日在米蘭的Lake Como湖畔古堡VillaErba行禮,絕對係有氣派又夠浪 漫,VillaErba(埃爾巴別墅)是一座19世紀別墅,位 於科莫湖畔,由第一家意大利製藥公司創始人,著 名商人卡洛埃巴兄弟路易埃爾巴所建,用以炫耀他 的財富,因此建設極為豪華,古堡外形氣派十 足,每一處設計都極有特色,1986年該別墅出 售,改為博覽會和會議中心。亦因此成當地景 點,不少國際大片曾在此取景。

一對新人更會坐馬車出場,變身王子王妃,真係拍戲都未必有咁嘅場面!

古堡內有宏偉的長樓梯,宴會廳格調高雅,非常壯觀!

Grand HotelTremezzo

除了VillaErba行禮夠壯觀,晚宴舉行的Grand HotelTremezzo,餐廳更能從高處看盡湖畔景色,美景盡收眼簾。湖中的浮動泳池更令人嘩然!

HiltonComoBar Tarazza241

翌日在HiltonComoBar Tarazza241舉行的RecoveryBrunch,該處環境同樣靚絕。

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!