林芊妤

林芊妤晒事業線抱B仔結婚相 馬來西亞補擺婚禮!

最新娛聞

廣告

藝人林芊妤(Coffee)去年同圈外男友翟志榮(Weng)入紙結婚,低調完成結婚儀式,10月誕下囝囝翟德彥(伯伯),囝囝隨即成為網民追捧對象。近日,Coffee同老公飛到去馬來西亞補擺婚禮,分享多張結婚相,唔少網民都大讚Coffee仲Fit過未生之前,更話囝囝超搶鏡添!

原文:Sundaykiss-Kammy|圖片來源:Instagram|編輯:東方新地

林芊妤同囝囝鬥搶鏡

早前Coffee已經喺社交網透露,由於老公係馬來西亞人,所以一家三口出發到老公家鄉怡保補擺婚禮。今日,Coffee就喺個人社交網分享多張結婚相,相中見到Coffee著上一身白色貼身長裙,設計非常簡約,而兩公婆更不時展露出喜悅笑容,真係好Sweet呀!

不過,雖然新娘Coffee好搶鏡,但其實囝囝都唔輸蝕㗎!相中見到Coffee單手抱住伯伯,伯伯同Coffee一齊著上白色衫,真係襯到絕!雖然阿仔露出個「天然呆樣」,但都真係好可愛!阿仔露出個「天然呆樣」,但都真係好可愛!

林芊妤更留言:「以前總覺得幸福離我很遠,也是個不容易滿足的人,但自從有了這個家,我明白到其實幸福很簡單,只要他們在我身邊,我就是超容易滿足的女人,無論甜酸苦辣也覺自己很幸福。#謝謝老爺奶奶安排的後補婚禮 #很地道很有特色 #這也是非一般婚禮 #因為我們倆也只是配角#主角是伯伯#完場後他的衣服都變黑色了#哈哈哈」

遇2米高表弟Coffee瞬變小矮人

婚禮當日,Coffee都有邀請親戚朋友去婚禮,Coffee仲喺網上留言話,當日識老公嘅時候已經覺得佢好高,點知「原來佢成個家族既人更加高」,仲話:「我成晚都好似係森林入面既小幼苗🌱表弟⋯你係巨人族我係小人國既🤝#第一次感受到2米係我身邊既威力#對小人國黎講好震撼#差d係森林蕩失路#🤣」有咁強嘅家族基因,睇嚟伯伯睇時都可以咁高!

即時回顧:

林芊妤為湊仔湊到成身生滿風癩

日前,林芊妤於個人社交網上載一張背上佈滿風癩嘅相,並留言指因休息不足出現免疫系統失調,「之前老公警戒我,要嘗試放手讓姐姐去照顧嬰兒,說我還要工作會令身體出現問題。」,睇嚟Coffee唔少心捱壞咗身體喎!

雖然係咁,但為咁BB而表現正面樂觀嘅Coffee就繼續為自已及大家共勉之,指:「並不是所有事都那麼美好,只係我凡事也盡量向好的方面想,所以你們也不要覺得氣餒,而且大家的身體一定要照顧好,否則只會有心無力。」,睇嚟Coffee自己都要顧下自己身體啦!

靚媽Coffee湊仔keep住晒靚相

林芊妤(Coffee)10月誕下囝囝Baby Chak之後,升呢做新手媽媽。早前,Coffee產後第10日便大晒由35吋腰恢復28吋腰的Fit爆身材,令不少網民嘖嘖稱奇。眨下眼,Coffee已經坐完月準備出山,更透露自己已經可以輕鬆著返 XXS碼衫。

Coffee大呻:做媽媽是有多犯賤

有咗囝囝Baby Chak之後嘅Coffee一樣無慮晒靚相,囝囝更不時一齊入鏡。近日,Coffee就喺社交網甜蜜留言湊B心聲,笑言自己每日被就快兩個月大嘅囝囝玩弄於「手掌」之中,卻感到非常幸福。

「雖然日夜都被你玩弄於手掌中,但依然忍不住覺得自己很幸福,你媽媽是有多犯賤呀」

唔少媽媽網民看後深感共鳴,搞笑留言:「所有媽媽都犯賤過」、「大個啲你仲嘔血呀」,另有網民就大讚B仔得意:「輪廓分明」。有網民留意到BB額頭好多「火車軌」,仲讚Coffee幫佢改嘅「翟伯伯」乳名好正。

Coffee囝囝滿月晒哺乳相紀念「親密時刻」

有不少媽媽在公眾場合哺乳遭到歧視,被陌生人指指點點、投來不尊重的眼神,更甚者會被旁人嘗試制止。

Coffee囝囝日前滿月,坐完月的Coffee興奮大嗌:「自由啦」更在社交網上貼出一張非常溫馨的餵母乳相,紀念母子間「最親密時刻」。

有網友就鬧爆Coffee今次po出喂母乳嘅相係為咁博出位,同時有人質疑佢係咪想以支持餵母乳呢為名實為露身材,相反Coffee奈兼好冷靜回應指張相已經經老公過目,同時表示:「其實如果思想正確應該覺得無問題。」。

相信今次事件,身為公眾人物嘅Coffee除咗目的提倡母乳喂哺外,亦都係希望想記念BB滿月嘅日子,可惜反而遭到部分人公審。

View this post on Instagram

🤱🏻❤️

A post shared by 🧘🏻‍♀️C O F F E E L A M🧘🏻‍♀️ (@coffee89921) on

老公地位不保 Coffee:「我眼裏根本就只有他」

Coffee早前更分享了一家三口幸福合照及短片,Coffee與老公翟志榮輪流又惜又抱囝囝,她亦同樣獲老公惜惜,畫面超溫馨。

林芊妤產後首晒7磅B仔正面照

林芊妤早兩日因胎盤前置問題需要漏夜入院「卸貨」,昨日就喺個人社交網大方分享囝囝正面相,仲同囝囝留下搞笑自白:「各位哥哥姐姐好!謝謝你們對我的關心,我是昨天下午出生的,出世的體重是7磅,今天就7磅多了。最喜歡的節目是睡覺,媽媽說我的樣子很成熟,應該是像爸爸吧。但我還未有改名字喔看我爸媽多過份,哈哈」。

其後,Coffee呢位新手媽媽亦急不及待分享囝囝訓教嘅短片,笑指囝囝嘅耳仔最似佢!從Coffee上載嘅短片得知,唔少親朋好友個個輪住探望,而且仲收到BB衫嘅禮物,當然仲唔少得有網民嘅留言祝福啦!

由於Coffee並非自然順產誕B仔,所以指自己麻醉藥過後感到傷口嘅痛楚,但表明為咗可以餵人奶而要拒食止痛藥,可見一個母親為咗BB可以去到幾盡!

林芊妤與老公出席杏兒囝囝生日會

早前,胡杏兒囝囝李奕霆(Brendan)一歲生日,兩公婆為呀仔大搞生日會,當日仲邀請咗好多朋友出席,包括杏兒嘅瑜伽老師、林芊妤(Coffee)同老公翟志榮(Weng)、羅仲謙楊怡夫婦等人,相當熱鬧!

當日有份出席生日會嘅Coffee見到一歲嘅Brendan即時母愛大爆發,大家睇佢幾想抱下Brendan!

林芊妤老公當眾「攬女」

睇相都估到當日大人細路都玩得好開心,而喺Coffee上載嘅相中更見其老公當眾攬女,攬嘅就係梁麗翹嘅囡囡!見到B女伏喺Weng壯闊嘅胸膛上冧到暈,成個慈父樣出晒嚟!

結果,無耐Coffee就醋娘子上身,喺個人社交網同老公講:「就算寶寶出世以後,我們還是要跟現在一樣,兩個小孩般吵吵鬧鬧地過著,你依然要哄我要保護我,不能偏心小寶寶,只有我可以偏心他,哈哈,要記得我才是你最愛。」」之後仲hashtag「#爭寵又霸道的女人」、「#肉麻」!

陀B八個月 林芊妤搞粉藍色派對迎接仔仔

Baby shower是美加的傳統風俗之一,在孩子出生前,由親朋好友張羅一場party,而參加party的人都要給未出生的孩子一份禮物,而一般的babyshower只有女人參加。

預產期即將到來的林芊妤Coffee為了慶祝兒子的到來,與一大幫朋友開party舉行Babyshower,採用了夢幻的粉藍色,可見Baby Chak還未出生就已經受到萬人矚目了。

Coffee在10月6日約了一幫好姐妹出席她舉辦的Baby Shower,Coffee已經懷有8個月的身孕了,Babyshower當天,她身穿橙紅色長袖連身裙,臉上都是幸福的笑容。

這個粉藍色party佈置的很精緻,粉藍色作為主色,Baby Chak屬狗,因此訂製的雙層糖皮蛋糕上也有可愛的小狗,而房間裏到處都是印有「Hello Chak」以及「Mum to be Coffee」的大型透明汽球,而且還有很多Cup Cake和小禮物。

平常都能看見Coffee和一樣身為準媽媽的閨蜜吳日言吃喝玩樂,但在這次的Babyshower才知道,原來她身邊還有很多準媽媽和媽媽呢!除了吳日言,還有同樣懷孕8個月的Liddy 李悅彤,而李蘊、《東張西望》主持梁麗翹等也帶上子女一起出席。

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!