張敬軒

張敬軒拆歌迷禮物驚見…「呢單嘢直情要上警訊!」

最新娛聞

廣告

歌手張敬軒剛剛在IG PO咗一段長文同幾張相,話佢喺屋企清理上次簽名會Fans送嘅禮物,跟住見到部大iPhone,心入面仲好內疚令歌迷破費送咁貴嘅禮物,搵錢唔容易,好有佢心。但當一拆開,軒仔表情即時變左澳洲樹熊樣,仲話呢單嘢要上警訊咁話!
原文:新期假-GW|來源:張敬軒IG|編輯:東方新地

張敬軒拆歌迷禮物驚見…

軒仔見到部原裝封好的iPhone時仲好內疚令Fans破費,點知一打開就令自己變成「澳洲樹熊樣」。

拆開竟然係排得靚靚仔仔整整齊齊嘅8粒金莎。所以軒仔之後就話「呢單嘢直情要上警訊我話你知」,令一眾粉絲留言笑爆。

軒仔仲話Fans專登喺盒底加左塊鐵板扮重,非常食腦。睇下軒仔個表情就知佢完美表達左「澳洲樹熊樣」啦!

軒仔IG Caption明顯係受左刺激,不斷地轉Tone。

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!

關鍵詞
張敬軒