張栢芝

生三個冇偏心 直擊張栢芝帶隊親子考察

最新娛聞

廣告

現年38歲的張栢芝,11年同謝霆鋒離婚後,視兩個寶貝仔 Lucas(謝振軒)和Quintus(謝振南)如同命根,帶住兩子生活先 後住過加拿大及新加坡,最後選擇回流香港作基地,一家三口樂 享天倫,去年11月,栢芝神秘產第三胎,兒子生父成謎,小兒子 更隨她姓張,改名禮承(Marcus),家裡再添新成員,難免會顧 此失彼,但一母當關,栢芝落力湊仔未有忽略任何一個寶貝, 對大仔二仔照顧依舊緊張周到,日前Quintus學校舉行親子活 動,栢芝落場陪同兒子參加戶外考察,湊仔親力親為, 廿四孝媽 咪絕不偏心!

撰文:東方新地 圖片:新傳媒圖片

張栢芝第三胎「小王子」 出世紙冇父親名

上年11月張栢芝秘密在養和產第三胎「小王子」,坐完月才透過社 交網公布喜訊,雖然兒子生父是誰傳出多個版本,有指是年長新加坡富 商,又傳出是江湖猛人、內地富豪,不過栢芝統統冇回應,只專心湊 仔,有關孻仔一切非常保密,不過1月底兒子出世紙被曝光,栢芝被揭 未有在出世紙親生父親一欄填上任何名字,「小王子」原來隨她姓張,改名張禮承。 雖然要湊多個,但栢芝繼續做緊張媽媽,未有因為孻仔孻心肝而偏 心,對同霆鋒所生的兩個仔Lucas及Quintus,依舊全天候貼身照顧,一 坐完月已經火速出關湊仔,就算未修身成功,已陪兩子參加寓所附近的 寵物活動,又帶他們去主題公園、行山及參加運動會,親子活動多 多,上年聖誕更陪Lucas及Quintus去新加坡旅行,湊仔生活未有因添多 個寶貝而有改變!

一向緊張照顧兒 子的栢芝,陪同二仔 Quintus參加學校的親子 活動,到嘉道理農場做戶外 考察, 遺傳咗霆鋒優良基因 的Quintus大受女同學歡 迎,其中一名長髮女同學 更全程黐住Quintus玩得 非常投契。

當日早上約七時半,栢芝親自駕車送兒子回學校準備參加親子考察,而家中外傭亦有同行。

享受做媽媽

雖然「小王子」個樣至今未曝光好神秘,不過產後不久栢芝 已再次開通個人社交網,即使小王子蹤影全無,卻繼續狂po同 Lucas及Quintus 的互動,據知情者透露:「栢芝多年湊細路都係 親力親為,唔會假手工人,佢會自己煮飯同設計營養餐單,亦盡 量會親自接送兩個仔返學放學,母子感情超級好,可能咁多年都 係自己貼身湊仔,令佢好享受做媽咪嘅感覺,所以佢從來唔抗拒 再生BB ,上年陀第三胎,都係佢預計之內,不過,佢陀B好保 密,只有家人同密友先知道,加上兒子生父身份外界好多揣測,佢好緊 張去保護個仔,到依家都冇乜朋友見過小王子!」

由於三個仔年齡有差距,栢芝教仔方式亦各師各法,已經11歲的大仔Lucas,開始有自己的社交圈子,栢芝都放寬態度,唔會下下做跟得 媽咪,反而8歲Quintus 年紀仲細,加上由細到大都好黐媽咪,所以照顧Quintus會比較緊張。日前,Quintus學校舉行戶外親子活動,栢 芝就晨咁早陪兒子返學校準備,再直踩做貼身媽咪陪仔到大埔嘉 道理農場做考察,更做義工家長幫手照顧埋其他小朋友,全程顯 得非常享受。

送咗兒子返入學 校後,栢芝就逗留在 車廂等候,到八時半才 匆匆入學校會合,聯同 兒子一同乘校車出發 去嘉道理農場做考察。

 

愈大愈帥 當日早上七時許,栢芝帶同外傭幫手,駕車載兒子Quintus 返到學校,泊低車後先送兒子入學校內,自己就留在車廂等 候,約一個小時後,她才入學校會合一班家長,原本著住紅色羽 絨的她,再在外披多件藍色毛毛外套,加埋著住的黃色鞋,企在 一班家長身旁已經鶴立雞群,如同彩雀搶晒fo,她跟同大隊一同 坐校車出發,大約坐了半小時車程,大隊抵達嘉道理農場,只 見一班義工家長分隊起行,栢芝就帶著八位學生入農場做考 察,愈大愈似爸爸霆鋒的Quintus,著住運動衫非常帥氣,還好 受女同學歡迎,當中一名長髮小女孩更同他如糖黐豆,兩個不 時孖住行一齊研究,栢芝自己亦表現投入,帶隊去到邊她都會 停下來自拍,影完自己亦會幫兒子及其他同學仔影相,由於沿 途經過好多地方,學生們都要記下筆記,栢芝亦有監督兒子寫 筆記,戶外考察兩個幾小時,到中午時分才大功告成,栢芝 亦隨校車返回學校再取車離開。

有仔萬事足,相信用嚟形容三子之母栢芝,幾時都最貼 切!

栢芝帶埋外傭同行,並以義工家長身份帶著八位小朋友一齊入農場考察,披住彩藍毛毛外套的她,非常搶 fo !

栢芝不時停下來自拍,期間影到忘晒 形,要行在前方的兒子Quintus及一名女 同學回頭等她。

陪兒子參加親子活動,栢芝同大班家長企 埋一齊,披住彩藍毛毛外套的她,一眼就 被認出。

除咗自拍,做義工家長的栢芝,都有幫 一班小朋友影相,愛心爆棚的她,對住 一班同學仔表現好興奮。

栢芝誕下孻仔後,向內地傳媒 派喜餅,賀卡上更畫有栢芝和 兒子的卡通造型,不過呢個 「一家四口」,就未見畫有爸爸 個樣。

去年11月產第三胎的栢芝,未有因掛 住照顧孻仔而忽略大仔同二仔,教仔 仲係親力親為。

栢芝帶著Quintus及一班學生,沿著嘉道理農場考察參觀,期間在昆蟲館休息 時,帥氣的Quintus被女同學圍住,年紀輕輕已經好有爸爸霆鋒嘅氣場。

栢芝監督Quintus寫筆記,適當時候給予意見!

平日得媽咪照顧周到的Quintus似乎真係嬌生慣養,流鼻涕都要工人姐姐攞紙巾幫忙抹鼻。

栢芝孻仔Marcus(張禮承)去年 11月出世後,至今未曝過光, 可見她非常保護兒子,不過, 今年農曆年有小女孩到她家拜年,栢芝po出自己穿住睡袍向小女孩派利是相片,就清楚可 見後面的BB床和BB凳。

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!

關鍵詞
張栢芝