許晉亨

直擊許晉亨邊打波邊開餐 落區打波冇預李嘉欣!

最新娛聞

廣告

日前許晉亨約友人打乒乓波,即使家族名下物業眾多,但許晉亨操波唔揀自家豪宅或私人會所,反而去位於黃泥涌的政府運動場館,還去買大堆貼地美食同波友分享,邊開波邊開餐,平民都到估佢唔到!

撰文:東方新地|圖片:東方新地

李嘉欣 許晉亨 迷上打乒乓

老婆係大美人李嘉欣,凍齡有方身材樣貌多年不變,作為另一 半的57歲許晉亨當然要追貼老婆,運動keep fit一樣唔少得,原來兩公婆除咗愛出埠滑雪享受富貴玩意,近年兩人同樣迷上打乒乓波。 據知情者透露:「Michele(李嘉欣)咁多年都好緊張keep住做運動,唔會畀自己偷懶變肥,當然會監督埋老公,其實佢覺得有冇型都係其 次,最緊要係想老公keep住健康,本身Michele運動好多元化,一直 同老公都好鍾意滑雪,近期兩個仲迷上打乒乓波,好多時Michele都 會落場陪老公一齊打。」

恩愛放閃
許晉亨同大美人老婆李嘉欣結婚十年,恩愛有增冇減,嘉欣更 愛在個人社交網分享同老公合照,早前幫老公慶生亦不忘放 閃。

當日許晉亨 先在跑馬地馳名 燒味茶餐廳買燒味, 買咗燒鵝、白切雞 等美食,準備開 波兼開餐。

傳每月生活費200萬

家族顯赫的許晉亨,爺爺是已故船王巨富許愛周,父親許世勳是中建企業主席,家族資產估計高達420億,不過許愛周將家族資產採用基金管理形式,家族成員未有直接分到遺產,反而是透過管理基金每月發放豐厚生活費,去年底許世勳離世,一直透過家族信託基金出糧的許晉亨,有傳每月獲派的生活費大幅調高至200萬,戶口水浸,許晉亨生活卻有貼地一面。

日前他約波友打乒乓波,竟然冇 揀私隱度高的自家豪宅或私人會所,反而透過康文署book場,在黃泥涌運動場館練波,相當平民,當日未見老婆李嘉欣同行,許晉亨 出發去運動場館前,更先去附近馳名燒味茶餐廳買燒鵝、白切雞等 美食,然後會合好友一同到運動場館,練波練足兩個鐘,不過許晉 亨打波夠寫意兼與別不同,邊食邊打,同教練打完一局,就去場邊 同好友食嘢吹水,另類運動法keep fit,許晉亨相當享受!

貴為百億「富三代」,許晉亨打乒乓波都冇揀喺私人會所玩,反而選擇去康文署轄下運動場館,不過最破格都係邊打波邊開餐,食住燒鵝練波認真與別不同。

贏波好興奮

許晉亨搵教練一齊練波兩個鐘,每 打贏一球都舉高手表現興奮,玩得 相當投入!

長凳放滿各款燒味,許晉亨打完一局就埋去食嘢補充 體力,期間一名波友仲攞住個壺倒出疑似係酒嘅飲料 給眾人,許晉亨邊食邊飲相當痛快。

落手執波

雖然含住金鎖匙出世,不過當日所見,許晉亨 並冇翹埋手等人服侍,打完波仲自己落手執波。

自己揸車

打波兩小時,許晉亨離開時同友人先放嘢入車尾箱,雖然有司機同行,但許晉亨卻選擇自己揸車離開。

老婆都打

夫妻同樣迷上打乒乓波,之前李嘉欣就曾在個人社 交網 po 出自己練乒乓波的 短片,仲打得好有姿勢。

去年底父親許世勳病逝,許晉亨 同老婆李嘉欣拖住手出席喪禮。

痛錫孫仔

許世勳生前好痛錫孫仔Jayden, 11年就曾豪花 500萬為孫仔搞百 日宴,可見他對兒媳非常愛錫!

用心教子

婚後減產相夫教子的李嘉欣,近年將 全副精神照顧愛兒Jayden,更坦言寧 做「虎媽」都唔想兒子被寵壞,教仔用 心良苦!

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!