吳沚默

吳沚默挑戰馮盈盈節目狂踩界 網民:黃色底子新一姐?!

最新娛聞

廣告

《後生仔傾吓偈》播出至今愈做愈有,皆因節目食正不同後生仔時下話題,成功吸引一班年輕觀眾群。當中緊係唔少得有強烈黃色底子嘅馮盈盈加持,不過最近一集《後》中,FYY似乎遇上比佢更強嘅黃色底子對手,就係TVB藝人嘅吳沚默(MoMo)!

撰文:東方新地|圖片:電視截圖

吳沚默挑戰馮盈盈節目狂踩界

近日嘅《後》以「浸大學系與宿舍的另類特色」為題,並邀請到吳沚默(MoMo)做嘉賓。出身編劇嘅MoMo畢業於浸會電影電視系,一開波介紹自己就已經嚟料,話:「浸大傳理系比較有名,但報名時見到好多人讀J(即Journalism新聞系)」,因「J」令3位主持隨即起哄!

住過學生宿舍嘅MoMo及同校嘅後生女Kosa指宿舍單人房由於附有浴缸,所以唔少學生為求獨佔,都會爭做宿舍導師,,而MoMo就突然爆話:「我兩個男朋友都係宿舍導師。」,但強調當時好怕羞,所以未有入過對方房間。

之後陸浩問MoMo被追求嘅過程,整個對話開始變得黃色化,MoMo話:「新校同舊校之間有個籃球場,所有男生都會喺呢個地方展現自己雄性魅力嘅地方,係咁射係咁射……」,一聽到個「射」字,FYY即刻補句:「係咁射,都好驚喎」。

點知MoMo緊接一句:「我有一次被佢射中咗!」,立即令全場大叫「吓」兼笑到拍檯。而FYY當然唔放過咁好嘅「黃色機會」,追問MoMo「被射中邊度?」,對方答:「射中咗我塊面」,結果成功再一次令全場後生仔笑到失控!

結果被FYY話「一射就射到面上」嘅MoMo就指大家就係咁識咗,點知FYY再次發功話:「射到塊面上就食咗嘞」,MoMo差啲都以為自己講得唔清楚。

MoMo之後表示之後更因而請對方擔任學生作品嘅男主角,「捧佢做男主角然後就潛規則咗佢」,FYY就話:「MoMo嘅大學愛情keywords係射落面同潛規則,不停地射,不停地射同潛規則」,而MoMo見到大家仍繼續講「射落塊面」,都好無奈表示:「點解講出嚟會喺咁?明明好純情」。

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!