阮嘉敏

《東張西望》阮嘉敏被批評衣著暴露 網民:著到咁,拍色情節目呀?

最新娛聞

廣告

TVB節目《東張西望》不知不覺已經播出近14年,家陣每個星期連播足七晚,除咗加強節目內容,仲加入咗唔少靚女做主持,不過上周節目派出女主持阮嘉敏到山澗進行訪問時,卻引起有觀眾在討論區批評她的衣著暴露,並質疑節目似變「色情節目」,引起網民熱烈討論!

撰文:東方新地 圖片:Instagram、電視截圖

《東張西望》阮嘉敏被指衣著暴露

事緣大埔美景梧桐寨隱藏種種奪命陷阱,早前更有菲律賓籍女行山客失足由30米高瀑布頂,飛墜水潭底重創身亡。女主持阮嘉敏和攝製隊約埋山藝教練走訪意外現場一帶,視察沿路危機。

當日阮嘉敏穿上螢光粉紅色露腰Sport bra,加上灰色緊身運動褲,身材相當突出。

阮嘉敏除了訪問行山人士及專家,也嘗試攀爬山澗,期間底褲形狀現形。

節目播出後,有觀眾將畫面截圖放在 Facebook 群組「將軍澳」發帖,留言指:「《東張西望》畀個外派主持著到咁樣去訪問,請問呢個係色情節目嗎?不如改個節目名再轉埋播放頻道啦。」,還hashtag 「性在有訪問」。

網民熱議

帖子一出引來網民熱烈討論,有網民認為她阮嘉敏這打扮行山不合適:「點解我行山冇見過人咁樣著,成個肚兜咁分明博出位。好心佢,行山做採訪使唔使著成咁,想搏出位但冇嘢睇,夾硬露啲嘢畀大家睇咁。」、「恥骨都現埋真係好痴(黐)線,成人節目咩,屋企人都話:條女著成咁既。好有機心,次次見親佢訪問都係咁。」、「唔怪得老公咁專心睇電視唔食飯,應該最少9成男人忘記主持講乜。」、「發覺依家啲女成日咁著,上身成日透視Shirt、深色Bra見肉,下身緊身褲同鮮色底褲,件衫仲要露腰,照鏡見唔到走光?時代變,以前啲女著衫露bra帶都會遮返,但而家擺明想比人視姦。」但也有大部分網民都認為樓主小題大做,指主持人夏天著長衫長褲行山中暑,網民一樣鬧,又話未見過有色情節目會著得咁保守!

 

阮嘉敏 港姐出身

TVB年年選港姐,除咗冠亞季三甲外,每年都有唔少落選港姐加入大台,不過多數在劇集中做一啲唔起眼的配角,又或者做節目主持等。好似阮嘉敏Mandy咁,佢喺2016年以25歲之齡參選港姐,當年更與馮盈盈齊齊被視為大熱,可惜最後10強止步。雖然落敗但她在落選後參加藝員訓練班加入TVB,更在2017年開始擔任《東張西望》的外景主持。

阮嘉敏 着貼身背心訪問阿伯

在早前播出的一集《東張》,阮嘉敏穿上貼身入膊背心露出纖腰訪問阿伯,網民大讚她身材玲瓏浮凸好誘人。

 

睇番當年Mandy參選港姐嘅相,樣子甜美好有鄰家女孩feel,雖然三甲不入,但仍被安排拍劇及做主持,難怪唔少巴打睇好佢!

除了在《東張西望》出鏡,Mandy先後在7套劇集中客串出演過,亦有不少綜藝節目的演出機會,例如在上年的《美女廚房》中擔任其中一位美女學徒。由於近年出鏡及演出機會大為增加,唔少巴打話佢有潛質彈起做新一代花旦!

《東張西望》靚女主持鬥身材

林泳淘

大台為了吸引觀眾,一班名氣不大但身材勁爆的姐仔就大派用場,晒下身材吸觀眾,好似張秀文、朱智賢及陳偉琪等… 仲有林泳淘(Wingto)!佢之前做咗多年外景主持,由於32C身材出眾仲愛著貼身小背心騷身材,唔少巴打都好like佢。近日Wingto被安排坐廠做主持,巴打們都擔心佢會否收起性感!

林泳淘 最愛貼身背心做採訪

去年內地有醫藥公司因被揭生產記錄造假,被責令停止生產瘋狗症疫苗,另外亦有生產的「百日咳、白喉、破傷風三合一疫苗」檢驗結果不合格,事件引起大眾輿論及廣泛關注。於是,《東張西望》就派出主持林泳淘探討黑心疫苗問題。

節目播出後,唔少人的討論點落咗喺林泳淘身上,皆因佢著上一件貼身黑色入膊背心,令其驕人的上圍呼之欲出,有網民指喺電視上睇林泳淘,就覺得其豐滿的上圍簡直就快要將背心撐爆!

其後,林泳淘亦有於個人社交網po出自己採訪當日影的相上網,見佢件貼身背心,的確完全將其好身材表露無遺!

最愛著貼身上衣

事實上,林泳淘久唔久就會著上貼身上衣出席活動或主持採訪,去年曾於八號風球下去公園採訪一班「小精靈訓練員」,佢都照著上白色緊身背心,勁吸睛!

無計啦,林泳淘着住件白色緊身小背心,將其32D身材表露無遺,雖然睇唔到事業線,不過就有種逼爆的感覺,好洶湧!呢班哥哥仔雖然冒着八號風球,不過可以近距離欣賞到另一種「球」,抵番晒啦!

當日事後,林泳淘指採訪時本來着裙,但因為打風怕有危險,所以加穿公司長風褸同改穿牛仔褲。之後又突然要去採訪訓練員,喺街做到身水身汗,所以先迫於無奈除剩件打底衫。佢仲話自己之前都着過,可能今次打風所以特別多人留意!

大家會唔會諗緊呢位索女喺邊度出嚟呢?其實林泳淘於2012年曾參選港姐,睇番該屆的確係索女如雲,除了三甲張名雅、黃心穎及朱千雪,仲有湯洛雯、岑杏賢及陳潔玲等,難怪佢未能突圍而出!

無論係咩角度,林泳淘32D嘅身材次次都輕易就可以逼爆mon!

雖然上節目就好噴血,但平時佢出外訪問都唔係着得特別性感,事業線頭都見唔到,不過衣服剪裁夠晒貼身,令其32D上圍加22吋小蠻腰相當突出,有非常立體的視覺效果!

《公子會》自爆 同初戀男友拍拖11年

談到《3日2夜》的泳衣鏡頭,林泳淘覺得自己著「三點式」泳衣時感到好害羞,又說男朋友也沒見過自己著三點式!但男朋友沒有呷醋,反而安慰、鼓勵她。

他們先問林泳淘有沒有拍拖,起初她是不回答。森美再追問之下,她就認了!更淡淡道出已經拍了十一年,而且是初戀男友!三位男主持立刻嘩一聲,不知Fans、聽眾有沒有心碎呢?

林泳淘就解釋當年是女追男、「倒追」這位男朋友,兩人在學生年代的聖誕倒數聚會認識。男朋友是內向、怕女生的性格,而林泳淘就覺得他很可愛、很特別,就開始撩他說話,立刻被火火笑她是「蜘蛛精」!

林泳淘與男朋友曖昧一年多,更吵了一次架,然後對方著緊地哄回她,再借此表白,拍拖至今。林泳淘坦言多年來有不少追求者,但也一一放棄了。林泳淘略略提及在拍拖初期時,男朋友與一位女同事有親近接觸,當時的她非常傷心。但主持問到為何仍有十一年的感情,林泳淘就說男朋友包容她的脾氣,反而冷靜地教導她如何面對。

利穎怡

講到索女主持,一定唔少得利穎怡(Joan),利穎怡喺TVB打滾咗幾年,一直做開《東張西望》同埋其他主持工作多,雖然都有拍劇集演出,但都係一啲行行企企嘅角色。

點少得長洲平安包賣大包呀!

今年1月中,Joan被踢爆同嫁公屋男,同35歲關姓男友擬結婚通知書曝光,佢話男友她剛回流香港時認識,一齊經歷人生起伏,認為感情不應與金錢掛鈎,而且家人都想佢哋早啲結婚,佢仲話由於另一半係圈外人,所以二人唔想太鋪張想低調!

利穎怡同林泳淘好好感情,今年二月孖住出席節目嘅春茗聯歡晚宴,兩女搭港鐵時自拍上載到IG,網民都係將注意力集中喺着住貼身衫嘅Joan身上!

Wingto都忍唔住要留言話:「我最❤的大波主持忠忠。」Joan也留言讚番好友大波!有網民提議佢哋一齊泳衣上陣去沙灘,可以一較高下。

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!

關鍵詞
東張西望