黃翠如

黃翠如 洪永城出街對足一日 各撇甩另一半傾到唔想走!

最新娛聞

廣告

日前黃翠如與洪永城唔使拍劇,日頭玩完攀石,夜晚再約埋區永權與梁嘉琪去九龍城打邊爐敍舊,合作多年玩到癲都唔會過電,皆因呢個世界有一種感情叫「黃翠如與洪永城」。

撰文:東方新地|圖片:東方新地

黃翠如 洪永城高層愛將

同樣來自有線娛樂新聞台的黃翠如、洪永城、梁嘉琪及區永 權,先後過檔無綫,黃翠如與洪永城一起主持過《走過浮華大地 》系列及《走過足球聖地》,之後又合演劇集《愛我請留言》 和《我瞞結婚了》,他們每次合作都不避嫌地做鬥氣冤家,甚至打情罵俏,一度被塑造為「熒幕情侶」,不過現實生活中卻不過電,翠如去年已嫁蕭正楠,洪永城與唐詩詠分手後,現在有個長跑好手模特兒女友梁諾妍,愛情事業兩得意的黃翠如與洪永城,已坐穩女一、男一之位。

出街對足一日

至於區永權與梁嘉琪亦唔弱,轉投無綫後被力捧成當紅司儀與主持,亦會參與拍劇。最難得是這班 「 有線黨 」非常有情,會定期相約食飯聯誼,據知情者透露:「無論佢哋工作幾忙,都會定時定候約出嚟食飯,每次食親飯都笑到噴飯,因為佢哋識於微時,大家都唔會扮嘢,一見面就好似去番以前喺有線年代咁,個個變番大細路。」

飯前去攀石

日前洪永城與黃翠如先到室內攀石場玩攀石,更在 IG 貼出 攀石照,挑戰不同難度,洪永城自言玩到「 腎上腺素狂飆 」,他 形容手長腳長的黃翠如似「 蜘蛛女 」,讚她身手不凡。

傾到唔想走

到晚上他們再跟梁嘉琪與區永權到九龍城一間火鍋店開餐,打邊爐期間洪永城講唔停大放笑彈,飯後由於枱面太混亂,眾人要平排影合照遮住張枱,離開火鍋店時,四人更在門外難捨難離繼續吹水。

離開火鍋店, 眾人繼續企門口傾到唔願走,洪 永城手舞足蹈最肉緊。從代客泊車取回車匙,洪永城急急腳走到黃翠如架車尾 箱開門,拎完包紙巾又摷雜物,不停搞搞震,最後要黃 翠如出手阻止佢先肯收手。

其實四人都是無綫旗下藝人,照計返工都時有撞到,不過傾開就停唔到口,區永權與洪永城玩笑完一輪,四人都係要圍埋傾多陣,睇得出真係好好感情。

唔使陪女友的洪永城,與黃翠如對足一日,真係唔驚女友呷醋?不過,人生有個真正朋友的確好極,更難得是他們都在圈中搵到知心友。