牛下女高音

【安心偷食】吳岱融望《牛下女高音》重見天日 大爆King Sir唔舒服頂硬上拍劇

最新娛聞

廣告

「安心偷食」醜聞爆出至今已半個月,但餘波未了!由於黃心穎形象插水,她之前拍好而未播出的多套劇集包括《堅離地愛堅離地》、《丫鬟大聯盟》、《牛下女高音》等即成倉底貨,當中影響有如連座法牽連甚廣!最黑仔是演《牛》及在《堅》首當男一的張振朗淪為倉底貨男一!而吳岱融(Hugo)大爆King Sir(鍾景輝)當時身體抱恙,全程頂硬上拍攝,望《牛下女高音》重見天日!

撰文:東方新地 圖片:新傳媒圖片

吳岱融望《牛下女高音》重見天日

同黃心穎合作拍攝《牛下女高音》嘅吳岱融早前出席活動時被問起劇集被問《牛下女高音》「無限期停播」時,他認為大表惋惜,因為《牛下女高音》係講一班中佬追夢嘅勵志劇,係一班演員心血,佢話希望《牛下女高音》多啲觀眾支持,多啲關注為咗呢個電視劇努力嘅人,唔希望因為唔開心嘅事件令劇集禁播。

他更指出,當時King Sir(鍾景輝)更加係身體好唔舒服咁頂硬上拍,最後都完成咗呢部劇,所以冇得出街佢都有啲唔開心、失落。講到《牛下》劇集公司會否補拍黃心穎戲分,他表示自己不方便了解。

唔止King Sir(鍾景輝)捱病拍攝,身為男主角的張振朗在《牛下女高音》及《堅離地愛堅離地》都同心穎合作,其中《堅離地愛堅離地》張振朗首度擔正成男主角的劇集,可惜受到「安心事件」影響,劇集臨時被抽走改播《婚姻合伙人》,《牛下》也被禁播,難怪有傳佢好嬲!

《法證先鋒IV》下月重拍

近年升呢做女一嘅黃心穎,之前拍咗4套新劇未出街,包括《堅離地愛堅離地》、《丫鬟大聯盟》、《牛下女高音》和《法證先鋒IV》,原本《堅離地愛堅離地》接棒《鐵探》播出,但目前已被抽起改播《婚姻合伙人》,而TVB年度重頭劇《法證先鋒IV》因為一早跟內地簽合約,於11月中港兩地同步播出,為免影響播放計劃,據悉TVB決定重拍,由於黃心穎在劇中飾演一名記者妹屬第三女主角,與黃浩然以及鄭希怡有三角感情戲份,故戲份唔少,當中包括7日台灣外景,預計損失超過1千萬。

李施嬅捱義氣「回巢」重拍

劇組已就重拍一事通知了受影響的同劇演員,包括黃浩然、李施嬅、黎燕珊及譚俊彥等,其中早前宣佈離巢的李施嬅也答應回巢幫手重拍劇集,而劇組正物色女演員頂替心穎嘅角色!

黎燕珊補拍喊戲

黃心穎偷食,連累同劇演員的心血白費,當中同佢有對手戲嘅黎燕珊也表示收到通知要重拍,而她與心穎對手場數不自算太多,但都是有很多喊戲,她慶幸重拍未有打亂原本工作計劃。

「安心偷食」爆出的前一星期,黃心穎身在馬來西亞為好友黎諾懿做《懿想得到》嘉寶,而由於節目有有大馬當地的旅遊發展局及不少贊助商參與,有贊助商擔心她品牌形象,所以無綫要自資抽起心穎部分重拍,為減低公司損失,所有行程要慳得就慳及要縮短行程。

至於頂替人選方面,黎諾懿找來好兄弟楊明幫忙,所以二人將再赴大馬重拍節目!

04年楊明和黎諾懿在劇集《十兄弟》中飾演「千里眼」和「高腳七」而成好友,及後06年黎諾懿拍《溏心風暴》期間遇上事業低潮期,一度要靠食麵包當三餐、租住紅磡劏房,幸得好兄弟鄭伊健及楊明幫忙度過難關咋!

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!