張嘉兒

【婚姻合伙人】張嘉兒曬餵母乳照疑走光 網民:遮唔晒喎!

最新娛聞

廣告

無綫劇《婚姻合伙人》周一開播,前港姐張嘉兒都有份演出,今年5月7號佢就生咗細女Hannah,張嘉兒目前坐月調理身體及照顧BB,日前凌晨佢喺IG分享湊B樂仲貼咗張餵母乳照片,雖然嘉兒喺重要部位加上心心Emoji,但有網民懷疑佢遮唔晒疑似走光,留言提醒:「遮唔晒喎!」

撰文:東方新地 圖片:新傳媒圖片、張嘉兒Instagram張嘉兒Facebook

張嘉兒曬餵母乳照

現年35歲嘅香港小姐冠軍張嘉兒於2015年結婚,翌年誕下大女Leora,今年5月7號佢就生咗細女Hannah,日前凌晨於IG貼出一張埋身餵母乳的相片,寫道:「第二次做媽咪果然每樣嘢都容易得多,好快已經上咗奶,然後BB已經增磅。最難得嘅就係大女同埋二女佢哋相處得越嚟越融洽,我都慢慢掌握左佢哋兩個嘅時間表。今晚呢個時候,佢哋已經瞓緊覺,我就睇《婚姻合夥人》。大家可以留意吓,有我份㗎!拍嘅時候,我記得啱啱生完大女四個月,成日要喺公司泵奶。估唔到而家播出嚟嘅時候,我就喺屋企餵完奶。」

 

疑似走光?

嘉兒仲分享餵人奶照片,不過有網民懷疑嘉兒這張相似走光,紛紛留言提醒「遮唔晒」,嘉兒回應:「遮晒,唔使擔心,我check過好多次。」

 

 

 

現年35歲的張嘉兒於2007年奪得香港小姐冠軍,並於2015年嫁金融才俊男友,2016年誕下長女Leora。去年張嘉兒在社交平台中宣佈再次懷孕,預產期將於今年5月,真是三年抱兩!

張嘉兒在無綫劇《婚姻合伙人》有份演出,拍呢套劇係佢生第一胎後復出作,佢大讚同劇演員相處融洽,而且Gigi姐仲不時煲湯、煲糖水畀佢哋食,好貼心!

 

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!