鄭裕玲

鄭裕玲哽咽開咪談及香港現況 心痛學生及年輕人!

最新娛聞

廣告

最近因「反送中」條例,香港連續兩星期有大批市民走出街頭支持反修例遊行。今日,於香港娛圈打滾多年,一字一句都帶有一定影響力的鄭裕玲(Do姐)於903電台節目《口水多過浪花》中就鮮有開腔談及香港現況,過程中,Do姐更一度哽咽。

撰文:東方新地|圖片:鄭裕玲ig

鄭裕玲哽咽開咪談及香港現況

今日,Do姐於有份主持的電台節目《口水多過浪花》中,就最近因「反送中」條例所引起的所有事件罕有表達感受。節目一開始,Do姐已表示:「喺過去兩個禮拜,我去咗第二度,係為咗拍我一個節目,但係呢……喺當時,我哋收到好多關於香港嘅消息,睇到好多好心痛嘅場面,尤其是我哋香港嘅學生同埋年輕人。」

Do姐更一度控制不了自己的情緒,哽咽地說:「呢兩個禮拜其實我哋去咗好多地方,要坐好多車、好多飛機。但係最後嘅一程,就係我哋最盼望嘅一程,因為嗰程係飛返香港,香港係我哋嘅屋企嚟。發生咗好多事,屋企,係最緊要…(哽咽)I’m sorry,可能我老咗,好情緒化。」

為事件感到心痛的Do姐寄語:「我哋要珍惜呢個屋企,同埋尤其是我哋嘅年輕人,同埋學生。我好希望香港可以好快回復番平靜,我哋和平相處嘅狀態。中間我有同迪偉(余迪偉)傾過偈,我同佢講,其實我覺得呢,我係一個娛樂人,喺一個咁繃緊嘅狀況之下,我覺得我應該做番我嘅責任。」

Do姐續說:「《口水多過浪花》係一個娛樂、開心嘅節目,喺一個咁嘅氣氛之下,其實我哋應該發揮我哋自己嘅作用。我相信有好多人有好多嘅情緒,就算係我哋呢兩個禮拜去咗咁遠嘅地方,都好多情緒嘅牽動,我講完呢番說話之後,我哋可以令到人,喺呢個半鐘頭,鬆番少少、開心番少少,我就覺得係盡咗自己今日嘅責任。」

事後,有不少網民及聽眾於Do姐IG中留言打氣,「Do姐加油,香港人加油」、「我地會好好保護自己既地方」,同時有網民指「知道Do姐與我們的心連在一起,好感動。」,留言希望大家加油!


將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!