鍾欣潼發福

出席活動上落要人攙扶 阿嬌鍾欣潼發福疑懷孕?!

娛聞

廣告

現年38歲的鍾欣潼(阿嬌)去年與台灣「醫學界王陽明」賴弘國結婚,外界都很關心二人何時會造人成功。而近日在內地出席活動時,鍾欣潼發福爆脹身形令人為之一驚,而白色鬆身裙下的水桶腰更是令人深深懷疑她是否懷孕了。

撰文:東方新地|圖片:東星娛樂 、微博、Instagram

內地出席活動鍾欣潼發福疑懷孕

本月24日,阿嬌在橫店出席粉絲見面會,可以見到她身穿牛仔褸、白色長裙,身形異常脹爆,結婚時尖削的下巴已經消失,剩下的只有一條水桶腰,以及埋藏在白紗之下的天然巨躉。

即使披上了外套,隱若之間仍然可以看到阿嬌強壯的麒麟臂。而最令人生疑的是,可以見到阿嬌上落都需要工作人員攙扶,而下台之後,更立刻換上平底鞋。

3月份已盛傳造人成功

阿嬌一直都想有自己的小朋友,而為了保障受孕機會率,她在婚前特地為「造人計劃」而雪了3顆卵子。而在3月的時候,亦曾傳出過她懷孕的消息。同樣是出席活動,當時阿嬌穿著鬆身衣加上肚子凸起,孕味極濃!

加上再較早前,阿Sa與Joey同遊日本,阿嬌本應一同被邀旅行,不過後來她卻主動推卻!多年好姊妹的阿Sa去旅行都不忘tag阿嬌並留言:「爭你呀!下次必須join!」,究竟因何事而令阿嬌缺席閨蜜旅行?背後原因實在不免令人多想!

3月時阿嬌否認傳聞,指「會開始減肥,但減肥也需時間,不能馬上減掉」,並透露「今年內沒有生育計劃」。事隔三個月,說好的減肥明顯沒有,反而發胖的程度令人覺得誇張。其實阿嬌都已經38歲,屬於高齡產婦,加上結婚已有一年,如果真的是懷孕了也不出奇,亦相信不少粉絲都會為她而高興!

即時回顧:鍾欣潼自揭飲花膠湯勁減5、6磅 為做至索新娘積極瘦身!

鍾欣潼曾體重急升

話說阿嬌嘅體質相比起阿SA其實較容易肥,2015年準備Twins演唱會時,阿嬌就曾因荷爾蒙失調問題及服藥因素,而導致體重急速上升。

而且小腿更係重災區,不過最後阿嬌之後都瘦番,但及後又因與當時仲係男朋友嘅賴弘國(Michael)蜜運,而令佢自爆體重回到113磅,變成「幸福肥」!

阿嬌隨後亦不時喺Instagram哂自己努力做運動嘅點滴,以證自己為身形而努力鐵證!

鍾欣潼自揭飲花膠湯勁減磅

然而,下個月20號就會同賴弘國喺香港擺酒嘅阿嬌,上月就喺IG上載一條名為「阿嬌婚前減肥日誌」嘅兩段短片,記錄自己衝刺減肥嘅過程!

阿嬌在片中透露自己依家用梗嘅減肥方法,就係以花膠湯調理身體同補充能量,只吃肉同菜,戒甜食及澱粉質食物,加上做運動,短短幾日已經減了5、6磅,效果顯著!

大爆自己現時體重

阿嬌更公開自己體重,見到目前係51.3kg,即約113磅,骨骼肌18kg,至於體脂就17.5kg,不過阿嬌嘅目標係45kg,即要以99磅弗爆身型成為賴太,結果企喺旁邊嘅教練即刻話「太瘦」!

大呻「唔得」嘅阿嬌仲緊張到用手比劃出婚紗嘅「蜂腰」,為咗做個最靚新娘,難怪佢立志要減多5至6kg!