容祖兒

【容祖兒演唱會】入行20年成樂壇天后 Joey初出道與xx齊奪《勁歌》新人獎

最強精選

廣告

容祖兒(Joey)為紀念入行20年,於8月5日起在紅館舉行18場《PRETTY CRAZY演唱會》,其實Joey自1999年正式出道後, 20年來除了造型百變外,每次開演唱會,全場肯定座無虛席,瑯瑯上口嘅歌曲更是數之不盡。代表作數之不盡,樂壇天后絕非浪得虛名。唔講唔知,當年Joey初出道被同期另一位新人力壓,仲曾同對方雙雙奪《勁歌》新人奬,到底係邊個?一齊睇睇啦!

 

撰文:東方新地 圖片:新傳媒圖片、張栢芝微博

容祖兒入行20年 憑實力成樂壇天后

容祖兒將於下星期一(5日)在紅館舉行《PRETTY CRAZY演唱會》,共開18場,刷新Joey入行以來的演唱會場數紀錄,一如以往,Joey除了準備新歌在個唱上為大家演繹,也不少得大唱經典歌。Joey表示:「呢次加場唔係為咗單單要破紀念,而係一個挑戰,都讓我嘅體力可以好好分配,因為每場都係用一樣體力去應付,唔好因為太興奮而用力太多,搞到之後冇體力,咁就對唔住我啲歌迷。」

黃偉文為個唱起名紀嘉良拍攝海報

而今次演唱會海報,Joey找來初入行20歲第一次開紅館演唱會合作過的國際知名攝影師Leslie kee 紀嘉良合作,之前她更特意飛去東京影演唱會宣傳海報,為貼切演唱會「Crazy」主題,Joey透露演唱會名字「PRETTY CRAZY」是由好友黃偉文(Wyman)為她度身而設,更大讚個名真係起得好︰「呢20年嚟無論喺工作上、不同經歷上,一路走嚟都真係PRETTY CRAZY!『PRETTY CRAZY』呢兩個字,既可以代表到我哋對工作上面嘅CRAZY,又可以代表到我哋一直努力追求嘅優雅,簡單兩個字形容咗我呢20年,Wyman真係勁﹗」

為演唱會有最好嘅表現同演出,祖兒密鑼緊鼓地操練,早排因而更操到病,但Joey堅持帶病亦繼續操Fit,令一眾粉絲大感心痛。不過要成功一定要付出努力,祖兒也深明此道,樂壇天后絕非浪得虛名。

Joey不經不覺出道20年,她曾11次獲得「叱咤樂壇女歌手」金獎,12次獲得TVB「最受歡迎女歌星」及14次獲得RTHK「最優秀流行女歌手」,前無古人,後無來者,也是實力的最佳證明。

容祖兒、張栢芝成《勁歌》新人奬「雙冠軍」

不過唔講唔知,與Joey同期出道的另一位玉女歌手新人,甫出道也人氣極高!講緊嘅係張栢芝,當年她和Joey都係人氣極旺嘅新人﹐各自大批Fans擁護,二人於樂壇頒奬禮上也鬥得叮噹馬頭,其中在無綫舉行的《一九九九年十大勁歌金曲頒獎禮》上,「最受歡迎女歌手新人獎」竟然爆出了「雙冠軍」﹐由當時得令的張栢芝、容祖兒一起奪得,真係破天荒之舉。

雖然張栢芝擁有一把鵝公喉,唱功和歌喉都麻麻,但她憑清純形象而吸納大批少男fans,首張專輯《任何天氣》一出已經有白金銷量,對於一個新人嚟講,已經係非常之好嘅成績,而同年底栢芝乘勝追擊推出大碟《Destination》,同樣係擁有白金銷量。而喺年底嘅樂壇頒獎禮,張栢芝亦憑《任何天氣》、《星語心願》歌曲掃橫幾個頒獎禮嘅新人獎,同期嘅容祖兒一度被力壓。不過,Joey憑住紮實的唱功和努力,登上樂壇天后的殿堂,她的成功正好告訴大家﹐成功非僥倖。

睇番張栢芝之前喺微博上載自己嘅舊照,輯相係佢99年推出嘅首張EP《任何天氣》嘅封面照,張栢芝發文表示:「任何天氣 立夏」。當年得19歲嘅張栢芝,既青澀又清純。