阮民安

杜汶澤、阮民安身體力行到居住地區鄰近集會現場 與眾市民齊上齊落互相打氣

熱話

廣告

《逃犯條例》修訂問題而造成社會撕裂,甚至引發多次的遊行及示威集會行動,有網友就在5/8發起號召,不但朝早有港鐵不合作運動及陸路大塞車,還分別有「全港三罷、七區開花」行動,而藝人 杜汶澤阮民安袁彌明等人均有親身到居住地區的集會現場,與眾市民互相打氣。

撰文:火星異種人|圖片來源:杜汶澤Facebook田蕊妮Facebook阮民安Facebook

杜汶澤、阮民安等一眾藝人身體力行到集會現場

近兩個多月來,因《逃犯條例》修訂問題而引發不少遊行及示威集會行動,造成社會撕裂,有網友就在網上發動「八五三罷 七區開花」行動,分別在黃大仙、大埔、沙田、金鐘、荃灣、屯門、旺角等全港九新界舉行集會。

 

藝人杜汶澤向來敢作敢言,昨日更親身到大埔天后宮風水球場,還即時在Facebook上發出自拍照和襟章相,並留言:「大埔加油!香港加油!」;有媒體在場看到他時,他亦即接受傳媒訪問,指大家都是香港人,應要一齊為港發聲。

大埔加油!香港加油!

Posted by 杜汶澤 on Sunday, 4 August 2019

 

此外,杜汶澤的太太田蕊妮亦罕有地在個人社交平台上發聲,挪揄特首林鄭月娥:「我依家開個記者會宣布一陣間會有一個記者會,嗰個記者會嘅內容係聽日會有一個記者會⋯⋯⋯」

阿東!阿東!你響邊呀?我響門口呀DLGH !

Posted by 杜汶澤 on Sunday, 4 August 2019

 

我依家開個記者會宣布一陣間會有一個記者會,嗰個記者會嘅內容係聽日會有一個記者會⋯⋯⋯

Posted by Kristal Tin on Sunday, 4 August 2019

 

除了杜氏夫婦外,早前在旺角義載學生的阮民安(Tommy)也親身到旺角麥花臣球場集會,他不但在現場上與眾人一同高叫「林鄭下台」,還在在個人社交平台上貼出相片及留言:「旺角集會,和平完成!多謝現場物質小組送俾我地嘅飲品小食,您地話係聽我D歌長大,多謝我出嚟支持,我都要多謝您地喺現場無條件支持大家!香港人加油!」

 

旺角集會,和平完成!多謝現場物質小組送俾我地嘅飲品小食,您地話係聽我D歌長大,多謝我出嚟支持,我都要多謝您地喺現場無條件支持大家!香港人加油!

Posted by Tommy Man On Yuen on Monday, 5 August 2019

 

而Tommy接受媒體訪問時則表示:「呢樣已唔關乎我一個人事,好多人都出嚟支持,唔只係政治層面,係良知,係一個人令香港搞成咁,而自己有兩個小朋友,希望將來能向他們說爹哋都有出去!」以身體力行來支持和做好榜樣。

 

Tommy今日都走在前線力撐,可擔心安全?他續說:「呢樣已唔關乎我一個人事,好多人都出嚟支持,唔只係政治層面,係良知,係一個人令香港搞成咁,諗番最初6.9遊行,我哋提出訴求,你當一百萬人冇到,跟住又有二百萬人走出嚟,要諗番個源頭。我自己都有…

Posted by Tommy Man On Yuen on Monday, 5 August 2019