主題曲

網民:填詞嗰個係咪詞窮啊? TVB洗腦式主題曲必定有呢4個字

最新娛聞

廣告

如果你係有睇開TVB劇集,點都會「係咁椅」聽到吓啲TVB式上腦主題曲。原來啲呢啲主題曲除咗特別會「上腦」之外,近來仲畀人發現近年啲歌詞來來去去都出現4隻字!唔通御用填詞人張美賢詞窮?

撰文:東方新地、STELLA |圖片:YouTube截圖

TVB洗腦式主題曲必定有呢4個字

TVB劇集啲主題曲大多數都係張美賢作詞,唔知你又有無留意到,近來TVB洗腦主題曲總係重複出現「物轉星飛」呢4個字!

1.《那年花開月正圓》主題曲 《你在我心間》

吳若希呢首歌就有「物轉星飛」呢4個字喇!歌曲《你在我心間》中有一句「物轉星飛 你也在我心間」。

2.《宮心計2深宮計》主題曲《無悔無愧》

胡定欣又有「物轉星飛」啊!佢為《宮心計2深宮計》唱的主題曲《無悔無愧》中有一句「無人可比氣勢 看盡物轉星飛交替」。

3.《再創世紀》片尾曲《只想和你再一起》

連比較近期嘅歌都有呢4個字。菊梓喬為《再創世紀》演唱的片尾曲《只想和你再一起》中有一句「物轉星飛 只想與你再一起」。

張美賢不論以前正視音樂時期,定係到現在星夢娛樂,都一直有幫TVB填詞。但短短一年中,張美賢竟然3首歌中同樣用咗「物轉星飛」4字,睇怕可能係唸唔到用其他詞語,詞窮了?定係因為有太多歌要出呢?

不過張美賢從1991年就開始填詞,曾經幫呂方、周慧敏和彭羚等歌手填詞,的確填過唔少好出色嘅歌,只係近年填多咗tvb劇集主題曲。例如佢幫劇集《武則天》填嘅片尾曲《眼淚的秘密》都好配合到劇集內容。

而張美賢替其他歌手都填唔少詞例如,鄭欣宜嘅《有故事的人》同林峰嘅《愛在記憶中找你》,特別係《愛在記憶中找你》,可能舊時大家都聽過,「如果可以恨你,全力痛恨你……」希望張美賢繼續填多啲好作品比大家聽啦!

去歌!

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!

關鍵詞
tvb劇集