腰

女人到四十歲一樣要Keep!田蕊妮激減7吋腰餐單大公開

生活

廣告

每晚都看到田蕊妮主持的《女人四十》難道四十歲就不用Keep嗎?田蕊妮雖然有「大塊田」之稱,但她現時身材就和這稱號相反,身型非常Fit!原來佢有秘訣由30吋腰減到23吋!

撰文:Sunday Kiss | 圖片:田蕊妮 tinyuilee IG| 編輯:東方新地

田蕊妮激減7吋腰餐單大公開

最近田蕊妮(阿田)主持大台話題節目《女人四十》引發一眾女性觀眾的共鳴,女人四十真係老?女人四十身材不在?自從阿田2013年榮升視后,有更多機會擔當主角,現時保持住23吋纖腰完美身材嘅阿田,原來最高峰試過30吋腰!

田蕊妮公開 雞胸減肥餐單

阿田之所以成功練成纖腰,勁減5 kg,就是靠背後的軍師,老公杜汶澤。杜汶澤之前也練到一身爆肌,兩口子一起減肥都是一件浪漫事!原來她減肥不只靠運動,更有杜汶澤做營養師指點飲食。阿田更於Instargram大方公開雞胸減肥餐單!

原來阿田以烚雞胸作基礎,再配搭其他蔬菜來做她的瘦身食譜。雞胸提供足夠蛋白質,而且油脂較少,適合減重人士食用。為了減肥期間不會因食得太清淡而有沉悶感,以燒烤方法處理雞胸,減肥餐也可以很美味!再配合適當的運動,人人都可以像阿田一樣有23吋腰!

材料:

雞胸肉/蛋白/鹽/水

做法:

1 將雞胸解凍。

2 將雞胸肉切成薄片。

3 在碗中放入切好的雞胸,加入適量的鹽、水和蛋白調味,攪拌,靜置15分鐘待吸收。

4 煮滾一煲水,待水滾之後立刻關火,放入雞胸肉,蓋上煲蓋約8分鐘即成。

《女人四十》六大共嗚位

共嗚一

社會一直會認為40歲的女人已經步入中後年,女人會隨年齡增長,而自信下降。每當我哋被新認識嘅人,將我哋嘅年齡估成更年輕,心底裡都不禁沾沾自喜,而節目中,阿田問小朋友對她的印象時,小朋友話佢似27歲,佢都超開心!但年齡真係可以定義女人價值嗎?阿田就認為,其實自信係由內去外,你嘅內心強大年輕,年齡都只係數字,一樣可以去學新野,發掘自己未知嘅另一面。

共鳴位二
從前嘅興趣改變 不再夜蒲

年輕時,我哋夜夜笙歌,夜蒲、打牌、唱K直落無問題,一到了40歲好像只係鐘意留係屋企,瞓個美容覺。阿田和谷祖琳自稱曾是「夜蒲Queen」,當時生活由晚上11時先會正式開始,但現在再蒲會覺得「覺得很吵,很刺耳,更會見暈」急急腳離開。杜如風更自嘲,宜家落去再蒲自己已經係「Auntie Helen」。

共鳴位三
唔夠膽著背心短褲 要開始養生

阿田係節目試著上熱褲,就表示下面涼浸浸,提到宜家著衫要諗清楚,覺得著背心、短褲,就好似唔係良家婦女。「有一次問老公杜汶澤,著背心好唔好?,阿澤答我著得舒服就得。」另外節目提到「中女」要養生,阿芝就話「中女會飲暖水,遲啲要飲熱水」。阿田認為除左要保持健康,心態都要保持年輕。

 

共鳴位四
女人四十歲未結婚喺Deadline?

社會不斷進步,但一啲傳統觀念依然好影響女性嘅睇法,女性喺咪要40歲前結婚呢?阿田直言,的確會有人為咗趕死綫而結婚,要結婚好易,要嫁得好就好難。

共鳴位五
有仔趁嫩生?

過咗35歲懷孕嘅婦女就會稱為高齡產婦,認為身體會出現大變化,懷孕機會會下降,風險都會愈大。但阿田為咗推倒說法,連子宮都要出埋鏡!佢去咗婦產科照子官,照完醫生就話佢嘅子宮子齡如14歲,依然合適生小朋友,所以年齡只是數字,身體實際狀況先真實證明到適唔適合生小朋友。

共鳴位六
女人四十才是真正開始

去到節目尾聲,阿田認為,「40歲好似突然睇野清晰哂,都變得從容不迫」。車婉婉十分認同,以前衝動火爆嘅性格,當發生問題就要立即解決,宜家忍耐力高咗,發生問題時會先退後一步。阿田立即補充:「現在覺得出現問題很正常,無法即時解決嘅野,便等到明天再解決,始終能解決。」

另外,谷祖琳認為放慢腳步,不會逼迫自己太緊,每一日只安排一樣野,以一樣事情為重點。阿田更認為40歲過後,好似重生「一路走來累積到嘅智慧同涵養,我反而覺得件事好美麗。」女人四十更要有態度!