美國小姐自白:大會贊助勸佳麗整容

Channel May

廣告

世界小組選美有潛規則,縱觀咁多年所謂嘅靚,就係長髮、纖腰、有臀有胸,太大太細都唔得,要carry得啲時裝啱啱好。假如參選佳麗達唔到呢啲標準會點?原來有個慣常做法,大會會建議佢哋去整容,仲要係sponsor,唔使錢㖭!

撰文:CM Team|圖片:網上圖片、Instagram

多明尼加共和國裔美國小姐前大會總監Edgar Payano好坦白咁講:「當我覺得啲佳麗需要微整一下去增加自信,梗係會勸佢啦。因為選美最重要就係自信。」另一位做過美國內華達州、猶他州小姐行政總監嘅Shanna Moakler強調,點都會尊重佳麗嘅意願,因為選美只係一晚,但整容就係一世。
咁啲佳麗又點諗?以下係佢哋嘅自白:
個案一、Barbara Santana

Barbara喺2014年首次出戰多明尼加共和國裔美國小姐,大熱勝出之後,晉級參加全國賽,但首次見大會總監,三句唔埋兩句已經被勸說整吓個鼻同縮胸。Barbara話:「個個佳麗都有一名整容醫生贊助,所以整容唔使錢。當時我得19歲,對自己胸形冇信心,馬上就答應去整。」整完仲去咗參加環球小姐㖭!

依家望返轉頭,Barbara就話:「我唔反對整形手術,佢可以幫人加添自信。但當時我揀做手術嘅原因純粹係想令指指點點我嘅人接受我,而唔係完全為自己。」

個案二、Keysi Sayago

2017年,Keysi打入環球小姐前五強,當年22歲嘅佢就已經去咗重整鼻形同抽脂,原因有好多:「我哋當時被說服,如果唔整容,就無法達成目標,我哋唯有say yes囉。」雖然有掙扎過,但佢好滿意個結果,覺得整得好自然。但佢坦言,當初大會指導仲叫佢隆胸、縮臀同吊眉————嘩,整咁多?得21歲嘅佢聽到,都有嚇親。最後佢揀咗隆胸,好彩到依家都無悔。「由AA杯去到C杯,着衫真係比例好睇啲,令我得到整容前未有過嘅自信。」

其實講到尾,都係自信問題。自信同咩有關?除咗佳麗嘅內在同外在,仲有別人、評審嘅目光,同埋大會以至社會嘅標準。大會嘅審美標準係咪可以拉闊啲?多元啲?舊年美國小姐就放寛咗泳裝環節嘅計分準則。Nuestra Belleza Latina選美大賽亦改變形式,歡迎不同年紀、身形、膚色的女性參賽。如果個社會包容啲,啲女人都活得自在啲啦。