瘦身

女星御用瘦身食譜大公開!誰說瘦身只能吃水煮餐?

Channel May

廣告

想瘦下來又唔想餓壞個胃?以為進行瘦身計畫,就要忍受食啲淡口嘅燙青菜嗎?其實大家係可以食得更好,小紅書博主@我是蘇姑娘呀介紹5天份菜單,豐富多樣選擇,正到完全唔記得自己食緊瘦身餐!

撰文:CM Team |圖片:網上圖片
DAY1

主食:紫色地瓜
配菜:花椰蘑菇炒雞胸
水果:香蕉
DAY2

主食:雜糧麵包
副餐:炒蛋+香煎扁鱈
水果:小番茄
DAY3

主食:紫米飯
副餐:娃娃菜炒蘑菇雞胸肉&炒拌菜
DAY4

主食:蝦仁蔬菜炒雜糧飯
副餐:炒拌菜
水果:楊梅
DAY5

主食:雜糧麵包
副餐:蜜汁烤雞胸
水果:柳橙&小番茄

 
想瘦身仲有以下幾個要點:
#成日食沙律對身體不好 日食一斤白灼菜
經常食沙律對女性身體其實唔係咁好,主要是因為大多女性都是寒底,而沙律性質寒涼,較易傷害脾胃。每天可食一斤白灼菜,再食有蛋白質嘅食物,例如魚肉、雞肉,保持均衡飲食,並不會因為減肥而節食。

#一天保持正常三餐

健康減重對身體好重要,要有正確瘦身觀念,按時食三餐,晚餐盡量於睡前3小時完成,等胃部有足夠時間消耗。
#多喝溫開水

多喝水唔單止有益身體健康,對肌膚也好有幫助,先從減少飲含糖飲料做起,每日保持令自己習慣固定喝水,肌膚狀況唔會因為糖分而老化喔!雖然夏天很熱,都係建議大家以喝溫開水為主,對身體較健康。
#保持良好生活習慣

每個人身體都有個生理時鐘,作息唔正常,熬夜等都會影響身體代謝變差,正常嘅睡眠可以令身體徹底放鬆,老廢角質都會跟著排出,自然就能順利瘦身。