樂基兒、碧咸嫂都要拆彈保平安?5個隆胸嚇人後遺症

Channel May

廣告

玲瓏浮突嘅魔鬼身材,係唔少女士們夢寐以求嘅身型,但奈何身型、胸部嘅大少人人不同,有人會選擇後天加工,隆胸僭建出驚人身型,但隆胸手術後遺症多,難怪如樂基兒同碧咸嫂都要於隆胸後再拆彈回復自然。而最近外國女歌手Cardi B亦因為隆胸而導致肚鬆腳又腫,以下就盤點隆胸嘅5個嚇人後遺症,想僭建前要三思啊!

撰文:CM Team|圖片:網上圖片

 
愛美當然係天性,但為了前凸後翹嘅身材去開刀做手術,又係咪值得?有前居可鑑,模特兒出身嘅樂基兒就曾因為愛美而去進行隆胸手術,由32A上圍激升至34C,雖然不少人都大讚她升級後更好看,但她於10月後突然決定將假胸拆除,她事後解釋因為隆胸後出現寒背同腰痛等情況,最後決定回復過往嘅自然身材。

隆完胸又後悔嘅仲有碧咸老婆Victoria ,當年仲係女子組合成員之一嘅Victoria曾兩度隆胸,34A變34DD,超巨Size與佢纖瘦嘅身型形成強烈對比,後來因為頂唔順「胸部頂上頸」,最後決定做縮胸手術,胸部由DD變回B級。

矽膠破裂

其實隆胸又點會只有腰骨痛同外觀上嘅問題,嚴重更會對身體健康造成傷害。其中最叫人害怕嘅,就是矽膠破裂。唔少人隆胸都選擇於腋下開刀,再放入兩個矽膠袋入胸部,但矽膠所受壓力始終有一定極限,如果遇到大力撞擊或被尖器吉到,隨時會有爆開嘅危機。

乳房硬化

乳房硬化是隆胸後唔少女士們都會面對嘅問題,其中主因係因為身體內部嘅積血、纖維被放入胸部內嘅假體擠壓到,導致胸部出現硬化問題。

乳房不對稱

左右乳房大小有偏差是自然不過嘅事,但若果植入嘅假體大小有偏差,或會令到乳房嘅不對稱程度更為明顯。

血腫

在進行隆胸手術時,如果不慎傷及到胸部嘅微絲血管,則會造成胸部出血腫脹等狀況,若不幸遇到這種狀況,就要再開刀清出血塊。

影響外觀

隆胸不外乎為了更美觀更好看,但遇到手勢不好嘅醫生,則或會令胸部外觀變得更差,都係果句,以上內容只作參考,做任何療程都要搵專業可靠,甚至有認證執照的治療師或醫生問清楚喔。另外,進行美容注射時,都要了解多d安全及風險呀。