澳洲潮什麼 坐熱氣球高空驚嘆避開牛屎挑戰爬橋

澳洲潮什麼|坐熱氣球高空驚嘆避開牛屎挑戰爬橋

tvb娛樂

廣告

由「旅遊達人」梁芷珮(Christy)主持的《潮什麼》系列備受大家喜愛,合共六集的《澳洲潮什麼》周一(5 日)至周三晚 10 點半無綫翡翠台播出最後三集。

澳洲潮什麼 坐熱氣球高空驚嘆避開牛屎挑戰爬橋 11 仲包埋喺咁靚嘅環境食早餐。
11 仲包埋喺咁靚嘅環境食早餐。(圖片來源:TVB

本周 Christy 將獻出多個第一次,分別是親親樹熊,坐熱氣球及滑浪。談到首次熱氣球體驗,Christy 大嘆為時 60 分鐘的旅程很舒服:「慢慢睇住日出,好和暖、好舒服,好難得同個太陽咁近距離。」雖然體驗熱氣球費用逾 2,000 港元,但由於熱氣球的降傘太大,顧客坐畢必須幫忙收拾。有份參與收拾工作的 Christy,透露收拾過程並不簡單,但卻不及要避開牛屎高難度:「因為要走幾轉去擺好佢,但我覺得重唔係一個問題,最慘係要睇住啲牛屎,真係好多牛屎。」Christy 的處女滑浪體驗同樣蝦碌,花了大半天時間依然連最基本的「企起身」動作也做不好。

澳洲潮什麼 坐熱氣球高空驚嘆避開牛屎挑戰爬橋 為咗坐熱氣球,Christy 清晨時間已經出發。
為咗坐熱氣球,Christy 清晨時間已經出發。(圖片來源:TVB

「畏高嘅人真係會驚」

Christy 是次還有不少高空體驗,包括爬橋及在位於黃金海岸的 SkyPoint 歎 high

tea。爬橋當日,全副武裝的 Christy 與其他參加者先後爬橋登上超過 20 層樓高空,Christy 登頂時透露雖然自己登高經驗豐富,但還是被處身的高度所震懾:「我住 60 幾樓,平時透過玻璃望落街,都有少少離心力,但嚟到呢個位成件事通透咗,我諗畏高嘅人真係會驚。」出名識歎的 Christy,本周將繼續盡情吃喝,除了會晨咁早「未食早餐先飲啤酒」,更會體驗「殘廢野餐」,只要一個電話便可享用全套野餐用具及美食,相當寫意。

澳洲潮什麼 坐熱氣球高空驚嘆避開牛屎挑戰爬橋 係咁嘅環境不斷向上爬,真係都幾驚。
係咁嘅環境不斷向上爬,真係都幾驚。(圖片來源:TVB

撰文:東方新地圖片來源:TVB