澳洲潮什麼|暢遊西北澳見Quokka梁芷珮趴地瞓身 挑戰14,000呎高空跳傘

tvb娛樂

廣告

由「旅遊達人」梁芷珮(Christy)主持的《潮什麼》系列備受大家喜愛,全新系列合共六集的《澳洲潮什麼》、將由明天(29 日)起、逢周一至周三晚 10 點半無綫翡翠台播出。

 Christy 體驗捉龍蝦。
Christy 體驗捉龍蝦。(圖片來源:TVB

自己也是首次踏足西北澳的 Christy,首集炮製內容及行程已相當豐富,第一大亮點是近距離親親有「全世界最開心動物」美譽的 Quokka(短尾矮袋鼠),第二大亮點是 Christy 會挑戰 14,000 呎高空、獻出處女 Sky Dive,過程不但緊張刺激、期間俯覽的景色更是相當怡人。另外 Christy 還會帶大家體驗價錢超值、包食包玩的「出海套餐」,只需約 HK$1,500,便可有齊游水、浮潛、出海及超新鮮海鮮盛宴四大超歎體驗。

 「全世界最開心動物」Quokka 真係超可愛。
「全世界最開心動物」Quokka 真係超可愛。(圖片來源:TVB

為靚景高空感動落淚

談到獻出處女 Sky Dive,Christy 正式試跳前坦言:「驚到連自己個名都唔記得」;雖然如此,但為了體驗長達一分鐘的「高空自由時間」,Christy 一來便挑戰二級難度的 14,000 呎高空跳;其間 Christy 目睹同行兩名「隊友」於一級難度的10,000 呎高空起跳時,一度嚇得瘋狂大叫「變態」,但當正式起跳後,Christy 成功克服心理障礙,並放眼享受眼下漂亮景色。Christy 事後笑言在半空欣賞美景期間一度感動落淚,並自責未有做好「表情管理」:「因為以時速二百公里降落真係好刺激,我哋飛足五分鐘。開降傘時離心力最犀利,我喺半空忍唔住滴咗兩滴眼淚,因為個景實在太靚。」

 喺正式接受 Sky Dive 挑戰之前,Christy 係非常之咁緊張嘅。
喺正式接受 Sky Dive 挑戰之前,Christy 係非常之咁緊張嘅。(圖片來源:TVB

另為了親親 Quokka 影靚相,Christy 可謂施展了渾身解數,不但無視 Quokka「便

便」、更多番「瞓身」試圖吸引 Quokka 注意,難怪自拍大豐收。另外 Christy 在節目中還分享了親親 Quokka 兩大禁忌,萬勿錯過。

 為咗同 Quokka 自拍,Christy 真係咩姿勢都出齊。
為咗同 Quokka 自拍,Christy 真係咩姿勢都出齊。(圖片來源:TVB