吳岱融

隱門|吳岱融箍頸掌摑未算最激 破尺度咬甩囚犯耳仔率先睇!

最新娛聞

廣告

由王心慰(Amy 姐)監製、翁善瑩編審的《隱門》,今晚起逢周一至五晚八點半翡翠台播映,主要演員包括陳展鵬(煎 Pan)、黃智雯(Mandy)、湯洛雯(靚湯)、劉佩玥、吳岱融、阮浩棕、黃子恆、魯振順、袁鎮業、盧苑茵等,當中最關注一定係吳岱融再演超級惡人,率先睇吓吳岱融嘅唔同「狠樣」!

隱門 阮浩棕 隱門 吳岱融 《隱門》將接棒 《川內相親》由 5 月 29 日起逢周一至五晚八點半翡翠台播映
《隱門》今晚首播。(圖片來源:TVB

葉嘯天咬甩囚犯耳仔片段破尺度

無綫官方發布一條以葉嘯天「狠樣」及「暴行」為主打的預熱宣傳片,除可一睹吳岱融各式各樣狠樣,還能率先睇葉嘯天虐待心月過程,包括箍頸、撼頭埋牆及連環掌摑等。其中一幕葉嘯天服刑期間發狂咬甩囚犯耳仔一幕,據知更因尺度問題出街前決定剪掉;雖然如此,吳岱融目露凶光兼青筋盡露的勁爆狠樣,已足以令觀眾入戲。吳岱融受訪時,坦言是次飾演葉嘯天辛苦之餘亦大壓力:「成日要將個轉數 Tune 到好高,同埋真係打得比較多,所以有啲壓力,自己演繹呢個角色好多時係扯到行晒,好似睇咩都唔妥咁,係好玩嘅,但亦真係需要大量體力。」

吳岱融 吳岱融目露凶光。
吳岱融目露凶光。(圖片來源:TVB
吳岱融 其中一幕葉嘯天服刑期間發狂咬甩囚犯耳仔一幕,據知更因尺度問題出街前決定剪掉。
其中一幕葉嘯天服刑期間發狂咬甩囚犯耳仔一幕,據知更因尺度問題出街前決定剪掉。(圖片來源:TVB
吳岱融 非常暴力
非常暴力(圖片來源:TVB
吳岱融 多場打鬥戲
多場打鬥戲(圖片來源:TVB)

吳岱融爆 Seed 程度達天花板境界

吳岱融曾經憑繼「鷲哥」一角爆紅,角色金句更是傳誦至今繼《巨輪 II》及《黄金有罪》。吳岱融與 Amy 姐今次是第三度合作,Amy 姐笑言今次是專誠為吳岱融度身訂造葉嘯天一角,又大讚吳岱融是次爆 Seed 程度直達天花板境界:「之前佢拍《巨輪 II》,我喺現場睇已經覺得佢表現超出我預期,然後我一直覺得佢有潛質再爆上去。」

吳岱融 唔同層次「狠樣」!
唔同層次「狠樣」!(圖片來源:TVB)
吳岱融 Amy 姐笑言今次是專誠為吳岱融度身訂造葉嘯天一角。
Amy 姐笑言今次是專誠為吳岱融度身訂造葉嘯天一角。(圖片來源:TVB)
吳岱融 吳岱融爆 Seed 程度直達天花板境界。
吳岱融爆 Seed 程度直達天花板境界。(圖片來源:TVB)
吳岱融 吳岱融坦言是次飾演葉嘯天辛苦之餘亦大壓力。
吳岱融坦言是次飾演葉嘯天辛苦之餘亦大壓力。(圖片來源:TVB)

兒子親赴現場幫忙拍劇照勁窩心

《隱門》故事圍繞十惡不赦的賊王葉嘯天(吳岱融 飾),如何影響女兒張心月(黃智雯飾)一生。吳岱融又指葉嘯天與「鷲哥」大有不同:「高天鷲係有錢嘅惡人,葉嘯天係冇錢嘅惡人,因為冇錢佢發晒癲、不擇手段,仲要好喪。」吳岱融透露最難忘場口是臨尾險遭煎 Pan 活埋,並透露拍攝時雖然辛苦,但當見到愛兒在現場為自己認真拍攝劇照時,頓時暖在心頭。談到應付大量動作場面,吳岱融笑言全靠平時有鍛煉體能,及監製 Amy 姐貼心安排:「我一路以嚟有踢波同 Keep 住一小時慢跑,仲會拉筋,拍嘢時又會做多啲按摩咁。同埋 Amy 姐好體恤,搵咗個六十幾歲嘅替身畀我,等我有機會抖吓。」

吳岱融 葉嘯天當年做大賊劫匪時已經衰到貼地。
葉嘯天當年做大賊劫匪時已經衰到貼地。(圖片來源:TVB)

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!

撰文:東方新地圖片來源:TVB