熊黛林嫁郭可頌 準「姑奶」郭可盈送祝福

熊黛林嫁郭可頌 準「姑奶」郭可盈送祝福

wp

廣告

日前,熊黛林(Lynn)出席模特兒公司春茗時,穿deep V低胸裙兼大晒左手中指估計過百萬的3卡方形鑽戒,Lynn大方承認已答允男友郭可頌(郭可盈胞弟)求婚,並甜蜜蜜表示求婚過程有鮮花戒指好簡單,大讚郭可頌係Mr. Right:「佢好孝順,真係一個有計劃嘅人,好有誠意,好努力改變,唔係得把口,好似以前佢對小朋友冇乜耐性,依家改變好多,做嘢好勤力,永遠親力親為。」唔係「得把口」呢句,Lynn仲重覆咗幾次,唔知佢以往的男朋友係咪只係「得把口」,所以Lynn咁重視呢方面。

而昨晚Lynn的前男友郭富城出席《香港電影導演會》周年晚宴暨年度頒獎禮,對於前度要結婚,城城大方笑住送祝福。而Lynn今日亦終於在微博公布喜訊…

公開表示搵到人生中的Mr. Right,而未來姑奶郭可盈嗰關亦過埋,剛才郭可盈就在微博貼相祝福未來弟婦幸福。

Lynn唔止冧掂姑奶,就連郭可盈的囡囡津津(乳名)亦錫晒佢,好幸福呀!

如欲率先接收資訊,請讚好我們的FB專頁並於「已讚好」選單設定「搶先看」,多謝支持。

網址:www.facebook.com/orientalsundayhk