仙氣香香熱捧波鞋

仙氣香香熱捧波鞋

wp

廣告

 

現今娛樂圈,阿貓阿狗都極易登上「女神」之位,配得上「女神」二字,又真正散發「仙氣」嘅,無綫靚女藝人岑麗香當然佔一席位!

5呎四吋半高的香香,屬於嬌小型,所以除了打救矮人的高踭鞋外,香香最愛着波鞋,即使冬季都甚少着boots,以免將缺點暴露…

下頁為你介紹香香至愛潮牌波鞋…

(Instagram圖片)

近期香香拍攝電視劇《火線下的江湖大佬》中,香香又要打架、又要舞師,真係着高幾吋都唔掂,呢對黑金色Reebok Pump Fury啱晒佢,易襯得嚟仲夠晒百搭!出鏡都非常見得人。

下頁香香示範另一至愛…

(網上圖片)

香香散發仙氣,棕色及肩髮型,配一身便服,呢對Nike Air Max 1 City花花系列波鞋,簡直有畫龍點睛之功效,成個look變得不平凡,可愛味倍增!

下頁香香展示螢光大法…

除咗最hit的Reebok Pump Fury和Nike Air Max1,香香亦鍾愛有運動性能的波鞋,貪其美觀得來亦非常輕巧,行山、做運動最適合不過。

下頁香香示範白色魅力…

香香除咗鍾愛各樣波鞋,亦不時以「白鞋」見人,簡約、易襯,配合香香的風格,而且香香仲有個小秘密,就係增高鞋,她擁有唔少增高鞋,方便出鏡時顯得身形更修長。

全文完

如欲率先接收資訊,請讚好我們的FB專頁並於「已讚好」選單設定「搶先看」,多謝支持。

網址:www.facebook.com/orientalsundayhk