內地留學 日學生晒O嘴見聞

內地留學 日學生晒O嘴見聞

wp

廣告

 

最近,有一位在內地留學四年嘅日本學生,網名叫loveandjoy117,同大家分享喺內地所見所聞!其中有好多令佢感到「匪夷所思」生活百態,而其他日本網友睇完後O晒嘴,大叫「無法理解」!

 

內地有些嬰兒車上座位會開一個窿,咪就係方便大小二便囉!其實唔止BB車,內地好多細路都着開襠褲,不過,對於愛乾淨嘅日本人來說,這樣邊坐邊……,令好多人都唔敢想像!

 

內地海鮮市場乜都有得買,魚蝦蟹之外,仲有新鮮生猛鱷魚仔一條,又真係令人O晒嘴!

388x519x9975a697b8bf91da6fef111f

 

廁板爛到咁認真誇張,除非開大時狂un,不過loveandjoy117表示只坐了兩個月就裂開,咁嘅質量又真係令人無法接受。

 

內地超市買番嚟嘅綠茶雪糕,顏色深到似油漆,難怪被質疑經過後天加工,最後梗係冇人敢食!

 

內地都有洗街車,不過啲水唔止洗路,仲會幫人洗車,甚至能幫你沖埋涼,慳番水費,一舉三得!

 

該留學生入住嘅單位,未住已經水浸,包租公更表示:「乾了就可以住」,而且仲唔使旨意退訂,盡顯強國霸氣!

 

馬路旁邊拆樓(藍圈)搞到交通擠塞大混亂,更引致煙霧灰塵瀰漫!有司機為趕時間,妄顧安全,直接撞開欄杆(紅圈)殺出一條血路!

 

天氣熱,旅遊巴司機唔開冷氣,選擇於行駛時打開車門吹吹風。人哋都係想為環保出分力,唔使大驚小怪喎!

 

相片來源:matome.naver.jp/

如欲率先接收資訊,請讚好我們的FB專頁並於「已讚好」選單設定「搶先看」,多謝支持。
網址:www.facebook.com/orientalsundayhk