方力申 鄧麗欣之殘酷分手物語 小方 Stephy之殘酷分手物語

方力申 鄧麗欣之殘酷分手物語

wp

廣告

 

「世紀情侶」方力申和鄧麗欣,80後見證着他們相識、拍拖、嘈交、鬧分手和復合,可惜最後逃唔過分手,拍拖十周年,唔結就分,令人唏噓。Stephy在網上再發聲明,表示佢同小方分歧愈來愈大,因了解而分開,仲讚小方係佢識過咁多男仔中最好,否認有第三者的說法。不過,最後Stephy又表明「我們世界裏從來不存在童話」,暗示要面對分手嘅殘酷現實,相信佢都承受咗好大壓力及傷痛!

去年聖誕,適逢是他倆的代表作《獨家試愛》十周年,二人合作新片《紀念日》,聯同《獨家試愛》、《十分愛》同《我的最愛》的「愛情三部曲」,四部電影中有不少殘酷分手密語,以下「十二句分手密語」,邊睇小編都切身感受到二人分手之痛…

 

《紀念日》篇

分手物語一:「你成日話有plan,但你plan入面永遠都冇我!」

麵包雖然緊要,但忙到冇時間陪我,咁不如分手啦!

 

分手物語二:「我呃你係因為我愛你,唔係我哋點捱十年?你估你真係好易頂呀?」

咁難頂就唔好頂!

 

分手物語三:「你係咪好想離婚?」

終極一句!

 

《獨家試愛》篇

分手物語四:「我問你,係咪想離婚?」

十年前已有嘅一幕,無論離婚定分手,都係最終必殺技!

 

分手物語五:「一次不忠,百次不容!你叫我點信你將來唔會再鍾意另一個女人?」

發現對方劈腿偷食,就用呢句大對方,然後就講分手啦!

 

《獨家試愛》篇

分手物語六:「愛情係有期限。」

愛情似罐頭,太耐會變味甚至轉淡!

 

《十分愛》篇

分手物語七:「當佢真係鍾意我嘅時候,我覺得場遊戲已經唔好玩!」

既然唔好玩,就let it go!

 

分手物語八:「啲臭男人就淨係知道我條底褲擺邊,就永遠唔知我條底線擺邊!」

擺明有性冇愛啦,點解仲要喺埋一齊!?

 

《我的最愛》篇

分手物語九:「有冇人同你講過,愛一個人要講timing,我同你喺唔啱timing喺埋一齊,唔work!」

講到好有道理咁!

 

分手物語十:「你值得有一個更加愛你嘅人,你將來一定搵到個,你又好愛佢,佢又好愛你嘅人!但我冇咁好彩,我唔係呢個人!」

向對方提出分手,都要安慰吓佢嘛!

 

分手物語十一:「真正愛一個人,應該俾佢自由,唔係完全咁佔有佢!」

對方死都唔肯分手,試吓講呢句睇吓甩唔甩到身囉!

 

分手物語十二:「喜歡就keep,不喜歡就delete!」

講到咁,擺明玩完即棄啦!

 

如欲率先接收資訊,請讚好我們的FB專頁並於「已讚好」選單設定「搶先看」,多謝支持。

網址:www.facebook.com/orientalsundayhk

方力申與女友Maple Yip感情發展迅速?

方力申日前在出席活動時,公開回應自己與邪教性侵受害者Maple Yip的緋聞,不但大方承認戀情,更提及雙方家長⋯⋯詳情請看

方力申女友Maple Yip為何加入了邪教?

Maple Yip曾經在2022年3月現身南韓一個反邪教組織舉行記招,當中她提到於2011年時自己還是高中生,因感覺生活空虛,在銅鑼灣被攝理教教徒⋯⋯詳情請看