李佳芯

《律政強人》 李佳芯 教你3招極速瘦身

最新娛聞

廣告

無綫新劇《律政強人》最近hit爆全城,大家嘅焦點除咗放喺智叔嘅精湛演技同方中信嘅回歸外,劇中飾演正義律師嘅 李佳芯 (Ali) 亦都引起觀眾議論紛紛。其實早喺《潮流教主》、《學是學非》等節目入面, Ali 嘅表現已令觀眾留低深刻嘅印象。最近Ali為劇集四出宣傳,大晒惹人羨慕的纖瘦身材,究竟佢咁忙平時係點樣keep fit㗎呢?現在教你3招極速瘦身!

Text:Richard|Edit:JJ|Photo – TVB,網上圖片|原文︰Sunday more

 

延伸閱讀︰

《律政強人》邪花李佳芯洗底演律師

《律政強人》 黃智雯 專業律師look觀眾勁like

形象正面

話說Ali今年原來已經33歲,真係完全睇唔出呀!喺《律政強人》中,Ali飾演嘅卓宜中係一個畢業冇耐嘅執業律師,33歲嘅Ali演一個細十年嘅角色卻完全無違和感,應該好多女士都葡萄到爆!

Ali喺《律政強人》入面係演一個正義律師,佢堅持自己嘅信念,絕對唔會向現實低頭。即使面對父親嘅威壓,佢都只會做佢認為係啱嘅嘢,形象超級正面,相信劇集播完之後,Ali會更加「入屋」。

相信專業嘅形象,喺唔少人心目中都會加分。Ali高挑嘅身材穿上西裝,fit到爆呀!有時唔洗露肉先吸引嘅,密密實實的專業形象都好殺食架。

就算之前同黃浩然喺《名門暗戰》入面有啲激烈嘅戲份,Ali都keep住密實唔露。

另外在《潮流教主》一劇飾演反派的Ali已嶄露頭角。

天生麗質難自棄 魔鬼身材惹妒嫉?

Ali素顏都一樣咁正!「素顏照妖鏡」對佢完全是零損傷!加埋Ali嘅學生相,絕對可以證明佢完全係一個百分之百天然靚女!

好多人都話Ali似狐狸精,係咪葡萄人哋有魔鬼身材咋?

美麗沒有必然 勤力才是王道

雖說上天給予Ali天使的面孔,但也要她自己珍惜才行。Ali的魔鬼身材原來得來不易,要有苗條的身材,必須勤力做運動,不過做運動減肥都有技巧可言,看看Ali以下3招極速瘦身法吧!

第1招:踩單車瘦身法

以中等速度騎車,一般要連續不間斷騎行40分鐘以上,同時要注意規律呼吸,對減脂很有效果,也可以鍛鍊下肢力量,令肌肉更firm。運動前20到30分鐘,人體消耗的是由食物轉化成的糖原。而運動30分鐘后,身體才開始分解體內的脂肪。這也是有氧運動達到效果的法則,時間必須滿足30分鐘。對於踩單車來說,踩少過40分鐘雖然能對心肺起到一定的鍛煉效果,但並不能消耗更多脂肪。

第2招:慢跑瘦身法

很多人認為跑步會跑出蘿蔔腿,其實不然。大部份跑步的人,小腿並不會變粗,如果會變粗,都是有再另外加做重量訓練,若在運動前先熱身、伸展,肌肉有了柔軟度,就不會因跑步而使小腿變粗。

而且必須以超慢速度來跑步,就像行路的速度,才能減肥跑。慢跑能使身體發熱,運動結束後也能維持高體溫,因此基礎代謝率就會升高,消耗的熱量也會增加。此外,超慢跑更能鍛鍊肌肉,當人體的肌肉量愈高,基礎代謝率也愈高,即使靜止不動,也會消耗熱量。

第3招:行山減肥法

不少明星就如發哥也是靠行山每日90分鐘勁減30磅,每天行山一次,就能消耗500至700卡路里(千卡),而且行路不傷膝關節。行山屬於中等強度的有氧活動,增強心肺功能、促進血液循環。對於修身中的女士來說,遠足更有助消耗熱量,維持健康體重。

營養師建議行山之前,可以吃一頓輕盈而含豐富碳水化合物的早餐,亦須避免進食產生氣體的食物,避免飲食酒精飲料及含咖啡因飲品。行斜路需要用較多能量,所燃燒的脂肪也較行平坦大道多。

而3招入面,Ali最喜歡行山,而她的男朋友是之前在Now TV工作時認識的,正是《山步行》的節目主持陳炳銓,他們經常一起相約去行山,十分健康,大家都一起加入行山陣營啦!

全文完

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!