伍允龍

八年情盡 伍允龍:祝福鍾嘉欣

最新娛聞

廣告

伍允龍於《城寨英雄》演泰拳高手龍成虎,劇中cool爆不擅辭令!而佢接受《新地》訪問時,罕有大談感情事,提到鍾嘉欣已做人妻兼有喜,伍允龍大方送上祝福!

延伸閱讀︰

《城寨》張頴康登場 拳佬牙佬反目成仇

拆解《城寨英雄》8大謎團

唔急拍拖

新地:新 伍允龍:伍

新:同劉佩玥嘅緋聞係真定假?
伍:阿Moon係非常好嘅女仔,拍《城寨英雄》成日都見面,變咗好朋友,做朋友有時出去食吓飯、見吓面好正常。

新:你依家感情狀況係點?
伍:我依家single。
新:想要咩類型女朋友?
伍:對我好,哈哈哈!老土啲講,依家focus事業先,我嘅工作排到出年,想拍拖都冇時間。同埋我到呢個階段,認識嘅女仔唔係玩玩吓,真係想發展,但發展要時間㗎嘛!但我連識人都冇時間,都係focus工作先!
新:你老友安志杰結婚生女,你急唔急?
伍:我冇急過,佢生咗女咪好囉,我可以同佢個女玩住先!

早前接拍荷李活電影《龍之誕生》演李小龍,「啲待遇好勁,有凳、有Food Truck,廿四小時都有餐廳級嘅食物,可惜我要keep fit唔食得,而且時間過分足夠,可以重複拍好多次。」

地下情保私隱

新:同鍾嘉欣好襯,點解分手?
伍:呢啲我唔會講得太清楚,總之依家大家都係朋友,佢嘅私人嘢我唔講太多,自己嘅私人嘢亦唔講太多,做藝人所有emotion都俾晒人睇,保留番少少私隱都應該。

新:仲有聯絡?
伍:有!
新:你有祝福佢?
伍:有,大家朋友嚟㗎嘛!
新:佢真係一個好女仔!
伍:我真係一個好男人!哈哈哈!
新:你哋暗撻咗8年,拍拖出街都要前後腳,咪好辛苦囉!
伍:我覺得亞洲娛樂圈文化有啲怪,女仔唔俾拍拖,男仔又唔俾拍拖,我覺得呢個文化,係要俾觀眾覺得有希望,其實我諗今時今日唔係好興呢啲,呢啲假象唔使再做,我自己個人想保密,唔係因為形象問題,而係想保持私隱。

全文完

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!