孝順又專情 12條馬明毒男金句

孝順又專情 12條馬明毒男金句

最新娛聞

廣告

馬國明同「絕世好女友」唐詩詠呢對契哥契妹關係曖昧,更有指馬明想將詩詠由契妹變女友,可惜詩詠十分專一,就算男友洪永城曾被指搭上蔡思貝,又被傳與舊愛Bird Tse重燃愛火,一樣打風唔甩!眼見追契妹無望,馬明早前於fb直認鍾意詩詠呢類斯斯文文嘅女仔,又寄語城城要好好珍惜對方,真係戥馬明可憐!其實,點解連咁好女仔嘅詩詠都唔吼馬明呢?原來,從馬明過往講過嘅金句中,睇得出佢百份百係孝順仔一名,但愛情觀就略為悲咗啲,唔會主動追女,十足毒L咁,所以成42歲人,都仲係單身!

其他文章:

黎明好事多籮籮

贏在子宮裏 星二代逐個捉

自認毒L金句

對於依然單身,馬明半放棄表示:「我唔係唔談戀愛,而係遇唔到啫,尤其係年紀愈大,愈難遇到,我承認性格係有問題,最慘係唔怕悶,唔介意一個人生活,而且生活圈子又窄,由朝到晚到踎響錄影廠,點會搵到呀?更加識唔到圈外人,都係算數啦!感情事都係隨緣好了。」

問到平時唔拍拖有咩做,馬明說:「我生活冇變過,得閒同朋友踢波,而最鍾意留喺屋企,放假時睇影碟、聽歌、上網,可以幾日足不出戶。」

講到自己有咩優點吸引異性,表示:「我係好o架,又黐家,但個人悶囉!拍拖只會睇戲食飯,我一生人只送過一次花,就是廿歲初戀時,依家冇呢種閒情,女方一定要接受到我冇情趣,先可以一齊。」

自認唔追女金句

問到會否主動追心儀女生,馬明自誇唔使:「我從來未試過追女仔,反而係女方感覺到我有愛意,俾番反應我!」

對於42歲人依然單身,自認唔怕孤獨終老:「我唔會主動追求愛情,有又合得來就好,冇都唔緊要,我一個人都過得好開心!」

問到有咩女仔最難頂,馬明笑言:「見女仔發脾氣,我就想大巴大巴車過去,唔好話女友,有時同劇女角發脾氣,我都覺得好難頂。」

「我冇心情氹女仔,係一個悶的男友,但絕對係一個好老公,我歡迎女仔追我!」

自爆愛睇鹹網金句

提到冇fb、微博,完全同世界脫節,馬明笑言:「我係咁悶啦,電腦對我嚟講,只係用嚟上網睇新聞,睇波同埋上鹹網囉!(話自己上鹹網咁揚?)我咁大個人同你講冇上過鹹網,你都唔信啦!」

孝順仔金句

提到咁大個人依家仍跟家人同住,馬明說:「我唔係裙腳仔,係撐起頭家,好享受照顧家人,依家都會蹺住阿媽行街。爸爸退咗休,我又唔認為應由家姐養家,所以主要家庭開支都由我負責。」

講到將來結婚,馬明表示一定會跟父母同住:「我阿爸阿媽出名好相處,如果唔可以同仍哋一齊生活,相信會係女方有問題。好話唔好聽,結咗婚都可以離啦,但父母就唔會輕易同子女脫離關係,最可靠一定係家人。」

慳家原始人金句

馬明向來係慳家之人,自爆就算手機跌爛都唔會換新機:「因為我係好懷念啲舊款幾,之前嗰個黑白mon款,我用咗好多年,我試過跌到佢碎晒再砌返好都仲用得,而且仲內置咗防盜功能,之前唔小心擺低咗喺餐廳,三四個鐘之後都搵得返,因為真係太舊冇人偷。」

買磚頭金句

問到有否投資心得,馬明居然話冇:「我冇任何投資,因為我怕唔安全,買雷曼都會執笠啦,所以我只有儲蓄,希望將來可以換個大單位,同家人一齊住,有乜事起碼有磚頭,但依家上車真係好難!」

 

全文完

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!