譚芷昀Celine

亞洲第一人! 譚芷昀Celine 小巨肺再升呢 直入《全美一叮》準決賽

最新娛聞

廣告

9歲嘅「小巨肺」 譚芷昀Celine 早前在《全美一叮》(America’s Got Talent)演唱Celine Dion 嘅〈My Heart Will Go On〉後,一曲成名。Celine喺第二輪比賽,竟然唔唱偶像Celine Dion嘅歌,不過這個小巨肺依然震撼全場,獲評審按下Golden Buzzer,直入準決賽,成為首名華人摘下依項殊榮!

原文:Sunday Kiss

Celine 不唱Celine Dion

譚芷昀Celine 今次無唱Celine Dion嘅歌,評審團都覺得詫異,不過Celine好有自信咁講:「Well,我今日唱Michael Bolton的〈How Am I Supposed to Live Without You〉!」結果,Celine一唱出副歌的高音,震攝所有評審同全場觀眾。

 

 

 

 

「好有talent、好amazing!」 直接晉級

Celine妹妹高水準表現同可愛嘅外表,獲客串評審、美國著名變性演員Laverne Cox大讚:「我好想帶你番屋企,你好cute、好有talent,你嘅歌聲好amazing!」Laverne Cox隨即按下Golden Buzzer,俾Celine妹妹直接晉級。Celine妹妹瞬間驚喜到O咗嘴、眼都突晒,佢嘅父母都立即感動爆喊。雖然Golden Buzzer呢個賽制由Season 9,即2014年先出現,但Celine好榮幸可以獲得亞洲第一人獲Golden Buzzer的殊榮。

 

 

 

 

 

 

台下六年功 練足十個鐘

Celine爸爸譚順生(Dr. Steve)開歌唱學校,耳濡目染下,原來Celine已靜悄悄自學,「我好少教小朋友,有日佢突然俾個virbrato震音我聽,震音係學唱歌最難嘅一點,可以慳好多工夫,就決定教佢。」於是三歲就開始教佢唱歌,專教〈My Heart Will Go On 〉、Josh Groban〈You Raised Me Up 〉等國際性大歌,希望Celine學得更多。

咁多年嚟,Celine學唱歌和彈琴為主,可以自彈自唱,每星期最少練歌10小時,如果有表演,就加長練歌時間,試過一日練足3小時,Celine坦言覺得有點辛苦,但從沒想過放棄,「唔好give up,唔會放棄,同埋要keep going,就算有少少都要keep going……」她重申多次不能give up要keep going,是她唱歌的信念,爸爸自小灌輸做任何事都不能輕言放棄,尤其她最喜歡的唱歌,要集中、努力,才能向目標進發,「自己搵箇中樂趣,練歌係辛苦,做每一件事都辛苦,你要達到目標,就一定要經歷呢種辛苦。」

Celine妹妹有今日嘅成就,係「台下六年功」嘅成果!

 

 

 

 

 

 

新小巨肺 歌聲過百萬Views

其實,出戰《全美一叮》前,Celine妹妹已經有點名氣。三年前,當時年僅6歲的Celine在《中國新聲代第二季》唱〈You Raised Me Up〉,短片在網上有過百萬瀏覽量,網友封她為「新小巨肺」、「小鄧紫棋」。Celine妹妹之後都有在中港兩地大大小小嘅節目獻唱,直至參加《全美一叮》,對方要求佢停止所有海外活動。

 

 

 

 

有計劃開紅館演唱會?

自唱〈My Heart Will Go On〉揚威國際後,Celine妹妹其實喺香港已經密密接job,仲簽埋經理人公司。佢經理人蕭定一就話,有意幫Celine妹妹搞番個慈善性質嘅紅館演唱會,打算今年年底或者明年初舉行。咁快就可以踏上紅館舞台?蕭定一話,希望大家包容下Celine只係個小妹妹,要培育佢,等佢有個好好嘅未來。

 

 

 

 

全文完