何雁詩

何雁詩為BB乜都戒:最怕BB電視撈飯 重提做小三覺得自己唔係人

最新娛聞

廣告

鄭俊弘及何雁詩接受娛樂新聞台節目《StarTalk》訪問,鄭俊弘笑言做爸爸一擊即中,他說:「估唔到自己咁勁!我都嚇親自己!啲人話冇咁容易,我啲朋友同家姐都試咗好幾年時間先有。」何雁詩和鄭俊弘曾不被看好,何雁詩曾在訪問中重提做小三感到好內疚,直言自己唔係人,二人終於修成正果,六月升呢父母﹗

何雁詩為BB乜都戒:最怕BB電視撈飯

何雁詩和鄭俊弘直言為BB有所改變,何雁詩說:「我本身鍾意Social同飲返幾杯,但係為咗BB我決定要戒飲酒,一個飲酒一個食煙完全唔可以,煙就一早戒咗,而當我一知道有BB就已經戒飲酒。我仲想戒睇電視同玩手機,我同Fred太鍾意留喺屋企睇電視,有時可以睇全日,好擔心小朋友出咗世冇電視冇電話就唔食飯,所以我哋要以身作則。」而Fred希望為兒子開設Investment Account,他說:「幫佢儲定啲錢,讀書又好,做乜都好,等佢大個唔使咁徬徨,之前啲利是錢,放去最高風險!」

何雁詩預產期在六月中,她坦言陀B初期情緒相當起伏﹗
何雁詩預產期在六月中,她坦言陀B初期情緒相當起伏﹗(圖片來源:IG@honganc)

孕媽情緒起伏大 老公幫到手

何雁詩表示懷孕初期反應大,她說:「頭三個月,腰痛周身痛,有時仲會無啦啦喊,自己好似拍MV咁望住個窗喊,情緒起伏大,但Fred好好,佢睇好多書,嘗試去了解我經歷啲乜,慢慢冷靜聽我講,所以好多謝佢!依家呢個階段比較舒服,淨係覺得自己好肥!」身旁的鄭俊弘立即示意:「完全唔肥!一啲都唔肥!」

腹大便便的何雁詩和老公鄭俊弘接受許文軒訪問﹗
腹大便便的何雁詩和老公鄭俊弘日前接受許文軒訪問﹗(圖片來源:TVB
何雁詩和鄭俊弘要特別多謝Bob,「阿Bob介紹咗個陪月畀我哋,本身我哋諗住遲啲先算,就算搵唔到自己做返,但身邊啲朋友係咁嚇我哋,話唔得㗎會好頭痕,依家搵到安落晒!」
何雁詩和鄭俊弘要特別多謝Bob,「阿Bob介紹咗個陪月畀我哋,本身我哋諗住遲啲先算,就算搵唔到自己做返,但身邊啲朋友係咁嚇我哋,話唔得㗎會好頭痕,依家搵到安落晒!」 (圖片來源:IG@honganc)
在家養胎的何雁詩透露每星期都作一首歌畀BB,順道做埋胎教,畀BB在肚中聽歌﹗
在家養胎的何雁詩透露每星期都作一首歌畀BB,順道做埋胎教,畀BB在肚中聽歌﹗(圖片來源:IG@honganc)

何雁詩晒巨肚 網民錯焦點:從未見過咁豐滿

何雁詩同老公鄭俊弘宣布造人成功,同時公布第一胎就陀仔,預產期在六月中﹗啱啱宣布有喜的何雁詩晒出巨肚孕照,上圍更大升級,網民大讚何雁詩前所未有咁豐滿﹗何雁詩擺出S甫士拍孕照作紀念,並留言指每日肚子都不同size,每日同自己講「 I am fine, I got this」,又指「 望住照超聲波見到果隻雞髀🍗,俾d信心自己(swipe to see the 🍗)有時隻雞髀又會腳踢踢,又會安心d,知道佢係入面OK,喺屋企花d me time照顧自己寫下歌🎶,浸下浴,敷下mask🛁又有d二人世界,因為遲d就要爭取先有煮下飯,一齊睇下電視📺好好享受一下🥰希望一切順利」

何雁詩預產期在六月中﹗
何雁詩預產期在六月中﹗(圖片來源:IG@honganc)

閨密吳嘉禧:冇見一陣,大得咁快嘅﹗

何雁詩出po後,老公鄭俊弘第一時間畀like及留言「 Belly belly!! Baby belly﹗」何雁詩即回覆「就嚟追到你進度啦」大耍花槍﹗而好友們如吳嘉禧留言「冇見一陣,大得咁快嘅﹗」,不少網民焦點落在何雁詩的上圍,指她上圍大升級,又留言「前所未有咁大cup數」、「陀BB上圍變大」、「第一次見你咁豐滿」。

何雁詩同時又分享BB的超聲波圖片﹗
何雁詩同時又分享BB的超聲波圖片,指BB似雞脾﹗(圖片來源:IG@honganc)

何雁詩IG報喜陀仔預產期6月中

何雁詩(Stephanie)同鄭俊弘(Fred)2020年舉辦結婚儀式,約50親友出席見證 ,去年在美國補度蜜月,年尾返港後補擺喜酒大宴親朋,何雁詩被指身形有變孕味濃,疑似「造人」成功,不過當時否認有喜。 婚後兩人稱還未想當父母想好好享受新婚生活,原來小生命已降臨,何雁詩在IG宣布有喜,同時宣布肚中是B仔,並透露預產在今年6月中﹗

何雁詩和鄭俊弘在IG公布即將成為新手父母,圈中好友紛紛留言祝福﹗
何雁詩和鄭俊弘在IG公布即將成為新手父母,圈中好友紛紛留言祝福﹗(圖片來源:IG@honganc)

何雁詩重提做小三好內疚

人妻何雁詩上陳志雲主持的網上節目《Stephen.傾》接受訪問時,卻罕有首談當年介入鄭俊弘與他未婚妻之間做第三者的心路歷程。

今年7月離巢無綫的何雁詩,日前上《Stephen.傾》接受訪問。
離巢無綫的何雁詩上《Stephen.傾》接受訪問。(圖片來源:YouTube@志雲頻道 stephenchannel)
何雁詩指自2015年和鄭俊弘進入同一間唱片公司後,兩人關係才由朋友進一步提升。
何雁詩指自2015年和鄭俊弘進入同一間唱片公司後,兩人關係才由朋友進一步提升。(圖片來源:新傳媒照片庫)

為戀情令事業曾付出好大代價

2017年,何雁詩和鄭俊弘拍拖的消息曝光後,鄭俊弘隨即被爆出原本有一個有米未婚妻Beebs,令何雁詩淪為第三者,何雁詩直言當時眾多的新聞都對她做成一個衝擊:「嗰下我係好shock嘅,都需要好長時間去deal with,我哋各自嘅career都畀咗好大嘅代價。」

何雁詩話自己依家已經唔係好記得,鄭俊弘當時的另一半係唔係未婚妻。
何雁詩話自己依家已經唔係好記得,鄭俊弘當時的另一半係唔係未婚妻。(圖片來源:YouTube@志雲頻道 stephenchannel)
鄭俊弘當年被爆背住拍拖3年多的未婚妻Beebs偷嗒何雁詩,因而被封「賤男」,何雁詩也被狠批為「搶人老公的小三」。
鄭俊弘當年被爆背住拍拖3年多的未婚妻Beebs偷嗒何雁詩,因而被封「賤男」,何雁詩也被狠批為「搶人老公的小三」,就算公司代為否認戀情,但翌日二人高調拖手現身機場,公然違抗公司。(圖片來源:新傳媒照片庫)

做小三 何雁詩:我覺得我唔係一個人

何雁詩續指自己多年來都不願意重提這件事,是因為不太想講另一半的壞話,她坦言:「我係有唔開心同有內疚,因為我令到另一個女仔唔開心,雖然當時我唔知,呢個係我自己嘅感受,我唔可以代表Fred講任何嘢,但我依家諗番都好內疚,覺得我唔係一個人嚟,好唔開心。」

何雁詩指自己從來不是一個為了自己開心而踐踏別人心情的人。
何雁詩指自己從來不是一個為了自己開心而踐踏別人心情的人。(圖片來源:YouTube@志雲頻道 stephenchannel)

後悔曾講「清者自清」

何雁詩又後悔當時曾講出「清者自清」這句話:「我覺得當時我嘅言行舉指都好有問題,講嘢唔經大腦,話自己『清者自清』,因為當時我係唔知㗎嘛,但當我企喺觀眾立場係『你都唔係清者』,我都好理解公眾嘅心情,但我覺得個天係要我經歷呢啲嘢,令我上返啱嘅軌道。」

何雁詩 她憶述當年有段時間曾害怕出街會畀人鬧,因此出入要借朋友爸爸的貨Van,躺在後座來逃避記者。
她憶述當年有段時間曾害怕出街會畀人鬧,因此出入要借朋友爸爸的貨Van,躺在後座來逃避記者。(圖片來源:YouTube@志雲頻道 stephenchannel)
何雁詩指當時父母曾給予她默默支持,包括買外賣給她食,讓她不用外出去面對記者。
何雁詩指當時父母曾給予她默默支持,包括買外賣給她食,讓她不用外出去面對記者。(圖片來源:IG@honganc)

不再埋怨鄭俊弘一腳踏兩船

何雁詩指在經歷了那段時間的負能量和壓力後,令她變得更加堅強,而她跟鄭俊弘經過互相支持和檢討,決定繼續在一起後,她就決定不再怨他為何當初隱瞞有未婚妻的事,反而會鼓勵他走出自己的陰霾。她又大讚婚後鄭俊弘能給她安全感,故不擔心老公將來會做錯事,因為最壞的都經歷過了。

何雁詩指決定繼續和鄭俊弘在一起後,她就不會再埋怨他當初為何隱瞞未婚妻的事。
何雁詩指決定繼續和鄭俊弘在一起後,她就不會再埋怨他當初為何隱瞞有未婚妻的事。(圖片來源:IG@honganc)

默認曾與謝東閔拍拖

被問到最鍾意鄭俊弘甚麼地方?何雁詩直言鍾意鄭俊弘靚仔,陳志雲就指曾經與她拍拖的謝東閔也是一個靚仔,何雁詩尷尬地一連講了幾次「唔知呢」,並無否認曾與謝東閔拍過拖,又指大家現在是好朋友,並以一句話結尾說:「佢係一個好好嘅男仔嚟。」

何雁詩指以往從來無公開承認同謝東閔拍過拖。
何雁詩指以往從來無公開承認同謝東閔拍過拖。(圖片來源:IG@honganc)
何雁詩 謝東閔指對感情事向來低調,去年尾曾曬出「全家福」曬愛﹗
現在正與朱智賢拍拖的謝東閔,被前度何雁詩大派「好人卡」。(圖片來源:IG@@brian_tsetse)

撰文:東方新地圖片來源:IG@honganc、IG@fredcheng83、YouTube@志雲頻道 stephenchannel、新傳媒照片庫